Jump to content
IGNORERAD

Thailändskor näst mest otrogna i världen


MPR Nyheter

Recommended Posts

Kvinnor från Ghana och Thailand knep topplaceringarna som världens mest otrogna älskare i en ny undersökning.

Enligt undersökningen, som utfördes av kondomproducenten Durex och innefattade 29,000 kvinnor i 26 länder, så kom malaysiska kvinnor på 3e plats med 39% som erkände att dom ofta är otrogna mot sina partners. Kvinnor från Ghana hamnade på första plats med 62%, tätt följt av thailändskor på 59%. På fjärde plast hittar vi Ryssland med 33%, följt av Singapore med 19%.

I samma undersökning kom man fram till att Asiens mest lösaktiga män kommer från Singapore och Hong Kong, med ett medeltal på 16 sängpartners under sin livstid.

Källa: http://www.thailandn...most-unfaithful

Uppdatering: Undersökningen visade även att det land vars män är mest otrogna är Thailand med 54%. På andra plats kom Sydkorea med 34% följt av Malaysia med 33%.

Källa: http://www.bangkokpo...2-in-infidelity

Klicka här för att läsa mera...

Ändrades av MPR Nyheter
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    6

  • Tack och Hej

    6

  • andrejsdenruskige

    4

  • mamma bäng fan pappa käng

    4

Mest aktiva i denna tråd

Kvinnor från Ghana och Thailand knep topplaceringarna som världens mest otrogna älskare i en ny undersökning.

Enligt undersökningen, som utfördes av kondomproducenten Durex och innefattade 29,000 kvinnor i 26 länder, så kom malaysiska kvinnor på 3e plats med 39% som erkände att dom ofta är otrogna mot sina partners. Kvinnor från Ghana hamnade på första plats med 62%, tätt följt av thailändskor på 59%. På fjärde plast hittar vi Ryssland med 33%, följt av Singapore med 19%.

I samma undersökning kom man fram till att Asiens mest lösaktiga män kommer från Singapore och Hong Kong, med ett medeltal på 16 sängpartners under sin livstid.

Källa: http://www.thailandn...most-unfaithful

Klicka här för att läsa mera...

De var ingen nyhet,

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar var svenska män skulle komma i denna undersökning?16 sängpartners, det tror jag de flesta slår med hästlängder(iaf. i min bekantskapskrets)Men jag kanske bor i bockarnas paradis :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Undrar var svenska män skulle komma i denna undersökning?16 sängpartners, det tror jag de flesta slår med hästlängder(iaf. i min bekantskapskrets)Men jag kanske bor i bockarnas paradis :crazy:

Dom måste mena 16 sängpartners medans man har ett förhållande. Annars kan det väl knappast räknas som otrohet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom måste mena 16 sängpartners medans man har ett förhållande. Annars kan det väl knappast räknas som otrohet?

Så måste det vara :thumbsup: Tyckte väl det var en konstig siffra :_russian:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Ja när man ser bilder på en del av forummedlemmarnas kärringar, så vet man det är sant !!!

Link to comment
Dela på andra sajter

De var ingen nyhet,

Och det var bara dom som erkande otrohet!!!!! :crazy: A det kan ju anda inte galla vara egna sma darlingar!!!MVH pensionaren
Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Ja när man ser bilder på en del av forummedlemmarnas kärringar, så vet man det är sant !!!

Är det inte från bilderna på forummedlemmarna man ska döma det?

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Dom måste mena 16 sängpartners medans man har ett förhållande. Annars kan det väl knappast räknas som otrohet?

Tror dom undersökt mer än otroheten i denna undersökning. Promiskuitet borde beräknas med eller utan partner.

När man gör motsvarande undersökningar i Sverige brukar det hamna på 7-9 sexpartners på en livstid har jag för mig.

Försöker hitta ursprungskällan på durex.com men det funkar inte så bra från phonen

Med vänlig hälsning,

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte från bilderna på forummedlemmarna man ska döma det?

Med vänlig hälsning,

Han kanske menar att han satt på dem! Hehe

Link to comment
Dela på andra sajter

ha ha kvinnor vill säkert underdriva och vill nog inte svara ärligt i vissa länder men män vill säkert överdriva

tror det är en riktig skit undersökning utan vetenskapligt värde

Link to comment
Dela på andra sajter

En liknande "undersökning" för några år sedan visade att ryskor var de mest otrogna medans thailändskor var väldigt trogna.

Känns som journalistik a´la Aftonlögnen.

2 Thessalonikerbrevet 3:10

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Hej.

Här är källan: http://www.durex.com/sv-SE/SexualWellbeingSurvey/InTheBedroom/pages/default.aspx

Metodologin verkar väl hyffsat god vad jag kan se.

Däremot är undersökningen 2006.

Dessutom är en rad siffror felciterade i artiklen.

.. om det inte är en ny undersökning på gång och inte publicerad på www.durex.com än ..

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan väl aldrig vara så att en del möjligtvis har en lite överdriven tro på sin lilla thai älskling..nej, det måste vara en skit undersökning utan vetenskapligt värde!

The rule of law will only have meaning if politicians, celebrities, business leaders and ordinary workers are all treated equally within society, as Thai citizens each with similar responsibilities to the country.

Man behöver inte skriva det som alla redan vet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och att vi svenskar är de mest blåögda männen i världen :crazy:

Ja så är det för många av oss har ju bara ett brunt öga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller kan det bero på det "breda begreppet" av Tjoo... ชู้ (otrogenhet) på thailändska enligt den här låten.

:-):-):-)

Och den här låten är en av de "måsten" på pubar och diskon. :-)

De här låtarna påminner mig om den gamla goda tiden på universitetet.

Diskot framför universitetet som ligger en stenkast från stranden.

Många roliga minnen...

Här är sångtexten i fall någon vill översätta den.

ทั้งๆ ที่รู้เธอมีเจ้าของ แต่หัวใจมันเรียกร้อง ฉันจึงจำต้องยอมทน

เหมือนเวรกรรมเก่า ติดตามไม่อาจหลุดพ้น ไม่คิดไม่แคร์ผู้คน ที่เขานินทาว่าร้าย

* ถึงรักครั้งนี้จะถูกประณาม จากคนทั้งโลกก็ตาม

แต่คงจะห้ามไม่ไหว ถึงแม้จะรู้เป็นได้แค่ชู้ทางใจ

ก็ช่างหัวมันปะไร ในเมื่อหัวใจต้องการ

คงไม่มีใครเกิดมาแล้วอยากเป็นชู้

มันน่าอดสู ยิ่งคิดยิ่งน่าสงสาร

อยากให้โลกรู้รักคนมีคู่มันทรมาน

แต่มันก็จะสุดทัดทาน ถึงใครจะว่าฉันเลว

เลวเพราะรักคนที่มีเจ้าของ หัวใจช้ำเลือดช้ำเลือดช้ำหนอง

ตายแล้วยังต้องตกเหว ยอมรับความจริงยอมแม้จะเป็นคนเลว

ยอมแม้หัวใจแหลกเหลว ขอเพียงแค่ได้รักเธอ

Mvh

Magrood

Ändrades av Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...