Jump to content
IGNORERAD

Trav Rakt Av För Dagen!


svampen

Recommended Posts

Suck, får nog börja spela på galopp istället :(

Säg till när du känner dig mogen så är jag med!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 96
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kjell

    17

  • acarls

    10

  • hamnoi

    9

  • svampen

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kjell

Jag spelar sällan v86 . Kanske blir det en rad idag och då spikar jag helt klart emot dig

avd 7 vinner Örjan

avd 8 vinner Jorma

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3865-0-33689500-1351792468.jpg

En liten rad till ikväll.

Det där blev nog inte bra avslag på 4an i 5e. Provar en DD med 9 mot 6-11 i sista stund.

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3865-0-69160400-1351906872_thumb.jp

Sitter o klurar på v75, så har ser raden ut nu, Men det blir nog nån mer i 3e? Avvaktar tills man kanske får lite mer info.

Tror inte så mycket på 1an, och på 3an är distansen ett ? och hur är formen på 5??

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Här kluras det så det knackar angående MPR-systemet kan jag säga.. Har redan gjort en preliminär rad och man vill ju inte ändra något, men ju mer man läser desto mer vill man ju in och peta i sytemet :wacko: Mina egna rader har jag inte ens börjat fundera på än, blir nog ett snabbt ihopplock :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Min lilla lördagschansning//Hn

1... 1,3,4

2.3

3.1,4,5,9

4.2,4

5.1 :ahh:

6...1,2,4,11

7.1,2,3,10

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Min lilla lördagschansning//Hn

1... 1,3,4

2.3

3.1,4,5,9

4.2,4

5.1 :ahh:

6...1,2,4,11

7.1,2,3,10

Kul spik där i 5e. Jag va lite sugen på att spika den men sen fega jag ur :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul spik där i 5e. Jag va lite sugen på att spika den men sen fega jag ur :P

Jag o polaren spelar varannan vecka för 200kr, då kan man kosta på sig en rejäl chansning. 5% just nu.

Men dumstruten sitter väl på efter loppet..Lindblom är ju alltid överdrivet positiv med sina kusar.

Det brukar vara en eller alla för mig i lärlingsloppen men 15 streck är förmycket på ett så litet system.

Om man får "drömma" in en V-75 så blir den 3,3,4,4,1,11,10 borde väl ge en mille eller fem :giggle: //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Där åkte jag och 95% andra i första loppet :13: . Var rätt ute och garderade favoriten men som vanligt valde man fel garderingar..

Trodde 3:an skulle vinna om han fick luckan men goopjäveln hade för bra fart på 6:an.

Jaja 3 sexor får man hoppas på då//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3865-0-18795200-1352539599_thumb.jp

Idag får jag hoppas på att denna lilla rad räcker för att utöka reskassa såpass att man kan flytta hemresan nån månad :wink:

Lycka till med era spel :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag han jag lämna min rad här

3-4-5-7-8

3-6-7-9-10

7

10

5

1-3-4-5-6

1-2-5-6-8-9

Lycka till

Ibland önskar man ju att man inte hunnit.

Skål påre John :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3865-0-18795200-1352539599_thumb.jp

Idag får jag hoppas på att denna lilla rad räcker för att utöka reskassa såpass att man kan flytta hemresan nån månad :wink:

Lycka till med era spel :)

Jaha efter 4 avd ser man att det är bara att börja packa... :fool:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Spelade bara ett 192 raders den här veckan och läste knappt på något utan bara chansade lite.. När jag vaknade skulle 5:e loppet precis starta och det första som händer är att mina 2 hästar i loppet galopperar.. Jaja, kollar in resultaten från tidigare lopp och inte ett namn stämmer :whoco5: Efter 5 lopp 0 rätt :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Spelade bara ett 192 raders den här veckan och läste knappt på något utan bara chansade lite.. När jag vaknade skulle 5:e loppet precis starta och det första som händer är att mina 2 hästar i loppet galopperar.. Jaja, kollar in resultaten från tidigare lopp och inte ett namn stämmer :whoco5: Efter 5 lopp 0 rätt :rotfl:

Bara att somna om...

Har själv bara 2 på mitt VM system (192 rader) efter 6 lopp

Edt:

2 efter 7 lopp Skål och gonatt

Ändrades av acarls
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det som händer...kan inte komma ihåg att det gått så här jäkla dåligt 3 veckor i rad. Helt otroligt :bag: Nä nu blir det gravöl för hela kvällen... :17:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det som händer...kan inte komma ihåg att det gått så här jäkla dåligt 3 veckor i rad. Helt otroligt :bag: Nä nu blir det gravöl för hela kvällen... :17:

Inte en av de lättaste V75:orna som körts

Gravöl var ordet skål påre Kjell :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket skit idag. Var stenklar på Startingtoday EP Så blir den klippt av Stefan P .Där rök mycket pengar. stod i 20ggr maten

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha efter 4 avd ser man att det är bara att börja packa... :fool:

Ja idag var det riktigt klurigt. Men men så är det med spel,ibland är man helt fel på det men idag va det försvårt. Hann att bränna en DD 6-6 innan det var slut oxå,men nästa Lördag är det bara att ta nya tag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket skit idag. Var stenklar på Startingtoday EP Så blir den klippt av Stefan P .Där rök mycket pengar. stod i 20ggr maten

Titta en gång till finns inga fel i Stefans styrning !

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...