Jump to content
IGNORERAD

Behöver hyra en golvslip i Thailand


Guest Forden34

Recommended Posts

Guest Forden34

Någon som vet om det finns å hyra en golvslip i Thailand???

Golvet är av trä ä behöver slipas ner så det blir slätt å fint

post-6660-0-28500000-1345833525.png

post-6660-0-28500000-1345833525.png

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

Tja När jag hade hus i Phuket så slipa dom parkett golvet efter dom lagt det. & så tog jag slip & lackning av golvet innan jag sålde huset (typ stav parkett ganska vanligt i Thailand).

finns säkert nån som kommer & slipar åt dig , hyra ut är nog inte så vanligt i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Tja När jag hade hus i Phuket så slipa dom parkett golvet efter dom lagt det. & så tog jag slip & lackning av golvet innan jag sålde huset (typ stav parkett ganska vanligt i Thailand).

finns säkert nån som kommer & slipar åt dig , hyra ut är nog inte så vanligt i Thailand.

Hyra eller inte, behöver en maskin helt enkelt som kan göra jobbet då planken är ojämna å lär slipas ner till samma nivå

Firma eller inte spelar ingen roll

Behöver ha det gjort bara

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns säkert nån i dina trakter som har en golvslip, och kommer hem och fixar allt för en liten slant.

Så billigt att du kommer att känna dej korkad om du INTE köper tjänsten.

Fråga några vänner om de kan fixa fram em gube med slipmaskin, så är det så gott som klart.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Finns säkert nån i dina trakter som har en golvslip, och kommer hem och fixar allt för en liten slant.

Så billigt att du kommer att känna dej korkad om du INTE köper tjänsten.

Fråga några vänner om de kan fixa fram em gube med slipmaskin, så är det så gott som klart.

MVH Tommy

Självklart tar jag in en gube att göra jobbet för det ska ju göras i vilket fall som helst

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som vet om det finns å hyra en golvslip i Thailand???

Golvet är av trä ä behöver slipas ner så det blir slätt å fint

post-6660-0-28500000-1345833525.png

Fråga by hövdingen!

Eller på lokala byggvaruhuset.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...