Jump to content
IGNORERAD

Tapatalk


Guest Fredman

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Det beror ju som sagt på hur Tapatalk marknadsfört sin app. Påstår man obegränsat med bilder blir ju detta fel. Annars kan man väl förstå att det kostar att bygga ut servrar och så vidare om folk laddar upp enorma mängder bilder.

Själv har jag inget behov av just Tapatalk, men jag har använt Photobucket för en hel del för bildtrådar på detta forum. Kör man gratistjänsten kan det bli stopp när det är många som ska se bilderna (åtminstone resten av månaden), men jag betalar gärna den blygsamma summa de begär för att slippa det problemet.

Frågan är också huruvida Tapatalk verkligen kräver att man betalar för mer än 40 bilder. Någon liten påminnelse då och då kan man väl stå ut med om man absolut inte vill betala.

Herr Chang har talat.

Fan va glad jag blir när jag ser att du lever changen .Vi saknar dig

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • omarama

    4

  • Bibben

    3

  • Sam sip sam

    3

  • Khemmarat

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

mamma bäng fan pappa käng

Tja..

Fick också bita i det sura äpplet och pröjsa 2 dollar till.

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Det beror ju som sagt på hur Tapatalk marknadsfört sin app. Påstår man obegränsat med bilder blir ju detta fel. Annars kan man väl förstå att det kostar att bygga ut servrar och så vidare om folk laddar upp enorma mängder bilder.

Själv har jag inget behov av just Tapatalk, men jag har använt Photobucket för en hel del för bildtrådar på detta forum. Kör man gratistjänsten kan det bli stopp när det är många som ska se bilderna (åtminstone resten av månaden), men jag betalar gärna den blygsamma summa de begär för att slippa det problemet.

Frågan är också huruvida Tapatalk verkligen kräver att man betalar för mer än 40 bilder. Någon liten påminnelse då och då kan man väl stå ut med om man absolut inte vill betala.

Herr Chang har talat.

Jag måste kolla vad jag inte har uppfattat för har jag betalt ca 20 sek med informationen att jag ska kunna ladda upp bilder och förlåt nu min okunskap men de ligger väl inte hos Tapatalk? så borde de upplysa om det är någon begränsning.

Att utan förvarning begära mer pengar om det så bara är en krona måste väl vara bedrägligt beteende? Pengarna kan jag försäkra att jag kan vara utan men för den delen så gillar jag inte att strö runt pengar som jag jobbat för över folk som bara vill ha dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste kolla vad jag inte har uppfattat för har jag betalt ca 20 sek med informationen att jag ska kunna ladda upp bilder och förlåt nu min okunskap men de ligger väl inte hos Tapatalk? så borde de upplysa om det är någon begränsning.

Att utan förvarning begära mer pengar om det så bara är en krona måste väl vara bedrägligt beteende? Pengarna kan jag försäkra att jag kan vara utan men för den delen så gillar jag inte att strö runt pengar som jag jobbat för över folk som bara vill ha dem.

Om Tapatalk inte klart och tydligt talat om vad som gäller vid köp av programmet, och det var obegränsat med bilder. Ja, då är vi helt överens.

Problemet kan dock vara att man i senare version ändrat villkoren, och om man laddar ner den har man godkänt dessa villkor. Vilket i och för sig borde framgå innan man laddar ner ny version. Inte snyggt agerat av Tapatalk i så fall.

Eller så står det i villkoren du läste att Tapatalk förbehåller sig rätten att när som helst ändra dessa villkor. Inte heller snyggt.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu jävlar,uppdaterade TT inatt och nu har dom bytt tummenupp-ikonen vid pluskarma mot röda små hjärtan:o

Känns inte helt behagligt att få en massa hjärtan skickade till sig från avdankade gammla sexturister så ni kan väl ta det lugnt med karman ett tag:wub:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Här funkar fan inte tt med hosted... Inga hjärtan från mig!!!

Skål iaf :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick samma för ett tagsen och idag nådde jag visst gränsen... Kan altså inte lägga upp bilder... Men betalade 15 spänn för "no limit" så nu gör jag en ny test med bilder här...

gy8arajy.jpg

uva7egy9.jpg

Ja de funkade ju :)... Altså uppe i 22:- + 15:- för tapatalk nu...

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte på android ,

Använde TouchBB på iphone en hel del tidigare, tyckte det var en bra App.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det när man väljer TT hosted som dom vill ha betalt? Om man vill ladda upp till MPR så kan dom knappast ta betalt?

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det när man väljer TT hosted som dom vill ha betalt? Om man vill ladda upp till MPR så kan dom knappast ta betalt?

När man använder hosted ja

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter sista uppgraderingen av Tapa så dök de där upp med att "pröjsa eller glöm o ladda upp bilder via oss".

Surt sa räven så man fick hosta upp dryga tian för att fortsätta använda tjänsten.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter sista uppgraderingen av Tapa så dök de där upp med att "pröjsa eller glöm o ladda upp bilder via oss".

Surt sa räven så man fick hosta upp dryga tian för att fortsätta använda tjänsten.

Betalade igår... 15 riksdaler

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...