Jump to content
IGNORERAD

Trav Rakt Av För Dagen!


svampen

Recommended Posts

Vi´delar upp Gnägg Enklare skriv Va Du Vill om Ditt system för Dagen!

Eller ditt liv?

Börjar V8622/8

1.3.4.6.9

10

4

7.13

1.9.10.12

1.6.11

1.6.9.10

10

Mitt Eget lilla!

Chansdubbel 4-5?????????

Mvh Svamp

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 96
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kjell

    17

  • acarls

    10

  • hamnoi

    9

  • svampen

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Skulle ju inte börja spela V 86 :17:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck..spikade Svanen men han fick ett omöjligt lopp när han blev utsvarad av Untersteiner.Nåja...7 rätt sitter kanske!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi´delar upp Gnägg Enklare skriv Va Du Vill om Ditt system för Dagen!

Eller ditt liv?

Börjar V8622/8

1.3.4.6.9

10

4

7.13

1.9.10.12

1.6.11

1.6.9.10

10

Mitt Eget lilla!

Chansdubbel 4-5? ???? ????

Mvh Svamp

Ser ut som 4st 6:or 138 kr vardera :drinks:

Men dubbeln..

4:a och 5:a nej nya tag idag

Kalmar

Johnny Takter kan ta en dubbel (4-3) men det blir väl ingen högoddsare, kanske runt 10ggr

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser ut som 4st 6:or 138 kr vardera :drinks:

Men dubbeln..

4:a och 5:a nej nya tag idag

Kalmar

Johnny Takter kan ta en dubbel (4-3) men det blir väl ingen högoddsare, kanske runt 10ggr

Yes vart en dryg femhundring inget spel idag.

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes vart en dryg femhundring inget spel idag.

Äh vart en dubbel 4-5! Kalmar 50:-

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Suck, 4 rätt idag.. Hade ett spiklöst system som hade gett 5 rätt men plockade bort Höstbo Fredrik då jag inte hade lust att dega in 480 kr :whoco5: vad hände med Hallsta Lotus? Hann inte kolla nåt på travet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck, 4 rätt idag.. Hade ett spiklöst system som hade gett 5 rätt men plockade bort Höstbo Fredrik då jag inte hade lust att dega in 480 kr :whoco5: vad hände med Hallsta Lotus? Hann inte kolla nåt på travet...

Det är inte meningen att du skall ha något,du tjänar tillräckligt på att slänga väskor för att finansiera ditt sexliv.. Skål :17: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck, 4 rätt idag.. Hade ett spiklöst system som hade gett 5 rätt men plockade bort Höstbo Fredrik då jag inte hade lust att dega in 480 kr :whoco5: vad hände med Hallsta Lotus? Hann inte kolla nåt på travet...

Vad sa jag om att plocka bort ?

Femmorna gav 1380 styck idag

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Vad sa jag om att plocka bort ?

Femmorna gav 1380 styck idag

Jo jag vet.. Men det blir ju så satans dyrt att ta med alla kusar som man vill ha med :( Hade även en rad med ytterligare en häst med i det loppet, men då hade jag bommat Victoria Fame istället.. Bara bryta ihop och komma igen :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nu jävlar! :rotfl: Idag förde jag över 108 kr till, utöver de 180 jag hade på kontot, för att inte behöva plocka bort allt för många hästar.. Men Sweeping Candy i 2:a och Knifetown Lady i 4:e fick ändå inte plats, tänkte på Knifetown här på MPR när jag plockade med den först :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck, får nog börja spela på galopp istället :(

Knasgubben..gör klart innan hur stor insatsen skall vara och ta sedan ut systemet efter det så slipper du våndas över hästar du inte hade "råd" med.

Börja med valfritt antal spikar och fyll sedan på i loppen tills du når summan du har tänkt.

Jag brukar spela för runt 100kr på v-75... det blir oftast något såhär 1x3x4x1x4x1x4 eller 1x3x2x1x4x4x2

Dvs man lär sig hur man kan lägga upp ett system utifrån summan som man bestämt.

Lycka till knasgubben//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Knasgubben..gör klart innan hur stor insatsen skall vara och ta sedan ut systemet efter det så slipper du våndas över hästar du inte hade "råd" med.

Börja med valfritt antal spikar och fyll sedan på i loppen tills du når summan du har tänkt.

Jag brukar spela för runt 100kr på v-75... det blir oftast något såhär 1x3x4x1x4x1x4 eller 1x3x2x1x4x4x2

Dvs man lär sig hur man kan lägga upp ett system utifrån summan som man bestämt.

Lycka till knasgubben//Hn

Ska börja spela bara spikar, spelar ju ingen roll hur många hästar man tar med ändå :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska börja spela bara spikar, spelar ju ingen roll hur många hästar man tar med ändå :rolleyes:

Man behöver turen på sin sida oxå och tur har jag haft hela livet... otur alltså :rotfl: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Räknade bort L-Å Söderholm och trodde inte han skulle klara att vinna på valla men ack så fel jag hade. 3 x 7 rätt och några tior i förlust...

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck, får nog börja spela på galopp istället :(

Prova att spela plats istället. KASH'S CANTAB (V86) tilsammans med lördagens TIDIED ACCELERATOR (V75), betalar min hyra i 2 månader framåt. :)

Och det är snart Lördag igen.

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nu får det bli snålare system i fortsättningen.. Saknades 6 kr på kontot för att få med Rakas i 3:e, hade bara 102 kr. Fan om jag skulle spricka på den :13:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu får det bli snålare system i fortsättningen.. Saknades 6 kr på kontot för att få med Rakas i 3:e, hade bara 102 kr. Fan om jag skulle spricka på den :13:

Ser Bra Ut 3 RÅTT??????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Chansar att det skräller i de 2 första loppen. Tog efter svår vånda bort 11,an i första.Hoppas inte Knasen är rätt ute denna gång :ahh:

Registrerat spel

Datum: 2012-09-01

Bana: Jägersro Tr

Spelform: V75, omg. 41

Avd Ordinarie hästar (Res.)

1 1, 4, 6, 10, 12

2 2, 5, 7, 12

3 5 G.H.Nemo

4 2, 5, 6, 8, 12

5 2 Critical Moment

6 3 Pojke Kronos

7 1, 3, 5

Vadet gäller startnummer

300 rader x 1 x 0,50 kr =

150,00 kr

Kvittonummer:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...