Jump to content
IGNORERAD

ut klart på 1,5 månad


farangboy

Recommended Posts

hejsan min tjej var på intervju 8/9 i  Bangkok idag fick jag det glada beslutet från migrationsverket i karlstad

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis :yipi:

Ni är alltså inte gifta?

Är inte med barn?

Det låter väldigt lovande i så fall då min fruga väntar på UT också (hon var på intervjun 3 oktober dagen efter hon lämna in ansökan om UT)

Link to comment
Dela på andra sajter

Är ni gifta eller har barn.min tjej åker till thailan den 15/11 skall söka UT.Hur lång tid tog det att få intervju och hur länge tog intervjun.Berätta lite om hennes och din intervju,är nyfiken

Link to comment
Dela på andra sajter

kingsofthailand

grattis grabben, ha det så kul och ta hand om henne nu. :lol::lol:

svara nu på frågorna som dom andra vill ha svar på

Link to comment
Dela på andra sajter

hello ther farangboy  :great:

När jag o sambon sökte UT gick det lika snabbt.c:a 6 veckor från intervju.men det är snart 2 år sen.snart dax att ansöka om PUT...i april ...tillhör Karlstad också...Det är bara att lycka till på fortsättningen av erat förhållande...

Hälsningar

Thai412 o Enn

Link to comment
Dela på andra sajter

Min tjej var på intervju i Bangkok 4/9...

Och IGÅR (22/10)  :party:   :party:   fick jag det POSITIVA beslutet från migrationsverket (gbg).

Inga påtryckningar behövdes heller. Allt gick smort.

Vi träffades första gången här i sverige i mars, jag förlängde besöksvisum åt henne i maj.

Hon åkte hem till Thailand 29:e Augusti. Jag är mycket nöjd med migrationsverket.

Link to comment
Dela på andra sajter

hejsan sook-jai  va roligt o höra  du fick ett sånt positivt beslut från migrationsverket igår  :party:   det verkar  gå lite fortare  nu vi är inte gifta  inga  barn heller  men  jag skickade med ett hindersprövning kannske gick lite fortare  med det  det gäller 4  månader  så  får  väl gifta  mej snart  :yipi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...