Jump to content
IGNORERAD

Svensk gripen för mord i Pattaya


Tallviking

Recommended Posts

Samhällets fel!

Får ändra mitt förra PK-svar som var sammhällets fel.

Det är Pattayas fel.

EDIT: Detta blir mkt mer PK-korrekt

För att vara helt PK korrekt så var det väl ändå Facebooks fel!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 308
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    35

  • broder tuk tuk

    10

  • Tommy

    10

  • kitungmakmak

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

brott lönar sig inte

Inte? klart det gör, det som inte lönar sig är att åka fast för brott.

Kolla på Thaksin Shinawatra, han har nog förlorat många miljoner bath sen han smet från Thailand när han blev dömd för ett av sina brott.

Hade han mutat tillräckligt den gången hade han nog vart Thailands rikaste man idag, nu ligger han med familj på 23:e plats...

Stackarn.

http://www.forbes.com/profile/thaksin-shinawatra/

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Granted. Vid nästa Västgötaträff tycker jag medlemmarna ska delas upp i två lag. Ett lag sätter sig en bit bort och dricker bärs och det andra laget samlas runt Gawar där de bestämmer vem som ska knivmörda honom. När Gawar dött så ropas det andra laget in och sedan börjar en tävlan om vem som kan lista ut vem som stack kniven i Gawar. Om inte det höjer stämmningen i ett annat rätt grått samhälle så vet jag inte vad vi ska hitta på..

Fy fan vad lågt! Det blir nog utvisningsbåset för dig.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Fy fan vad lågt! Det blir nog utvisningsbåset för dig.

Lite för milt enligt min smak.

Den lilla slynan borde bli gruppvåldtagen.

EDIT:

Efter detta så kan han dessutom skämmas för sitt sexliv och delta aktivt i en annan tråd på forumet.

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Tillhör ju dom som har tagit en öl ihop med gawar och han har även lånat soffan för lite nattsömn.

Tycker det är en trevlig gubbe och kan hålla med om att ett mord inte är så spektakulärt nuförtiden.

Att det däremot piggar upp en grå vardag med ett mord tar jag bara som att han hade otur när han tänkte/formulerade sig.

Men vad vet jag.kanske är han en trevlig gubbe med väldigt extrema åsikter, inget som jag har märkt av innan.

Jag reagerade oxå för den meningen och det kändes som en jäkligt osmaklig kommentar ,men åsikten är som bekant fri.

Trevlig lördag på er//Hn

Ja, det verkar vara en trevlig gubbe, och ett mord hit eller dit kan väl kvitta.

Vad blir det i helgen då, kräftskiva med Thomas Quick, eller?

A.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Men ge er nu med alla påhopp hit å dit

Så som vissa håller på å retar upp sig kommer någon få en hjärtinfark inom en snar framtid

Link to comment
Dela på andra sajter

tycker det mördas i parti å minut, även sverige tycks drabbas flera ggr i veckan...sen kan man knappt sätta på tv´n förrän nya mord sker i 9 av 10 filmer.klart att man blir avtrubbad..

är nog först när det sker i ens närhet man verkligen förstår hur jävla hemskt det är. :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga mord under min uppväxt och nutid bara ett par självmord och det är nog så jobbigt det ...

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas du har lärt dig att man ska läsa igenom sitt inlägg en extra gång innan man trycker på "publicera inlägg" :wink:

Att snacka positivt om knark är tabu här på forumet, thats a fact.

Däremot är det helt ok att skryta lite om att man bränner hemma och säljer ett par dunkar i veckan, skattebrott är även det helt ok.

Men se till att undvika knarksnacket, många som är överkänsliga mot det här inne :D

Mycket att lära av det här inlägget,helt klart är droger roten till det mesta som är fel i samhället...här är ett youtubeklipp som förklarar hur snett det är med droger.

omarama utan astma.

Ändrades av omarama

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillhör ju dom som har tagit en öl ihop med gawar och han har även lånat soffan för lite nattsömn.

Hoppas för din skull att han då inte skulle tycka att det skulle vara lite "kul med lite action i denna gråa trista verkligenhet."... :ahh:

Ändrades av THAISWEDE
Link to comment
Dela på andra sajter

Inte? klart det gör, det som inte lönar sig är att åka fast för brott.

Kolla på Thaksin Shinawatra, han har nog förlorat många miljoner bath sen han smet från Thailand när han blev dömd för ett av sina brott.

Hade han mutat tillräckligt den gången hade han nog vart Thailands rikaste man idag, nu ligger han med familj på 23:e plats...

Stackarn.

http://www.forbes.co...sin-shinawatra/

MVH Tommy

Jo, det är ju officiella siffror, inte hur mycket han har.

Link to comment
Dela på andra sajter

En grov förolämpning och har du följt med lite på mpr så jobbar killen och tjänar rätt hyfsat och bor i bilen och käkar bla blodpudding ett par ggr i veckan och tillagar sin mat i biln för att kunna vistas i Thailand vintertid ,tror du en langare lever så ?

En grov förolämpning och har du följt med lite på mpr så jobbar killen och tjänar rätt hyfsat och bor i bilen och käkar bla blodpudding ett par ggr i veckan och tillagar sin mat i biln för att kunna vistas i Thailand vintertid ,tror du en langare lever så ?

Just det!!! Har man ett jobb och kakar blodpudding, kan hur knasiga inlagg som helst vara forlatet!!!?? :crazy: MVH Pensionaren
Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas för din skull att han då inte skulle tycka att det skulle vara lite "kul med lite action i denna gråa trista verkligenhet."... :ahh:

Lite sent svar men men. Det var inte mycket action på honom,lugn o trevlig även när han nästan hade tömt mummelman flaskan :giggle: .

Skulle aldrig bjuda hem någon jag har dåliga vibbar om om man nu ska vara seriös ..gawar är snäll och trevlig det är inget tvivel om det.//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite sent svar men men. Det var inte mycket action på honom,lugn o trevlig även när han nästan hade tömt mummelman flaskan :giggle: .

Skulle aldrig bjuda hem någon jag har dåliga vibbar om om man nu ska vara seriös ..gawar är snäll och trevlig det är inget tvivel om det.//Hn

Och har du otur våldsgästar jag dig en sväng imon... Dock nykter och städad denna gång :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Och har du otur våldsgästar jag dig en sväng imon... Dock nykter och städad denna gång :crazy:

Inga problem det kan vara trevligt med lite besök... hör av dig innan om jag skall plocka upp dig.

Någon speedway på tv´n utlovas dock inte :wink: .

Är hemma efter 14.00, ska hälsa på farmor och köra frugan och grabben till hennes kompis sen är det fritt :thumbsup: //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga problem det kan vara trevligt med lite besök... hör av dig innan om jag skall plocka upp dig.

Någon speedway på tv´n utlovas dock inte :wink: .

Är hemma efter 14.00, ska hälsa på farmor och köra frugan och grabben till hennes kompis sen är det fritt :thumbsup: //Hn

Va ingen speedway???? Körs ju i Sverige imon ;)... Hehe nädå ingen fara... Är nere i gbg vid 12 tiden imon och efter de får jag veta om jag ska stanna där eller åka vidare..

Link to comment
Dela på andra sajter

Just det!!! Har man ett jobb och kakar blodpudding, kan hur knasiga inlagg som helst vara forlatet!!!?? :crazy: MVH Pensionaren

Ja eller misstolkade av dålig läsförståelse:huh::rolleyes::D

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja eller misstolkade av dålig läsförståelse:huh: :rolleyes::D

Nada!!! Han ar sakert en trevlig prick...Vi tycker val alla att ett kallblodigt mord kan vara ett uppiggande inslag i den gra vardagen!! :ironi: MVH pensionaren
Link to comment
Dela på andra sajter

Nada!!! Han ar sakert en trevlig prick...Vi tycker val alla att ett kallblodigt mord kan vara ett uppiggande inslag i den gra vardagen!! :ironi: MVH pensionaren

Du misstolkar fortfarande eller är det läsförståelsen som brister ,jag kan inte urskilja vilket?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du misstolkar fortfarande eller är det läsförståelsen som brister ,jag kan inte urskilja vilket?

Då har jag nog också problem med tolkning och/eller lässvårigheter. För mig är det helt uppenbart att Gawar inte tycker att mordet var någon stor grej utan snarare ett kul avbrott i den gråa vardagen. Vi var ju ganska många som reagerade så om Gawar inte menade det han skrev så borde han ju försökt att förklara vad han egentligen menade. Eftersom han inte gjort det så måste vi ju, trots att den genomtrevlige Hamnoi ställer upp som karaktärsvittne, utgå från att han är ett totalt psykfall.

Att han dessutom inte fick någon avstängning när folk blir bannade i 180 dagar för cigarettsvammel och avstängda för att "mucka" i en telefondiskussion drar ju dessutom tyvärr ett löjets skimmer över våra moderatorer. Alla är inte duktiga på att uttrycka sig och förmodligen blev det fel när Gawar skrev men varför har han inte bett om ursäkt? Det var någons son och mångas kompis som blev mördad, och det är inte "lite kul action" som det är när Gawar mördar någon i sina datorspel.

Jag tycker inte det är något fel i att låta honom gå fri fram till rättegång... Jag känner en jävla massa folk som suttit häktade för grova narkotika brott, mord och andra grejer som ger långa straff... Suttit häktade i flera flera månader. Och sen visar det sig att dom är visst oskyldiga.. Kul att sitta häktad 8 månader för mord och så är man oskyldig? Även om det finns 4000 vittnen som sett denna snubbe hugga nz snubben i nacken så är han ju inte dömd ännu?

Och för övrigt är det väl inget märkvärdigt med mord idag eller? Hur många tror ni mördas i minuten i världen??

Snarare kul med lite action i denna gråa trista verkligenhet

Link to comment
Dela på andra sajter

Då har jag nog också problem med tolkning och/eller lässvårigheter. För mig är det helt uppenbart att Gawar inte tycker att mordet var någon stor grej utan snarare ett kul avbrott i den gråa vardagen. Vi var ju ganska många som reagerade så om Gawar inte menade det han skrev så borde han ju försökt att förklara vad han egentligen menade. Eftersom han inte gjort det så måste vi ju, trots att den genomtrevlige Hamnoi ställer upp som karaktärsvittne, utgå från att han är ett totalt psykfall.

Att han dessutom inte fick någon avstängning när folk blir bannade i 180 dagar för cigarettsvammel och avstängda för att "mucka" i en telefondiskussion drar ju dessutom tyvärr ett löjets skimmer över våra moderatorer. Alla är inte duktiga på att uttrycka sig och förmodligen blev det fel när Gawar skrev men varför har han inte bett om ursäkt? Det var någons son och mångas kompis som blev mördad, och det är inte "lite kul action" som det är när Gawar mördar någon i sina datorspel.

Ja det var som.tusan att du också tappat läsförståelsen ,ja vi får råda bot på det med några carlsberg till vintern

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

tappat läsförståelsen ,ja vi får råda bot på det med några carlsberg till vintern

10-20 Carlsberg borde råda bot på det mesta :thumbsup:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja dricker ni 1o-20 carlsberg för att fixa läsförståelse, då fattar även jag att jag inte förstår.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja dricker ni 1o-20 carlsberg för att fixa läsförståelse, då fattar även jag att jag inte förstår.

Jo sist när vi tömde londoners lager på carlsberg förstod vi varandra perfekt

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...