Jump to content
IGNORERAD

Trav Rakt Av För Dagen!


svampen

Recommended Posts

Lennartsson körde på chans och förlorade loppet på det medans Takter satt rätt på det i 3,de ut. Nu är man skraj för Jocke men förmodligen vinner Svanen utan prut

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 96
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kjell

    17

  • acarls

    10

  • hamnoi

    9

  • svampen

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Helvete Kjell, du är på väg mot storkovan

Njae.. det är tyvärr 5 lopp till att köra så någonstans brukar det gå åt hel-te. Har ju satsat många streck i de 2 första så det ser lite tunt resten.

Just nu sitter jag och ångrar spiken i tredje. Tanken var till sista sekunden att spika femman i sista men hoppet lever förstås..

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Njae.. det är tyvärr 5 lopp till att köra så någonstans brukar det gå åt hel-te. Har ju satsat många streck i de 2 första så det ser lite tunt resten.

Hoppet lever förstås..

Jo, men du är ju iaf med fortfarande, jag håller tummarna för dig :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men du är ju iaf med fortfarande, jag håller tummarna för dig :)

Tack..Nemo ser ut som en rund miljon i värmningen men risken finns att det blir för hård öppning och kommer nog gubben i lådan i sista steget

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Tack..Nemo ser ut som en rund miljon i värmningen men risken finns att det blir för hård öppning och kommer nog gubben i lådan i sista steget

Första spiken inne :14: Ser ut som Kjelle får bjuda på öl vid tillfälle :)

Link to comment
Dela på andra sajter

2 spikar kvar och om bästa hästen i resp lopp vinner så kan det gå vägen. Sliten efter mitt 60 års kalas igår på stationen men öppnar trots det en Arboga mörk lager och hoppas nu på 12 i nästa. Han borde ha en mycket bra chans

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för åter en passiv styrning av Örjan. Hur f-n kan han sätta sig i tredje inner med en så spurtstark häst...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

2 spikar kvar och om bästa hästen i resp lopp vinner så kan det gå vägen. Sliten efter mitt 60 års kalas igår på stationen men öppnar trots det en Arboga mörk lager och hoppas nu på 12 i nästa. Han borde ha en mycket bra chans

Jaså gubben har fyllt år, jämt dessutom.. Stort grattis vil2_anniv.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså gubben har fyllt år, jämt dessutom.. Stort grattis vil2_anniv.gif

Japp men det var för ett halvt år sedan men han som bjöd kom med iden i förra veckan så det var väl bara att tacka och ta emot. Numera är man 60 + och där tror jag att jag stannar för gott ,he,he

Fy f-n för Luddes hästar idag. Helt värdelös insats av en normalt överlägsen häst. Tror han slutade sist trots att stall rapporten gick i dur. Har de ingen koll alls..

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Japp men det var för ett halvt år sedan men han som bjöd kom med iden i förra veckan så det var väl bara att tacka och ta emot. Numera är man 60 + och där tror jag att jag stannar för gott ,he,he

Fy f-n för Luddes hästar idag. Helt värdelös insats av en normalt överlägsen häst. Tror han slutade sist trots att stall rapporten gick i dur. Har de ingen koll alls..

Vetefan om inte granngubben har rätt ändå. Han menar på att det är uppgjort och att dom turas om att vinna efter vem som behöver köpa mat till kusarna :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Registrerat spel

Datum: 2012-09-01

Bana: Jägersro Tr

Spelform: Dagens Dubbel, omg. 490

Avd Hästar

1 3 Pojke Kronos

2 1, 3, 5

Vadet gäller startnummer

3 x 10,00 kr =

30,00 kr

Kvittonummer: 292C 2A60 2CE2 8841

Slängde in en snabb DD :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för åter en passiv styrning av Örjan. Hur f-n kan han sätta sig i tredje inner med en så spurtstark häst...

Hoppas nu att ägarna plockar bort Örjan från Pojke Kronos nu när han åter sätter sig invändigt trots löfte om inte Hellre dödens än att inte ge hästen chansen .Skitstövel om jag får uttrycka sig så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas nu att ägarna plockar bort Örjan från Pojke Kronos nu när han åter sätter sig invändigt trots löfte om inte Hellre dödens än att inte ge hästen chansen .Skitstövel om jag får uttrycka sig så.

Spikade han sist med den hästen, samma sak då. :13: . Denna gång chansade jag bort han helt för jag misstänkte samma sak igen.

Lovade mig själv att aldrig spika honom igen, tacka vet jag kolgjini,svanstedt,goop mf som ger hästen och spelarna chansen i loppet.

Hoppas du får en femma som lite plåster på såren nu då :thumbsup: //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror Kihlström slår till nu istället...4:an till 15ggr fläsket eller varför inte ett chanslir på Goop nr 8 till 35ggr degen//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

3 sexor och 39 femmor, drygt 7loppor in :17:

Torskade i första och var förmodligen inte ensam om det :not_i:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Dessa jävla hästarjävlar!!! Och den där jävla Hallsta Lotus kan dra åt helvete :angry2: Garderade visserligen den fan med finnhästen men vad gjorde det för nytta ??? Grrrrr, satte iaf min enda spik i 7:e :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas nu att ägarna plockar bort Örjan från Pojke Kronos nu när han åter sätter sig invändigt trots löfte om inte Hellre dödens än att inte ge hästen chansen .Skitstövel om jag får uttrycka sig så.

Nu vet vi varför Pojke Kronos kördes passivt med avsikt av Örjan.Hästen skall ned i Europa och tävla nästa vecka men det talade stallet inte om eller åtminstone inte så jag läste det.

Det är oerhört viktigt att rätt info kommer fram. Skall en häst ut i final eller större lopp om en vecka så man sparar hästen och tex slår på skor runt om för att spara hovarna etc,etc. Då kör stallet ett "prepare" bara.

För övrigt chansade jag att spika Hallsta L och det blev mitt fall idag,tyvärr...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu vet vi varför Pojke Kronos kördes passivt med avsikt av Örjan.Hästen skall ned i Europa och tävla nästa vecka men det talade stallet inte om eller åtminstone inte så jag läste det.

Det är oerhört viktigt att rätt info kommer fram. Skall en häst ut i final eller större lopp om en vecka så man sparar hästen och tex slår på skor runt om för att spara hovarna etc,etc. Då kör stallet ett "prepare" bara.

För övrigt chansade jag att spika Hallsta L och det blev mitt fall idag,tyvärr...

Då var du dåligt informerad, efter segern i Norge sa Walman att det stora målet denna säsong är det italienska derbyt i September

Link to comment
Dela på andra sajter

Då var du dåligt informerad, efter segern i Norge sa Walman att det stora målet denna säsong är det italienska derbyt i September

Förmodligen för jag gick bara efter vad Örjan sade. Han fick bister kritik efter sin passiva styrning och menade att han inte skulle sätta sig fast igen men vilket han gjorde igen.

Han hade nog aldrig rått på sin stallkompis ändå då jag tror att det var en helt medveten stallorder från Wallman.

Hur som helst,sådan info är A och O när man gör systemet. Det borde finnas en info ruta till spelarna om kommande matchning..

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Ja idag var det knivigt på 86:an Örjan har ju en svärm som kan vinna blir väl spik i sista?????

Försöker knåpa ihop ett system??

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...