Jump to content
IGNORERAD

Det bästa av två världar - Nikon kamera med Android


Micke031

Recommended Posts

COOLPIX S800c är en Android™-kamera som älskar ditt sociala liv lika mycket som du gör.

Spela in filmer i full HD och ta snygga bilder med 10x optisk zoom. Även festbilder i dålig belysning går bra,

tack vare den bakbelysta CMOS-sensorn med 16 megapixlar.

Tryck lätt på skärmen för att dela bilderna online och få direkta kommentarer från dina vänner.

Anpassa kameran med alla de senaste apparna från Google Play™; hämta uppdateringar från dina favoritwebbplatser

eller spela spel. Se allt klart och tydligt på den högupplösta OLED-pekskärmen.

COOLPIX S800c – En kul bildenhet som passar perfekt in i ditt sociala liv.

Läs utförliga specifikationer på

http://nikon.se/sv_S...<!--NoParse1-->

NikonCoolpixS800cFram.jpgNikonCoolpixS800cBak.jpg

Ändrades av MickeSurin
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    2

  • Jonasn

    2

  • Tack och Hej

    2

  • falukorven

    1

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jaha... nu kan man alltså köra Crazy Birds på sin kamera. Fan vad bra! Om dom bygger in en induktionsplatta i nästa version så behövs ju nästan inga andra prylar.:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Då är det bara hoppas att Canon gör en kamera med ett konkurrerande OS i så blir det lite fart i kameratrådarna också :14:

Vad kommer en sån där kamera att kosta tro? Lite vill ha faktor är det ju :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jaha... nu kan man alltså köra Crazy Birds på sin kamera. Fan vad bra! Om dom bygger in en induktionsplatta i nästa version så behövs ju nästan inga andra prylar. :)

Går nog inte för dom har inte patent på induktionsplattor :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är det bara hoppas att Canon gör en kamera med ett konkurrerande OS i så blir det lite fart i kameratrådarna också :14:

Vad kommer en sån där kamera att kosta tro? Lite vill ha faktor är det ju :)

Den är inte billigt

http://www.pricerunner.se/pl/29-2838333/Digitalkameror/Nikon-CoolPix-S800c-priser?other_hits=;;;&q=coolpix%20s800c&ref=redirect&search=coolpix%20s800c&sort=4

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Av de två skulle jag välja smsungs kamera pga bättre optik. Det är ju det som räknas när man tar bilder.

Samsungkameran har också blixtsko vilket är bra.

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag trodde att Sony skulle vara först med en kamera med telefonfunktion men det ser ut som Nikon är på väg att vara först.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Inlagd · Hidden by Jonasn, Augusti 28, 2012 - skräpinlägg
Hidden by Jonasn, Augusti 28, 2012 - skräpinlägg

Jag trodde att Sony skulle vara först med en kamera med telefonfunktion men det ser ut som Nikon är på väg att vara först.

Och jag trodde apple skulle vara först precis som med allt annat. Men varför utveckla något när man kan sno andras idéer och sedan söka patent yawn.gif

Link to comment
Inlagd (ändrad) · Hidden by Jonasn, Augusti 28, 2012 - skräpinlägg
Hidden by Jonasn, Augusti 28, 2012 - skräpinlägg

Varför jag trodde att Sony skulle komma ut med en kamera med telefonfunktion var för deras samarbete med Ericsson och för att Sony har gjort bra kameror.

Och du knasen det du beskriver är Samsungs beteende om du inte redan fattat det så lägg ner och sluta infektera trådar med ditt löjliga snack.

Ändrades av Lappen
Link to comment

Har det inte funnits flera kameror integrerade med telefoner förut på marknaden ?

Tycker jag känner igen konceptet

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Inlagd · Hidden by Jonasn, Augusti 28, 2012 - skräpinlägg
Hidden by Jonasn, Augusti 28, 2012 - skräpinlägg

Varför jag trodde att Sony skulle komma ut med en kamera med telefonfunktion var för deras samarbete med Ericsson och för att Sony har gjort bra kameror.

Och du knasen det du beskriver är Samsungs beteende om du inte redan fattat det så lägg ner och sluta infektera trådar med ditt löjliga snack.

Du ska nog inte prata om att infektera! Hela du är som ett supervirus :P

Link to comment

Har det inte funnits flera kameror integrerade med telefoner förut på marknaden ?

Tycker jag känner igen konceptet

Har trott det jag med men tydligen inte en riktigt bra kamera med telefon.

Utan telefoner med mediokra kameror.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inlagd · Hidden by Jonasn, Augusti 28, 2012 - skräpinlägg
Hidden by Jonasn, Augusti 28, 2012 - skräpinlägg

Du ska nog inte prata om att infektera! Hela du är som ett supervirus :P

Nu får du fan lägga av jag svarar i en tråd och håller mig till ämnet men då ska du in som en jävla clown och tramsa sönder den.

Lägg ner nu och om du har problem med mina inlägg så finns det en ignore funktion.

Link to comment
Guest Oregistrerad knasen
Inlagd · Hidden by Jonasn, Augusti 28, 2012 - skräpinlägg
Hidden by Jonasn, Augusti 28, 2012 - skräpinlägg

Nu får du fan lägga av jag svarar i en tråd och håller mig till ämnet men då ska du in som en jävla clown och tramsa sönder den.

Lägg ner nu och om du har problem med mina inlägg så finns det en ignore funktion.

Jag skriver väl för fan vad jag vill så länge jag håller mig inom regelverket! Eller hur är det det brukar låta angående ditt gnällande? :rotfl:

Link to comment
Inlagd · Hidden by Jonasn, Augusti 28, 2012 - skräpinlägg
Hidden by Jonasn, Augusti 28, 2012 - skräpinlägg

Jag skriver väl för fan vad jag vill så länge jag håller mig inom regelverket! Eller hur är det det brukar låta angående ditt gnällande? :rotfl:

Jag säger det en gång till ge fan i att tramsa sönder tråden och sen skylla på mig att jag och mina inlägg är ett virus.

Link to comment

Lugn och fin nu knasen och lappen, raderat allt trams i tråden

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför tog du bort TV´s inlägg? :)

Gick av bara farten, återställt det inlägget.

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Link to comment
Dela på andra sajter

Har det inte funnits flera kameror integrerade med telefoner förut på marknaden ?

Tycker jag känner igen konceptet

Du kanske tänker på casio exilim keitai

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kanske tänker på casio exilim keitai

/Enis

Ja det är nog en av dom. Tror det finns fler

Dom kallas tydligen Camphone eller Cameraphone och har funnits ett flertal av de senaste åren, ofta från kameraproducenter som "lagt in" även telefonfunktionalitet i kameran.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...