Jump to content
IGNORERAD

Dagens bomb nedslag


smilet

Recommended Posts

Smilets Bomben Häng me vet ja knappast miljonär ikväll men ack så spännande Mål 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 F Resultat Match A

Spelas: 20 augusti Everton X X X X Manchester U X X X X Match B

Spelas: 20 augusti Dep.La Coruna X X X Osasuna X X X X Match C

Spelas: 20 augusti Rayo Vallecano X X X X Granada CF X X X X

Radpris: Ja ett antal kr kostar det Resultat ej fastställt. vinst eller förlust ? Rättning: Spelet avgörs 20 augusti 2012

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad besviken jag blev, trodde det skulle vara utomjordiskt vackra flickor här... ;(

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad besviken jag blev, trodde det skulle vara utomjordiskt vackra flickor här... ;(

Du kan köpa dessa damer när bomben raden är rättad

Smilet

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är det bara att hoppas på några fina mål. Kanske några rökare i krysset, typ...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vad besviken jag blev, trodde det skulle vara utomjordiskt vackra flickor här... ;(

Trodde jag också Och tänkte ladda från den externa :ahh: men det får bli i nighthlife :mda:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

För att inte göra alla allt för besvikna med tanke på rubriken, så lånar jag tråden med just ett bombnedslag :nyam:

filipina_thumbs14_big-1.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan köpa dessa damer när bomben raden är rättad

Smilet

Va? Kan man köpa damer. Förklara tack. :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Va? Kan man köpa damer. Förklara tack. :)

I Lampbutiken om man samtidigt inhandlar en lampa. :crazy:

/ENis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

A:Everton 0123 - Manch.U 0123

B:Deportivo 012 - Osasuna 0123

C:Vallecano 0123 - Granada 0123

Smilet

Link to comment
Dela på andra sajter

A:Everton 0123 - Manch.U 0123

B:Deportivo 012 - Osasuna 0123

C:Vallecano 0123 - Granada 0123

Smilet

Nästan 3200kr för o lämna in den..Får väl hoppas den går in då. Antar att du kör 10kr/rad :crazy: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästan 3200kr för o lämna in den..Får väl hoppas den går in då. Antar att du kör 10kr/rad :crazy: /Hn

Hemligt

Smilet

Link to comment
Dela på andra sajter

Hemligt

Smilet

Ja ska du ha några mer "grattis" från mig så får du nog posta kvittot den här gången/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

För att inte göra alla allt för besvikna med tanke på rubriken, så lånar jag tråden med just ett bombnedslag :nyam:

filipina_thumbs14_big-1.jpg

Wow säger man riktig bomb nedslag :crazy::14:

De andra vad snackar de om? rökare i krysset? :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

A:Everton 0123 - Manch.U 0123

B:Deportivo 012 - Osasuna 0123

C:Vallecano 0123 - Granada 0123

Smilet

Det ser ut som den gick in. A- 1-0 B- 2-0 C- 1-0

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ser ut som den gick in. A- 1-0 B- 2-0 C- 1-0

Isåfall losade han ca 2000kr på det spelet(om han spelade 1kronas). Gav "bara" 1300 ggr pengarna/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...