Jump to content
IGNORERAD

Tapatalk


Guest Fredman

Recommended Posts

Guest Fredman

Fick just följande meddelande när jag skulle lägga in en bild via Tapatalk. Har säkert stått i något finstilt men det känns trots det som man blir lurad. Själva idén med Tapatalk för mig var att man kunde lägga in bilder. Skitpengar kan man tycka men känslan av lurad ligger kvar.

post-7918-0-97814700-1345818447.png

post-7918-0-97814700-1345818447.png

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • omarama

    4

  • Bibben

    3

  • Sam sip sam

    3

  • Khemmarat

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag har inte ens fått det meddelandet, den bara vägrar lägga upp mina bilder nu. Har iofs en crackad version men ändå, har ju bara lagt upp nåt tusental bilder till er här. :(

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick ett liknande meddelande för ett tag sen. Fast det funkade när jag testade nästa gång.

Tror bara att de försöker sig på en fuling, typ...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick ett liknande meddelande för ett tag sen. Fast det funkade när jag testade nästa gång.

Tror bara att de försöker sig på en fuling, typ...

Ja, typ få betalt för nedlagt arbete ..typ

Vilka jönsar :crazy:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Ja, typ få betalt för nedlagt arbete ..typ

Vilka jönsar :crazy:

Själv har jag betalat för den en gång. Det känns lite som att "jaså ville du ha hjul till bilen".

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv har jag betalat för den en gång. Det känns lite som att "jaså ville du ha hjul till bilen".

Det framgick inte av inlägget jag svarade på att det redan var betalat.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Det framgick inte av inlägget jag svarade på att det redan var betalat.

Min gissning är att han betalade xx dollar och fick tt men efter 40 bilder (som de inte nämnde) så vill tt ha 2 dollar mer för fler bilder.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv har jag betalat för den en gång. Det känns lite som att "jaså ville du ha hjul till bilen".

Har läst överallt och kan inte hitta någon information om att det är en begränsning att ladda upp bilder.

Fanns det en sådan tycker jag det skulle stå det innan man köper det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lägg upp ett konto på photobucket istället och länka bilderna därifrån.

Det finns en app för photobucket på android i allafall.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte hur man kan känna sig lurad efter att ha fått använda en app gratis,tapatalk är en grym app och fjorton spänn är i stort sett ingeting.

Snart blir väl folk sura om dom inte får betalt för använda appar :nono:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Förstår inte hur man kan känna sig lurad efter att ha fått använda en app gratis,tapatalk är en grym app och fjorton spänn är i stort sett ingeting.

Snart blir väl folk sura om dom inte får betalt för använda appar :nono:

Jag vet inte vart du fick det ifrån att den var gratis? Inga stora pengar men när jag har betalt en gång och de vill ha mer pengar för att den ska funka så känner jag mig lurad men det kanske är ok för dig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte vart du fick det ifrån att den var gratis? Inga stora pengar men när jag har betalt en gång och de vill ha mer pengar för att den ska funka så känner jag mig lurad men det kanske är ok för dig?

Ja nu finns det ju flera olika tapatalk appar ,det är tapatalk forum appen du ska ha

b0467faa-c17f-25f2.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte vart du fick det ifrån att den var gratis? Inga stora pengar men när jag har betalt en gång och de vill ha mer pengar för att den ska funka så känner jag mig lurad men det kanske är ok för dig?

Hehe, ungefär som du skrev förut, köpt ny bil ..vaddå motor...

det är extra :)

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte vart du fick det ifrån att den var gratis? Inga stora pengar men när jag har betalt en gång och de vill ha mer pengar för att den ska funka så känner jag mig lurad men det kanske är ok för dig?

Fattade fel så my bad.

Jag köpte tapatalk för ett par dollar för flera år sen och sen har det funkat hur bra som helst efter det...det här är något dom måste ha börjat med på senare tid.

När köpte du appen?

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Ja nu finns det ju flera olika tapatalk appar ,det är tapatalk forum appen du ska ha

b0467faa-c17f-25f2.jpg

Jag tror att det är den jag har?

post-7918-0-93996900-1345831966.png

post-7918-0-93996900-1345831966.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja nu finns det ju flera olika tapatalk appar ,det är tapatalk forum appen du ska ha

b0467faa-c17f-25f2.jpg

Det finns bara en att välja på och det är den rätta :)

A2285C14-FD88-4E2D-95D9-77CDB6921A8C-853-000001283E11269F.jpg

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det fler som är den rätta till Android? :)

Finns fler rätt till det mesta på Android...tapatalk ska givetvis köras i sterio :)

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det fler som är den rätta till Android? :)

Absolut ,frihet Lappen ,frihet Lappen , javisst ja du tillhör ju sekten aj aj :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut ,frihet Lappen ,frihet Lappen , javisst ja du tillhör ju sekten aj aj :crazy:

Jag ser bara att det är en som är rätt till Android också men vill man köra med en kopia så visst :)

Ville bara visa att Abrafo inte kunde välja fel app.

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Det beror ju som sagt på hur Tapatalk marknadsfört sin app. Påstår man obegränsat med bilder blir ju detta fel. Annars kan man väl förstå att det kostar att bygga ut servrar och så vidare om folk laddar upp enorma mängder bilder.

Själv har jag inget behov av just Tapatalk, men jag har använt Photobucket för en hel del för bildtrådar på detta forum. Kör man gratistjänsten kan det bli stopp när det är många som ska se bilderna (åtminstone resten av månaden), men jag betalar gärna den blygsamma summa de begär för att slippa det problemet.

Frågan är också huruvida Tapatalk verkligen kräver att man betalar för mer än 40 bilder. Någon liten påminnelse då och då kan man väl stå ut med om man absolut inte vill betala.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...