Jump to content
IGNORERAD

Svensk gripen för mord i Pattaya


Tallviking

Recommended Posts

  • Svar 308
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    35

  • broder tuk tuk

    10

  • Tommy

    10

  • kitungmakmak

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Skrik inte ,jag är inte döv , det står inte att han säljer droger ,bara att han ser det som snabba cash och det är det väl för dom som håller på med det , eller ?

JAG SKRIKER SA MYCKET JAG VILL, hur fan skall jag veta om det avser honom eller andra, detta med snabba pengar, jag bara tolkar vad han skriver, och han ar ju feg nog att inte svar pa vad han tycker sjalv, VARFOR SITTER DU OCH FORSVARAR NAGOT DU INTE TYCKS BEGRIPA???

Sven 55

Link to comment
Dela på andra sajter

Nr 1. Jag langar inte och använder inte droger, men jag har inget emot droger

Och vart står det att JAG gillar tjäna pengar på de?

Nr 2. Jag hyllar honom inte, jag säger bara att ett mord är inget speciellt nuförtiden att göra en så stor grej av

Nr 3. Sverigedemokrat?? Är inte det personangrepp?

Link to comment
Dela på andra sajter

JAG SKRIKER SA MYCKET JAG VILL, hur fan skall jag veta om det avser honom eller andra, detta med snabba pengar, jag bara tolkar vad han skriver, och han ar ju feg nog att inte svar pa vad han tycker sjalv, VARFOR SITTER DU OCH FORSVARAR NAGOT DU INTE TYCKS BEGRIPA???

Sven 55

Ja du får skrika dig hes om du vill ,men jag tycker inte det passar in i en diskussion ,kanske det är därför det blir problem.på barerna när folk skriker och jag tror att jag ser problemmen från 2 sidor istället för att vara enkelriktad

Link to comment
Dela på andra sajter

Blodpudding!!! Det säger allt :spy: :spy: :spy: :spy:

Ja det är gott med bacon och lingon ,brukar ta ner några kilo till en god vän till dig ,hellre blodpudding 7 dagar i veckan än ris en dag om året

Link to comment
Dela på andra sajter

Nr 1. Jag langar inte och använder inte droger, men jag har inget emot droger

Och vart står det att JAG gillar tjäna pengar på de?

Nr 2. Jag hyllar honom inte, jag säger bara att ett mord är inget speciellt nuförtiden att göra en så stor grej av

Nr 3. Sverigedemokrat?? Är inte det personangrepp?

Var vilar du i helgen??/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nr 1. Jag langar inte och använder inte droger, men jag har inget emot droger

Och vart står det att JAG gillar tjäna pengar på de?

Nr 2. Jag hyllar honom inte, jag säger bara att ett mord är inget speciellt nuförtiden att göra en så stor grej av

Nr 3. Sverigedemokrat?? Är inte det personangrepp?

Hoppas du har lärt dig att man ska läsa igenom sitt inlägg en extra gång innan man trycker på "publicera inlägg" ;)

Att snacka positivt om knark är tabu här på forumet, thats a fact.

Däremot är det helt ok att skryta lite om att man bränner hemma och säljer ett par dunkar i veckan, skattebrott är även det helt ok.

Men se till att undvika knarksnacket, många som är överkänsliga mot det här inne :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan denna jävla f*tta drar kniv hugger i ryggen halsen varför tog han inte till knytnävarna den fege fan att försvara honom på något sätt skulle ge fängelse

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan denna jävla f*tta drar kniv hugger i ryggen halsen varför tog han inte till knytnävarna den fege fan att försvara honom på något sätt skulle ge fängelse

Svensk-iraniern som högg thaiaren i ryggen 5ggr i "självförsvar" i SaKeo i början på augusti då ?

Han är ute efter 30000b i borgen, vad säger du om detta ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Svensk-iraniern som högg thaiaren i ryggen 5ggr i "självförsvar" i SaKeo i början på augusti då ?

Han är ute efter 30000b i borgen, vad säger du om detta ?

Gör blodpudding av honom!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Svensk-iraniern som högg thaiaren i ryggen 5ggr i "självförsvar" i SaKeo i början på augusti då ?

Han är ute efter 30000b i borgen, vad säger du om detta ?

Samhällets fel!

Link to comment
Dela på andra sajter

Svensk-iraniern som högg thaiaren i ryggen 5ggr i "självförsvar" i SaKeo i början på augusti då ?

Han är ute efter 30000b i borgen, vad säger du om detta ?

Om jag sa vad jag tyckte om detta skulle jag bli bannad på livstid

Link to comment
Dela på andra sajter

Var vilar du i helgen??/Hn

Sista tvätt rundan i helgen innan Thailand.. Så den tillbringas i Nässjö... Så nu har man 7 veckor framför sig i bilen innan man drar iväg :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här tåden som var så neutral och informativ. Den hade näst dött och försvunnit ända tills igår, fredag. Vad är det med fredagar och lördagar som gör att intressanta trådar, vilka som helst. Kan bli så folkomligt fulla med dynga och dravel

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Den här tåden som var så neutral och informativ. Den hade näst dött och försvunnit ända tills igår, fredag. Vad är det med fredagar och lördagar som gör att intressanta trådar, vilka som helst. Kan bli så folkomligt fulla med dynga och dravel

Alkohol ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här tåden som var så neutral och informativ. Den hade näst dött och försvunnit ända tills igår, fredag. Vad är det med fredagar och lördagar som gör att intressanta trådar, vilka som helst. Kan bli så folkomligt fulla med dynga och dravel

Därför att leksakssnubar som du kommenterar

kanske ja me

Link to comment
Dela på andra sajter

Sista tvätt rundan i helgen innan Thailand.. Så den tillbringas i Nässjö... Så nu har man 7 veckor framför sig i bilen innan man drar iväg :)

Då hoppas jag att vi får tillfälle att ta en öl eller något annat hos maitan i vinter.

Är nere i pattis med jämna mellanrum. Kanske jag åker dit redan på Torsdag då frugan åker hem till Svedala i 6 månader för att jobba på Onsdag natt. Trevligt hos Maitan då det alltid är gubbar där.

Solen är full och jag skiner

Link to comment
Dela på andra sajter

Sista tvätt rundan i helgen innan Thailand.. Så den tillbringas i Nässjö... Så nu har man 7 veckor framför sig i bilen innan man drar iväg :)

Det går fort gubben, fast det inte känns så. Själv har jag ca 4-5 månader kvar. DET E TUNGT. Kram på´re och trevlig helg
Link to comment
Dela på andra sajter

Svensk-iraniern som högg thaiaren i ryggen 5ggr i "självförsvar" i SaKeo i början på augusti då ?

Han är ute efter 30000b i borgen, vad säger du om detta ?

Grattis?

Det kanske har kommit fram några förmildrande omständigheter när polisen gjort sin utredning, vad vet jag?

Träffade en Svensk/Iranier för en timme sen, på Willys i Partille, han var där med sin Thailändska fru och 5 månader gamla dotter som heter Jasmine (fint namn, så heter vår dotter också :queen: ).

Verkar vara en trevlig kille, bilmek. (sorry för OT i denna fina tråd).

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis?

Det kanske har kommit fram några förmildrande omständigheter när polisen gjort sin utredning, vad vet jag?

Träffade en Svensk/Iranier för en timme sen, på Willys i Partille, han var där med sin Thailändska fru och 5 månader gamla dotter som heter Jasmine (fint namn, så heter vår dotter också :queen: ).

Verkar vara en trevlig kille, bilmek. (sorry för OT i denna fina tråd).

MVH Tommy

Ja, iraniern var bla 17år. Men annars vette fan..

Sammtidigt så vet man ju att media inte direkt skriver sanningen..speciellt inte i Thailand.

Det enda vi vet är att iraniern var ensam på rummet med en thailändare och att iraniern enligt egen utsago högg thailändaren 5ggr i självförsvar(i ryggen!!) med en kniv han tidigare köpt i Pattaya..

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ja, iraniern var bla 17år. Men annars vette fan..

Sammtidigt så vet man ju att media inte direkt skriver sanningen..speciellt inte i Thailand.

Det enda vi vet är att iraniern var ensam på rummet med en thailändare och att iraniern enligt egen utsago högg thailändaren 5ggr i självförsvar(i ryggen!!) med en kniv han tidigare köpt i Pattaya..

Får ändra mitt förra PK-svar som var sammhällets fel.

Det är Pattayas fel.

EDIT: Detta blir mkt mer PK-korrekt

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Om man tycker att mord inte är något särskilt så har man passerat en gräns tycker jag. Undrar om någon skulle tycka det om någons mor eller barn var brottsoffer?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...