Jump to content
IGNORERAD

Vad kostar det att hyra denna bil?


Kung Otto

Recommended Posts

Pris någon som vet,just vunnet på lotto i Thailand 3800b :y2:

Vet inte om det går att hyra.

Men det är i alla fall en Ferrari California 30, 520 hk, 505 Nm. Kostar c:a 9 miljoner Thb.

Snygg som f... :ok:

Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tycker att Ferrari är övereklamerat, finns så mycket andra balla bilar

DeTomaso med jänkespis

Link to comment
Dela på andra sajter

Har sett en Ferrari här i risbyn, en blå !!!! F40.

Föraren vägde garanterat 159 kg, fan vet hur han kom ner och upp ur den!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att Ferrari är övereklamerat, finns så mycket andra balla bilar

Precis.

Nissans sportbil slog ju alla sporbilar förra året och kostar bara en bråkdel och är ändo fyrsitsig.

Eller varför inte en värstings Gadillac som inte heller kostar i jämförelse.

Tvåsitsig? varför inte Lotus osv

Jag är delad på vilken bil jag skulle ha om jag vann pengar men skulle definitivt inte slänga pengar för ett coolt märke.

Mersedes skulle jag inte köpa för där har jag kompisar som är missnöjda.

Senast skulle det gå på 150 000 och laga ett motorfel till en kompis och han tröttnade efter alla fel och köpte en ny citroen isället.

Ett val jag alldrig skulle tagit.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

5645855719_c00e79efae_z.jpg

Det där kallar jag en RIKTIG fetpärla!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom ihåg när man var yngre o läste bilsport. De var 2st Svennar som hade en varsin av just denna,

post-3103-0-51245300-1346406684.jpg

Tanken var att dom skulle tävla i klassen "Super Saloon" med bilarna, men tyvärr så las den ned så de vart gatreggade istället.

Motor: 351 Cleveland W4 bestyckade med dubbla turbos ( tänk vad man kan komma ihåg vissa saker och glömma andra, typ bröllopsdagen ; )

C;D

bilden stulen från: http://www.bestautophoto.com/images/de-tomaso-pantera-gts-01.jpg

post-3103-0-51245300-1346406684.jpg

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Ägde en F40 ett kort tag på 80talet men sålde den vidare innan jag ens fått den.

En av dom mest fantastiska och kompromisslösa bilar som någonsin tillverkats och som än idag, 25år efter intruduktionen får andra sportbilar bilar att blekna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Italienska sportvagnar är ju rena bultvagnar. Comfort kan dom inte stava till ens.

Nu får man skit tror jag, men har jag fel?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej fy f*n för Ferrari och såna där prestigebilar. Ingen komfort och dom bara rostar sönder.

Nissan är också bara skräp. Tacka vet jag en så här.

post-6393-0-49568000-1346880690.jpg

post-6393-0-49568000-1346880690.jpg

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Roliga bilar är sjukt dyra här. Vanligtvis 3 gånger dyrare än i EU...

En Nissan GT-R som nämndes här kostar ny i Thailand 10 000 000 baht.. Samma bil går att köpa i england för dryga 3 000 000 baht.

En ny Ferrari 458 kostar i Thailand 28 000 000 baht och samma bil i EU kostar runt 7 500 000 baht...

Så för priset av en sprillans ny Ferrari 458 får man här en 2 år gammal Nissan GT-R. HELT SJUKT

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Vet inte om det går att hyra.

Men det är i alla fall en Ferrari California 30, 520 hk, 505 Nm. Kostar c:a 9 miljoner Thb.

Snygg som f... :ok:

Låter billigt med 9 miljThb. när billigaste Lamborgkini Gallardo LP 560-4 Spyder kostar 26,500,000:- Bath :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...