Jump to content
IGNORERAD

Svensk gripen för mord i Pattaya


Tallviking

Recommended Posts

Jag tycker inte det är något fel i att låta honom gå fri fram till rättegång... Jag känner en jävla massa folk som suttit häktade för grova narkotika brott, mord och andra grejer som ger långa straff... Suttit häktade i flera flera månader. Och sen visar det sig att dom är visst oskyldiga.. Kul att sitta häktad 8 månader för mord och så är man oskyldig? Även om det finns 4000 vittnen som sett denna snubbe hugga nz snubben i nacken så är han ju inte dömd ännu?

Och för övrigt är det väl inget märkvärdigt med mord idag eller? Hur många tror ni mördas i minuten i världen??

Snarare kul med lite action i denna gråa trista verkligenhet

Hur är vädret i Säter?

jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 308
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    35

  • broder tuk tuk

    10

  • Tommy

    10

  • kitungmakmak

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

foreverbubbles8

Jag tycker inte det är något fel i att låta honom gå fri fram till rättegång... Jag känner en jävla massa folk som suttit häktade för grova narkotika brott, mord och andra grejer som ger långa straff... Suttit häktade i flera flera månader. Och sen visar det sig att dom är visst oskyldiga.. Kul att sitta häktad 8 månader för mord och så är man oskyldig? Även om det finns 4000 vittnen som sett denna snubbe hugga nz snubben i nacken så är han ju inte dömd ännu?

Och för övrigt är det väl inget märkvärdigt med mord idag eller? Hur många tror ni mördas i minuten i världen??

Snarare kul med lite action i denna gråa trista verkligenhet

Tycker du likadant om våldtäktsmän och pedofiler?

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag säger bara vad jag tycker. Och det är att det är inget märkvärdigt som hänt. Oj wow, ett mord, världen håller på att gå under... Eller?

Men visst, är man uppväxt i världens tryggaste hem och allt är perfekt och bla bla bla... Visst fine, jag förstår er tanke.

Jag persoligen är fascinerad av undre världen, gäng och den biten... Då får jag vara det även om ni inte är eniga med mig.. Har aldrig begärt

att någon ska förstå heller.

Ta t.ex droger, ALLA här verkar vara sååååå emot droger... Jag ser det mest som "snabba cash"... jag använder inga droger (förutom alkohol och tobak)

men jag har heller inget emot det.. Ställer mig hellre på deras sida än på samhällets iaf... För dagens samhälle ger jag då inte mycket för...

Ni får ha precis vilken åsikt ni vill, helt valfritt... Likaså jag, jag har MINA åsikter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker du likadant om våldtäktsmän och pedofiler?

Absolut inte... Det är INTE ok! Finns en bra hemsida om såna som Original Gangsters står för.

http://kriminellt.com/ Hänger ut sexbrottslingar med namn, bild, person nr m.m.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag säger bara vad jag tycker. Och det är att det är inget märkvärdigt som hänt. Oj wow, ett mord, världen håller på att gå under... Eller?

Men visst, är man uppväxt i världens tryggaste hem och allt är perfekt och bla bla bla... Visst fine, jag förstår er tanke.

Jag persoligen är fascinerad av undre världen, gäng och den biten... Då får jag vara det även om ni inte är eniga med mig.. Har aldrig begärt

att någon ska förstå heller.

Ta t.ex droger, ALLA här verkar vara sååååå emot droger... Jag ser det mest som "snabba cash"... jag använder inga droger (förutom alkohol och tobak)

men jag har heller inget emot det.. Ställer mig hellre på deras sida än på samhällets iaf... För dagens samhälle ger jag då inte mycket för...

Ni får ha precis vilken åsikt ni vill, helt valfritt... Likaså jag, jag har MINA åsikter!

Granted. Vid nästa Västgötaträff tycker jag medlemmarna ska delas upp i två lag. Ett lag sätter sig en bit bort och dricker bärs och det andra laget samlas runt Gawar där de bestämmer vem som ska knivmörda honom. När Gawar dött så ropas det andra laget in och sedan börjar en tävlan om vem som kan lista ut vem som stack kniven i Gawar. Om inte det höjer stämmningen i ett annat rätt grått samhälle så vet jag inte vad vi ska hitta på..

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut inte... Det är INTE ok! Finns en bra hemsida om såna som Original Gangsters står för.

http://kriminellt.com/ Hänger ut sexbrottslingar med namn, bild, person nr m.m.

Inser du hur otroligt konstigt du nu beskrev dig själv när man läser de två sista inläggen och lägger ihop dina olika åsikter ?

Vissa brott är "krydda i livet", häftigt och cool medans andra är ett agerande värre än allt annat :sFduh:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Absolut inte... Det är INTE ok! Finns en bra hemsida om såna som Original Gangsters står för.

http://kriminellt.com/ Hänger ut sexbrottslingar med namn, bild, person nr m.m.

Jag orkar inte läsa länken, men förklara gärna varför en mördare ska få gå fri i väntan på rättegång och inte tex en våldtäktsman?

Två lika avskyvärda brott i mina ögon.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Granted. Vid nästa Västgötaträff tycker jag medlemmarna ska delas upp i två lag. Ett lag sätter sig en bit bort och dricker bärs och det andra laget samlas runt Gawar där de bestämmer vem som ska knivmörda honom. När Gawar dött så ropas det andra laget in och sedan börjar en tävlan om vem som kan lista ut vem som stack kniven i Gawar. Om inte det höjer stämmningen i ett annat rätt grått samhälle så vet jag inte vad vi ska hitta på..

Rekommenderar inte detta, läste du inte att hans kompisar var mördare och knarkare, fan vet va dom kan ta sig till

Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagt så har vi alla olika åsikter... Ska inte sabba denna tråden för er utan slutar skriva i denna tråd... Säger bara min åsikt och funderade mest på varför detta mordet skulle vara så mycket mer märkvärdigt än något annat...

Sorry för mina inlägg. :y10:

Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagt så har vi alla olika åsikter... Ska inte sabba denna tråden för er utan slutar skriva i denna tråd... Säger bara min åsikt och funderade mest på varför detta mordet skulle vara så mycket mer märkvärdigt än något annat...

Sorry för mina inlägg. :y10:

Du är förlåten, måste ha varit under påverkan av dina kriminellt hårt belastade kompisar

Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagt så har vi alla olika åsikter... Ska inte sabba denna tråden för er utan slutar skriva i denna tråd... Säger bara min åsikt och funderade mest på varför detta mordet skulle vara så mycket mer märkvärdigt än något annat...

Sorry för mina inlägg. :y10:

Hade det funnits en tavling over det mest korkade inlagget har pa MPR hade du tagit forsta platsen alla kategorier....Det ar inte asikter du har.Det ar en sjukdom!!! Du borde skammas ogonen ur dig...men det har du nog inte forstand till heller....pensionaren
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag säger bara vad jag tycker. Och det är att det är inget märkvärdigt som hänt. Oj wow, ett mord, världen håller på att gå under... Eller?

Men visst, är man uppväxt i världens tryggaste hem och allt är perfekt och bla bla bla... Visst fine, jag förstår er tanke.

Jag persoligen är fascinerad av undre världen, gäng och den biten... Då får jag vara det även om ni inte är eniga med mig.. Har aldrig begärt

att någon ska förstå heller.

Ta t.ex droger, ALLA här verkar vara sååååå emot droger... Jag ser det mest som "snabba cash"... jag använder inga droger (förutom alkohol och tobak)

men jag har heller inget emot det.. Ställer mig hellre på deras sida än på samhällets iaf... För dagens samhälle ger jag då inte mycket för...

Ni får ha precis vilken åsikt ni vill, helt valfritt... Likaså jag, jag har MINA åsikter!

Tja, åsikter är väl som rövhål. Alla har en och nu har vi fått ta del av flera ut av dina.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Smilet fick 180 dagars avstangning pga vad jag jag formodar var tablettinducerat antirokningssvammel. Har har vi en snubbe som tycker att overlagda mord ar ett trevligt avbrott I en gra vardag, hyllar brottslighet I allmanhet och lankar till en terroristhemsida; 180 ars avstangning later kanske rimligt eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Smilet fick 180 dagars avstangning pga vad jag jag formodar var tablettinducerat antirokningssvammel. Har har vi en snubbe som tycker att overlagda mord ar ett trevligt avbrott I en gra vardag, hyllar brottslighet I allmanhet och lankar till en terroristhemsida; 180 ars avstangning later kanske rimligt eller?

Mina trådar låser dom

Link to comment
Dela på andra sajter

Smilet fick 180 dagars avstangning pga vad jag jag formodar var tablettinducerat antirokningssvammel. Har har vi en snubbe som tycker att overlagda mord ar ett trevligt avbrott I en gra vardag, hyllar brottslighet I allmanhet och lankar till en terroristhemsida; 180 ars avstangning later kanske rimligt eller?

Örådet är lite långsamt bara

Precis som i smilet caset

Link to comment
Dela på andra sajter

Smilet fick 180 dagars avstangning pga vad jag jag formodar var tablettinducerat antirokningssvammel. Har har vi en snubbe som tycker att overlagda mord ar ett trevligt avbrott I en gra vardag, hyllar brottslighet I allmanhet och lankar till en terroristhemsida; 180 ars avstangning later kanske rimligt eller?

terroristhemsida var väl att ta i ,såg bara en massa offentligt matrial som dom offenligjort och hade det varit en terroristhemsida

hade den nog varit stängd

Link to comment
Dela på andra sajter

Smilet fick 180 dagars avstangning pga vad jag jag formodar var tablettinducerat antirokningssvammel. Har har vi en snubbe som tycker att overlagda mord ar ett trevligt avbrott I en gra vardag, hyllar brottslighet I allmanhet och lankar till en terroristhemsida; 180 ars avstangning later kanske rimligt eller?

Ska man verkligen stänga av de som har avvikande åsikter och tänker annorlunda? Vart går gränsen för vilka åsikter man får ha och inte?

Jag ser inget värde med ett forum där alla tycker lika och bara klappar varandra på axeln.

Jag håller inte absolut inte med Gawar i hans påståenden men jag förstår inte varför ha skall stängas av.

Hur kom du fram till att det var en Terroristhemsida?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att all organiserad brottslighet ar terrorism, vad vill ni annars kalla det? Om syftet ar ekonomisk vinning eller religios proopaganda spelar val ingen roll? I vilket fall sa borde det val vara viktigare att kritisera Gawars totala galenskap an att diskutera min definition av terrorism?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att all organiserad brottslighet ar terrorism, vad vill ni annars kalla det? Om syftet ar ekonomisk vinning eller religios proopaganda spelar val ingen roll? I vilket fall sa borde det val vara viktigare att kritisera Gawars totala galenskap an att diskutera min definition av terrorism?

Ok så det är organiserad brottslighet( terrorism) att offentligöra brottslighet ,ja man baxnar he he

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att all organiserad brottslighet ar terrorism, vad vill ni annars kalla det? Om syftet ar ekonomisk vinning eller religios proopaganda spelar val ingen roll? I vilket fall sa borde det val vara viktigare att kritisera Gawars totala galenskap an att diskutera min definition av terrorism?

Jag har dock lättare att förstå ekonomisk vinning än religiös smörja som orsak. Visst det är bättre att diskutera dessa tillsynes obegripliga åsikter i stället för att fastna in annat eller att bara lägga locket på.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagt så har vi alla olika åsikter... Ska inte sabba denna tråden för er utan slutar skriva i denna tråd... Säger bara min åsikt och funderade mest på varför detta mordet skulle vara så mycket mer märkvärdigt än något annat...

Sorry för mina inlägg. :y10:

Hej,du tillhor tydligen kategorin som kraver respekt fran din omgivning, TYVARR, inte fran mig, Du tillhor tydligen de som tjanar en slant pa andras fordarv, TYVARR ingen respekt fran mig. Du tillhor kategorin som forstor for oss vanliga svenskar som ar fast boende har, tyvarr ingen respekt. Du ar formodligen sverigedemokrat och du hatar utanningar, men anda ar du har heller ingen respekt

Detta ar bara min psykologiska bild av dig, eller??

SVEN 55

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tankte; antligen kan jag hamna pa samma sida som Mankan och Samsipsam I en MPR diskussion men pa nagot for mig helt obegripligt satt sa lyckades vi ha en diametralt motsatt uppfattning igen ;)

For er som aldrig traffat oss kan det verka helt ofattbart men jag har faktiskt traffat och umgatts med dessa herrar ett antal ganger och det har alltid varit angenamt men av nagon marklig anledning sa blir det alltid missforstand pa MPR. Nu har vi ett overlagt mord som narmast hyllas av en korkad medlem, svart att vara oense om det. Dessutom lankar losern till en hemsida for en oppet kriminell organisation ledd av en militant muslim, nagot som dessa herrar ofta och med all ratt motsatt sig. Helt plotsligt ar det inte sa allvarligt att vara kriminell for att lanken postats av en chaffis eller hur ska det tolkas?

Lite smatankad och skriver pa en BB sa ber om ursakt for eventuella stavfel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,du tillhor tydligen kategorin som kraver respekt fran din omgivning, TYVARR, inte fran mig, Du tillhor tydligen de som tjanar en slant pa andras fordarv, TYVARR ingen respekt fran mig. Du tillhor kategorin som forstor for oss vanliga svenskar som ar fast boende har, tyvarr ingen respekt. Du ar formodligen sverigedemokrat och du hatar utanningar, men anda ar du har heller ingen respekt

Detta ar bara min psykologiska bild av dig, eller??

SVEN 55

Intressant analys men hur kom du fram till att han var sverigedemokrat? Fanns det någon antydan till det i den här tråden?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tankte; antligen kan jag hamna pa samma sida som Mankan och Samsipsam I en MPR diskussion men pa nagot for mig helt obegripligt satt sa lyckades vi ha en diametralt motsatt uppfattning igen

For er som aldrig traffat oss kan det verka helt ofattbart men jag har faktiskt traffat och umgatts med dessa herrar ett antal ganger och det har alltid varit angenamt men av nagon marklig anledning sa blir det alltid missforstand pa MPR. Nu har vi ett overlagt mord

Lite smatankad och skriver pa en BB sa ber om ursakt for eventuella stavfel.

PS Atom är en trevlig person att dricka öl med ds

Skillnaden är nog att du är säker på att, Nu har vi ett overlagt mord , det vet varken du eller vi hur det ligger till ,det är det som kanske skiljer på er i eliten och oss från slummen , vi ser inte saker på samma sätt , ni läser er till ,vi är där i händelsernas centrum hela tiden

teori och praktik är olika saker

33:an som bott och bor fortfarande i slummen i sthlm

ps Atom är också en angenäm person att ta ett par pilsner med ds

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...