Jump to content
IGNORERAD

Svensk gripen för mord i Pattaya


Tallviking

Recommended Posts

Undrar om inte "Gawar" garvar nånstans, han har inte förmedlad liknande tankar tidigare, men för all del, många har ju ett helsike med att leva dubbel-liv!

På nåt sätt hoppas jag han har en särdeles dålig humor och inte menar vad han skriver!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 308
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    35

  • broder tuk tuk

    10

  • Tommy

    10

  • kitungmakmak

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag tankte; antligen kan jag hamna pa samma sida som Mankan och Samsipsam I en MPR diskussion men pa nagot for mig helt obegripligt satt sa lyckades vi ha en diametralt motsatt uppfattning igen :wink:

For er som aldrig traffat oss kan det verka helt ofattbart men jag har faktiskt traffat och umgatts med dessa herrar ett antal ganger och det har alltid varit angenamt men av nagon marklig anledning sa blir det alltid missforstand pa MPR. Nu har vi ett overlagt mord som narmast hyllas av en korkad medlem, svart att vara oense om det. Dessutom lankar losern till en hemsida for en oppet kriminell organisation ledd av en militant muslim, nagot som dessa herrar ofta och med all ratt motsatt sig. Helt plotsligt ar det inte sa allvarligt att vara kriminell for att lanken postats av en chaffis eller hur ska det tolkas?

Lite smatankad och skriver pa en BB sa ber om ursakt for eventuella stavfel.

Det är alltid intressant att små tjafsa lite med dig. I grunden håller jag nog med dig i den här frågan men är också nyfiken på hur man tänker när man skriver som han gör.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant analys men hur kom du fram till att han var sverigedemokrat? Fanns det någon antydan till det i den här tråden?

Hej,Mankan, fanns inte forut ,men jag kanner min lus pa gangen, kanner en hel del av hans broder, Tyarr, och alla har sama asikt. Kande du dig anklagad sjalv??

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är alltid intressant att små tjafsa lite med dig. I grunden håller jag nog med dig i den här frågan men är också nyfiken på hur man tänker när man skriver som han gör.

Han var väl stressad

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,Mankan, fanns inte forut ,men jag kanner min lus pa gangen, kanner en hel del av hans broder, Tyarr, och alla har sama asikt. Kande du dig anklagad sjalv??

glömde svensk politik förbjuden på forumet ???

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,Mankan, fanns inte forut ,men jag kanner min lus pa gangen, kanner en hel del av hans broder, Tyarr, och alla har sama asikt. Kande du dig anklagad sjalv??

Jag kände mig inte det minsta anklagad själv men jag kunde inte hitta något i hans påståenden som tydde på att han skulle vara Sverigedemokrat även om han mycket väl kan vara det. Det har jag nämligen ingen aning om.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen, jag missade en sak. Det kanske var pga Gawars droger, som han inte avnjuter sjalv, utan bara kanar pengar pa som detta fruktansvarda hande, men vad vet jag, en oforstaende svensk hemska varld

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen, jag missade en sak. Det kanske var pga Gawars droger, som han inte avnjuter sjalv, utan bara kanar pengar pa som detta fruktansvarda hande, men vad vet jag, en oforstaende svensk hemska varld

Langar han?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,Mankan, fanns inte forut ,men jag kanner min lus pa gangen, kanner en hel del av hans broder, Tyarr, och alla har sama asikt. Kande du dig anklagad sjalv??

Då känner du inte den här lusen

Link to comment
Dela på andra sajter

Bad Request

Your browser sent a request that this server could not understand. Apache/2.2.8 (Ubuntu) mod_fastcgi/2.4.6 PHP/5.2.4-2ubuntu5.23 with Suhosin-Patch Server at maipenrai.se Port 80 hm

Link to comment
Dela på andra sajter

Bad Request

Your browser sent a request that this server could not understand. Apache/2.2.8 (Ubuntu) mod_fastcgi/2.4.6 PHP/5.2.4-2ubuntu5.23 with Suhosin-Patch Server at maipenrai.se Port 80 hm

Ur led är tiden, 33:an skriver ett inlägg på engelska ;)

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillhör ju dom som har tagit en öl ihop med gawar och han har även lånat soffan för lite nattsömn.

Tycker det är en trevlig gubbe och kan hålla med om att ett mord inte är så spektakulärt nuförtiden.

Att det däremot piggar upp en grå vardag med ett mord tar jag bara som att han hade otur när han tänkte/formulerade sig.

Men vad vet jag.kanske är han en trevlig gubbe med väldigt extrema åsikter, inget som jag har märkt av innan.

Jag reagerade oxå för den meningen och det kändes som en jäkligt osmaklig kommentar ,men åsikten är som bekant fri.

Trevlig lördag på er//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Då känner du inte den här lusen

Hej, tyvarr gor jag inte det, har sakert missat nagot, vi kanske kan ta igen det over en ol i Pattaya nagon gang

mvh SVEN55

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag tror inte Gawar menade så illa med vad han skrev det var ett sätt av honom att försöka hävda sig gentemot

eliten här på MPR men det gick ju inte hem den här gången.

Hälsningar

Link to comment
Dela på andra sajter

Frågan återstår om han fattade vad

Ur led är tiden, 33:an skriver ett inlägg på engelska :wink:

Fritz..

Frågan är om han själv fattade vad han skrev? :crazy:

Jag gjorde det inte, något om apache-indianer var det i alla fall. :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

PS Atom är en trevlig person att dricka öl med ds

Skillnaden är nog att du är säker på att, Nu har vi ett overlagt mord , det vet varken du eller vi hur det ligger till ,det är det som kanske skiljer på er i eliten och oss från slummen , vi ser inte saker på samma sätt , ni läser er till ,vi är där i händelsernas centrum hela tiden

teori och praktik är olika saker

33:an som bott och bor fortfarande i slummen i sthlm

Tjena 33an,

Du vet mycket val att det dar elitsnacket ar ratt lojligt. I vara arbetsliv sa kor du lastbil till dina kunder medans jag kryssar fram mellan asnor, grisar och kameler. Nar du ar

I Thailand sa bor du bland semestrande Faranger och jag bland dagsavlonade thailandare. Dessutom haller du pa rikemansklubben Djurgarden och jag pa arbetarklubben Bajen ;)Jag har inte kommenterat brottet utan bara Gawars ytterst korkade overslatande av brottet och lankande till terroristsida.Jag hoppas att vi kan tomma Carlsbergslagret pa Londoners igen trots att jag inte ar en elitist som du nasta gang du kommer till Bkk :)

Ändrades av Atom
Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla hans inlagg

En grov förolämpning och har du följt med lite på mpr så jobbar killen och tjänar rätt hyfsat och bor i bilen och käkar bla blodpudding ett par ggr i veckan och tillagar sin mat i biln för att kunna vistas i Thailand vintertid ,tror du en langare lever så ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta t.ex droger, ALLA här verkar vara sååååå emot droger... Jag ser det mest som "snabba cash"... jag använder inga droger (förutom alkohol och tobak)

Vet inte hur man ska tolka detta

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Vissa snackar om att man inte ska anklaga nån utan att veta vad som gäller , håll det nu oxå. Har ni inget bevis så håll käften tills annat bevisats

Link to comment
Dela på andra sajter

En grov förolämpning och har du följt med lite på mpr så jobbar killen och tjänar rätt hyfsat och bor i bilen och käkar bla blodpudding ett par ggr i veckan och tillagar sin mat i biln för att kunna vistas i Thailand vintertid ,tror du en langare lever så ?

Jag skiter i var han bor, jag bara sager kolla vad han skriver i sitt inlagg, anvander inte droger, men gillar att kana pengar pa dom, bra for honom om han tjanar jyssta pengar, och det skall du ha klart for dig att jag foljer alla inlagg i denna trad, LAS SJALV VAD HAN SKREV, eller har du svart att se sanningen

SVEN 55

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skiter i var han bor, jag bara sager kolla vad han skriver i sitt inlagg, anvander inte droger, men gillar att kana pengar pa dom, bra for honom om han tjanar jyssta pengar, och det skall du ha klart for dig att jag foljer alla inlagg i denna trad, LAS SJALV VAD HAN SKREV, eller har du svart att se sanningen

SVEN 55

Skrik inte ,jag är inte döv , det står inte att han säljer droger ,bara att han ser det som snabba cash och det är det väl för dom som håller på med det , eller ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu tycker jag ni glidit lite OT..är det inte dags för moderatorerna att rensa upp i denna tråden istället för att sitta och diskutera avstängningar ? :D

Hittade denna post om samma ämne på ett engelskt forum:

Has any of you met Rob the kiwi guy? I have, unfortuneatly, he is a big nasty agressive playground bully, who has a drink problem, and spoilt many peoples nights out by his behavior. ok the next day he might apolgise, because he was out of order and drunk, no hard feelings. There are two sides to every story,nobody deserves to get killed in abar brawl.maybe this time he bit off more than he could chew,and picked on the wrong person.

Skulle ju kunna förklara saken om 2 personer med dåligt ölsinne möts, och att sen bägaren rinner över för den ena..

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...