Jump to content
IGNORERAD

Svensk gripen för mord i Pattaya


Tallviking

Recommended Posts

Har man mördat en människa ska man inte släppas fri.Är inte ensam om att tycka det.

Jo det ska gudarna veta att ni är många som drömmer utan info om.omständigheterna ,tur vi slipper er i domstolarna :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 308
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    35

  • broder tuk tuk

    10

  • Tommy

    10

  • kitungmakmak

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jo det ska gudarna veta att ni är många som drömmer utan info om.omständigheterna ,tur vi slipper er i domstolarna :rolleyes:

Ja, det har ju inte klart framgått i nyhetsrapporteringen vilken roll tjejen hade. Från ett foto på platsen, så hade hon iaf blod på kläderna. Enligt vissa tidningsartiklar var det hon som hade hämtat knivarna. Hon släppte kanske aldrig dessa knivar. Killen försökte kanske att handgripligen avstyra henne från ett vilt knivstickande. Vad vet vi egentligen?

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det ska gudarna veta att ni är många som drömmer utan info om.omständigheterna ,tur vi slipper er i domstolarna :rolleyes:

Drömmer utan info vad behövs för info har man mördat nyligen skall man inte vara lös
Link to comment
Dela på andra sajter

Drömmer utan info vad behövs för info har man mördat nyligen skall man inte vara lös

Läs inlägg 102

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte speciellt hämndlysten av mig men sätta denna kille fri som uppenbart inte har de spärrar som han borde ha är inte annat än vansinnigt. Om killen mådde dåligt förr så lär han knappast må bättre nu med ett livstids straff som väntar runt hörnet. Hans liv i frihet är mer eller mindre slut så är det inte högsta grad troligt att han då fortsätter knapra piller eller vad han nu tar efter hans moppe olycka. Han har liksom inte mycket att förlora än att raca sista tiden i frihet och då kan allt hända med en kille som inte är i balans.

Hur gick det med hans flickvän som också fängslades?

Hur reagerar den Australiska myndigheten på detta?

Min ev lilla förtroende för domstolsväsendet är numera noll och intet efter denna skandal!

Båda släppta.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det ska gudarna veta att ni är många som drömmer utan info om.omständigheterna ,tur vi slipper er i domstolarna :rolleyes:

Och villka formildrande omstandigheter skulle du aberopa i det har fallet med den information vi har????mvh pensionaren
Link to comment
Dela på andra sajter

Och villka formildrande omstandigheter skulle du aberopa i det har fallet med den information vi har????mvh pensionaren

Med den informationen vi har, kan vi varken säga bu eller bä!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Med den informationen vi har, kan vi varken säga bu eller bä!

Den info som finns att tillgå, kommer från Thaipressen, och den är väl tom mindre tillförlitlig än thaipolitiker, vilket inte vill säga lite!

Ett exempel:

En bekant var inblandad i en skimminghärva i sverige, han meddelade att han skulle studera i Thailand och fick ok för det.

Det blev någon miss, så han blev inte kallad till rättegång och blev per automatik efterlyst.

När han återkom till Bkk efter en weekendtripp till Phuket, blev han haffad på Don Muang.

Naturligtvis visades han upp på presskonferens, och dagen efter kunde man läsa att det var en hänsynslös Svensk som var lyst för att ha misshandlat sin fru och 2 barn!

Nu råkar jag v e t a att han aldrig varit gift och ännu mindre hade några barn.

Det är väl ingen tvekan om att denne svensk varit inblandad, men utan mera tillförlitliga källor, anser jag att man inte ska vräka ur sig vad som helst!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Att en person, förvisso bara misstänkt för mord får finna sig i att sitta häktad i väntan på rättegång är nog trots allt rättspraksis i de flesta länder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu vet Jag att efter fanskapet dödat någon fegt utan att varit utom egen fara dödat denne enkelt bara för att han kan

Monster vill ni ha dom fy fan

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu vet Jag att efter fanskapet dödat någon fegt utan att varit utom egen fara dödat denne enkelt bara för att han kan

Monster vill ni ha dom fy fan

Ok en feg Fuck hoppas han dör i cellen

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm

LOSforever, du får gärna förklara lite mer?

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och villka formildrande omstandigheter skulle du aberopa i det har fallet med den information vi har????mvh pensionaren

Provokation bla

Link to comment
Dela på andra sajter

Provokation bla

Provokation är väl inte ett legitimt skäl att ta livet av någon annan. Skulle det vara så skulle vi ju gå och skära halsen av varandra här på MPR på fredagskvällarna. :13:

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Att en person, förvisso bara misstänkt för mord får finna sig i att sitta häktad i väntan på rättegång är nog trots allt rättspraksis i de flesta länder.

I USA är det vardagsmat att man blir släppt mot borgen i väntan på rättegång.Titta bara på Zimmerman fallet. Men oftast beror det väl på att det saknas tillräckligt med bevis. I det här fallet måste det ju ha funnits minst ett dussintals personer som sett vad har hänt. Det skedde ju helt öppet i en bar.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker inte det är något fel i att låta honom gå fri fram till rättegång... Jag känner en jävla massa folk som suttit häktade för grova narkotika brott, mord och andra grejer som ger långa straff... Suttit häktade i flera flera månader. Och sen visar det sig att dom är visst oskyldiga.. Kul att sitta häktad 8 månader för mord och så är man oskyldig? Även om det finns 4000 vittnen som sett denna snubbe hugga nz snubben i nacken så är han ju inte dömd ännu?

Och för övrigt är det väl inget märkvärdigt med mord idag eller? Hur många tror ni mördas i minuten i världen??

Snarare kul med lite action i denna gråa trista verkligenhet

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker inte det är något fel i att låta honom gå fri fram till rättegång... Jag känner en jävla massa folk som suttit häktade för grova narkotika brott, mord och andra grejer som ger långa straff... Suttit häktade i flera flera månader. Och sen visar det sig att dom är visst oskyldiga.. Kul att sitta häktad 8 månader för mord och så är man oskyldig? Även om det finns 4000 vittnen som sett denna snubbe hugga nz snubben i nacken så är han ju inte dömd ännu?

Och för övrigt är det väl inget märkvärdigt med mord idag eller? Hur många tror ni mördas i minuten i världen??

Snarare kul med lite action i denna gråa trista verkligenhet

Kul med lite action?????

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Provokation är väl inte ett legitimt skäl att ta livet av någon annan. Skulle det vara så skulle vi ju gå och skära halsen av varandra här på MPR på fredagskvällarna. :13:

BLA =bland annat ,det är många som blivit retade till vansinne ,men det berättigar naturligtvis inte till att ta livet av någon

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Och för övrigt är det väl inget märkvärdigt med mord idag eller? Hur många tror ni mördas i minuten i världen??

Snarare kul med lite action i denna gråa trista verkligenhet

Men då blir ju den trista verkligheten ännu gråare.

Med det där resonemanget skulle man ju nästan kunna tro att du sitter inne på psyket.

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker inte det är något fel i att låta honom gå fri fram till rättegång... Jag känner en jävla massa folk som suttit häktade för grova narkotika brott, mord och andra grejer som ger långa straff... Suttit häktade i flera flera månader. Och sen visar det sig att dom är visst oskyldiga.. Kul att sitta häktad 8 månader för mord och så är man oskyldig? Även om det finns 4000 vittnen som sett denna snubbe hugga nz snubben i nacken så är han ju inte dömd ännu?

Och för övrigt är det väl inget märkvärdigt med mord idag eller? Hur många tror ni mördas i minuten i världen??

Snarare kul med lite action i denna gråa trista verkligenhet

Osmakligt :13:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker inte det är något fel i att låta honom gå fri fram till rättegång... Jag känner en jävla massa folk som suttit häktade för grova narkotika brott, mord och andra grejer som ger långa straff... Suttit häktade i flera flera månader. Och sen visar det sig att dom är visst oskyldiga.. Kul att sitta häktad 8 månader för mord och så är man oskyldig? Även om det finns 4000 vittnen som sett denna snubbe hugga nz snubben i nacken så är han ju inte dömd ännu?

Och för övrigt är det väl inget märkvärdigt med mord idag eller? Hur många tror ni mördas i minuten i världen??

Snarare kul med lite action i denna gråa trista verkligenhet

Slumpmässiga mord är onekligen ett klart underskattat partytrix och stämmningshöjare.

Ironi eller ej, förmodligen ett av MPRs mest korkade inlägg alla kategorier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snarare kul med lite action i denna gråa trista verkligenhet

Det är väl inte i ett sånt samhälle du vill att dina barn ska växa upp?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Slumpmässiga mord är onekligen ett klart underskattat partytrix och stämmningshöjare.

Ironi eller ej, förmodligen ett av MPRs mest korkade inlägg alla kategorier.

Nu ska du inte vara sådan.

Lite mord har väl ingen dött av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker inte det är något fel i att låta honom gå fri fram till rättegång... Jag känner en jävla massa folk som suttit häktade för grova narkotika brott, mord och andra grejer som ger långa straff... Suttit häktade i flera flera månader. Och sen visar det sig att dom är visst oskyldiga.. Kul att sitta häktad 8 månader för mord och så är man oskyldig? Även om det finns 4000 vittnen som sett denna snubbe hugga nz snubben i nacken så är han ju inte dömd ännu?

Och för övrigt är det väl inget märkvärdigt med mord idag eller? Hur många tror ni mördas i minuten i världen??

Snarare kul med lite action i denna gråa trista verkligenhet

Undrar hur du hade tyckt om det var du som var den han retade upp sig på ?

Inte osannolikt med tanke på ditt sätt att argumentera ovan..

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...