Jump to content
IGNORERAD

Trevligt hotell i Pattaya


Jellybean

Recommended Posts

Hejsan,

Mitt arbete som journalist har fört mig till Pattaya, och nu vill jag fråga här om någon vänlig själ kan ge mig ett tips eller två på ett bra boende passande en ensamresande kvinna? Prisklass upp till 1000 baht.

Alltså, inget hotell där prostitution är tillåtet. Har fått nog av detta.

Gärna ett familjärt, säkert och gemytligt ställe, med bra läge.

Tackar på förhand!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 48
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    4

  • svampen

    3

  • Thainab

    3

  • Jellybean

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hotell där du inte kommer se en västerländsk man sällskap av en thailänsk kvinna finns inte i Pattaya. Det är lika svårt för hotellen som dig att avgöra huruvida kvinnan är prosituerad, ett ONS eller om de är ett vanligt par. För att undvika missförstånd ställs inga sånna frågor. Det finns dock hotell där man måste betala en "joiners-fee" för att ta med en extra person till hotellrummet, de brukar därför inte vara så populära för sexturister. Men då hamnar du i en helt annan prisklass, Hilton och de andra tjusiga kedjorna kör med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell där du inte kommer se en västerländsk man sällskap av en thailänsk kvinna finns inte i Pattaya. Det är lika svårt för hotellen som dig att avgöra huruvida kvinnan är prosituerad, ett ONS eller om de är ett vanligt par. För att undvika missförstånd ställs inga sånna frågor. Det finns dock hotell där man måste betala en "joiners-fee" för att ta med en extra person till hotellrummet, de brukar därför inte vara så populära för sexturister. Men då hamnar du i en helt annan prisklass, Hilton och de andra tjusiga kedjorna kör med det.

Ja tänk när man var i den åldern då man pröjsade "joiners-fee". Härliga tider och härliga minnen att somna till i gungstolen. :crazy:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Sist jag var på Red Balcony inn så såg jag att de hade en skylt om Joiners fee, men där sprang prostituerade om varandra. Du ska nog välja annan ort om du får ont i ögonen av det.

Ändrades av Abrafo
Link to comment
Dela på andra sajter

post-3210-0-22392500-1345812870.jpg

post-3210-0-22392500-1345812870.jpg

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan,

Mitt arbete som journalist har fört mig till Pattaya, och nu vill jag fråga här om någon vänlig själ kan ge mig ett tips eller två på ett bra boende passande en ensamresande kvinna? Prisklass upp till 1000 baht.

Alltså, inget hotell där prostitution är tillåtet. Har fått nog av detta.

Gärna ett familjärt, säkert och gemytligt ställe, med bra läge.

Tackar på förhand!

www.maxxcentral.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandic i Säffle passar nog,moraltanter finns det för många av.Varför åka och plåga dig själv i "syndens näste" när du mår dåligt av det.Behöver du nåt till nästa Roksmöte?Finns massor av ställen där du kan lapa sol utan att vara "rädd"

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan,

Mitt arbete som journalist har fört mig till Pattaya, och nu vill jag fråga här om någon vänlig själ kan ge mig ett tips eller två på ett bra boende passande en ensamresande kvinna? Prisklass upp till 1000 baht.

Alltså, inget hotell där prostitution är tillåtet. Har fått nog av detta.

Gärna ett familjärt, säkert och gemytligt ställe, med bra läge.

Tackar på förhand!

Åk inte till Pattis!

Sen ett hotell med bra läge gemytligt & säkert Grand Hardangervidda!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag flyger den trettonde september till Bangkok. Tänker tillbringa 10 dagar i Pattaya. Har letat på nätet efter ett ok hotell, men undrar om någon här kan rekomendera ett lämpligt. Har tidigare bottt på Lek hotell, second road. Men tycker det är lite dyrt. Betalade senast 1.700 Baht. utan frukost. Gärna ett hotel som ser mellan fingrarna och inte för avsides. Vill ha kylskåp, pool och safety box på rummet

Arne..

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan,

Mitt arbete som journalist har fört mig till Pattaya, och nu vill jag fråga här om någon vänlig själ kan ge mig ett tips eller två på ett bra boende passande en ensamresande kvinna? Prisklass upp till 1000 baht.

Alltså, inget hotell där prostitution är tillåtet. Har fått nog av detta.

Gärna ett familjärt, säkert och gemytligt ställe, med bra läge.

Tackar på förhand!

Nja, upp till 1,000 Baht; familjärt, säkert och gemytligt? Du ska alltså ha gott om personal som vakter, städerskor, servitriser och trädgårdsarbetare men du vill inte betala mer än max 200 spänn för det? Det förutsätter att hotellet huvudsakligen anställer illegal arbetskraft från grannländerna som anställs på slavliknande kontrakt. Det tycker jag låter ytterst oetiskt, väl så illa som prostitution, så det kan jag absolut inte rekommendera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag flyger den trettonde september till Bangkok. Tänker tillbringa 10 dagar i Pattaya. Har letat på nätet efter ett ok hotell, men undrar om någon här kan rekomendera ett lämpligt. Har tidigare bottt på Lek hotell, second road. Men tycker det är lite dyrt. Betalade senast 1.700 Baht. utan frukost. Gärna ett hotel som ser mellan fingrarna och inte för avsides. Vill ha kylskåp, pool och safety box på rummet

Arne..

Ja ska du ha pool på rummet räcker nog inte 1700 bath

Link to comment
Dela på andra sajter

Det fungerade ju mycket bra det här. Fick precis sådana svar jag väntat mig. :14:

Grattis!! :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det fungerade ju mycket bra det här. Fick precis sådana svar jag väntat mig. :14:

Jag kan inte svara för andra medlemmar men från mig fick du ett svar som var minst i paritet med din fråga. Du vill uttryckligen inte beblanda dig med prostituerade och torskar men du vill samtidigt inte betala en rumsavgift som skulle kunna få hotellet att betala skäliga löner.

Jag anses vara en del av en mycket liten exklusiv skara, du vet fåniga hattar och invigningsceremonier - hela köret -, som kallas MPR PK-elit, så sent som i tisdags blev jag påmind om det. Det innebär att jag är skeptisk till prostitution, inte röstar på SD, är emot bålbränning av feminister etc. Det innebär också att jag är emot utnyttjande av fattiga arbetare och framförallt när de fattiga arbetarna utnyttjas av människor som låtsas vara lite bättre än simpla torskar.

Vill du inte läsa våra kommentarer kan du ju alltid googla, jag föreslår "Really cheap hotel in Pattaya without prostitutes but with hordes of slaves".

Link to comment
Dela på andra sajter

googla, jag föreslår "Really cheap hotel in Pattaya without prostitutes"

Jag testade det och då stod det "stay home bitch"

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

www.maxxcentral.com

Det fungerade ju mycket bra det här. Fick precis sådana svar jag väntat mig. :14:

Kollade du Sam sip sams tips JB?

http://www.maxxcentral.com/rent.html

ser OK ut.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan,

Mitt arbete som journalist har fört mig till Pattaya, och nu vill jag fråga här om någon vänlig själ kan ge mig ett tips eller två på ett bra boende passande en ensamresande kvinna? Prisklass upp till 1000 baht.

Alltså, inget hotell där prostitution är tillåtet. Har fått nog av detta.

Gärna ett familjärt, säkert och gemytligt ställe, med bra läge.

Tackar på förhand!

Varför använder du inte zigge50 nicket? Blev det någon artikel angående lurade svenska män?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag testade det och då stod det "stay home bitch"

Jag var tvungen att testa samma "Ungefär 888 000 resultat (0,19 sekunder)" ...

Myyyycket intressanta träffar, den första hette whorist.nånvanligändelse

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

hej Pattaya vänner , 2 frågor ; först någon som vet om tandläkaren vid rondellen slutet på second road är öppen eller som i våras stängd utan något meddelande? nästa fråga , någon som vet ett skapligt hotell i närheten av soi diana , inte skaew beach hotel ej apex, eller diana eller lek hotel , tack p king

Link to comment
Dela på andra sajter

hej Pattaya vänner , 2 frågor ; först någon som vet om tandläkaren vid rondellen slutet på second road är öppen eller som i våras stängd utan något meddelande? nästa fråga , någon som vet ett skapligt hotell i närheten av soi diana , inte skaew beach hotel ej apex, eller diana eller lek hotel , tack p king

Areca på soi Diana tycker jag är mycket trevligt... rekomenderas

Link to comment
Dela på andra sajter

Inn House på Soi 13 är ett helt ok och prisvärt alternativ. Själv tänkte jag dock testa Areca Lodge kommande resa...

http://www.booking.com/hotel/th/inn-house.sv.html?aid=311094;label=inn-house-rxaGyKB5Ahk99zWDhBYMtQS4898249177:pl:ta:p1:p2:ac:ap1t2:neg;ws=&gclid=CPqz1rSyq7ICFe4vmAodJCMAYw

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...