Tack och Hej Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Ska åka till Udon Thani i november. Premium economy CPH till BKK och Buisines till Udon Thani för 14 200 kr tor retur med Thai. Det är billigt! 539 kronor ARN - BKK i business klass tur och retur öppet i ett år det är billigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Jag vet inte var man köper sådana billiga biljetter men det var riktig billigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
guran1 Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Dom finns just nu. Kolla På Thais hemsida under kampanjer. Dom har ju kampanjer från Stockholm, Köpenhamn och Oslo. Dom är nog ännu billigare nu eftersom danska kronan sjuknkit sedan jag betalade i juni. Sen bokade jag med Winbergs resebyrå. Det blev lite billigare än direkt med Thai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
baver999 Inlagd Augusti 20, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 20, 2012 4.400 sek med Finnair juni 2009 (30-dagars) 4.900 sek med Turkish förra hösten (1-års) Lutar mot att det blir Finnair igen om 2 veckor, 4872 sek (1-års) Var brukar du hitta 1 års biljetterna ? För vad jag vet kan man inte hitta dem på jämförelse siterna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lostinisaan Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Enl mig är det malplacerat oavsett klass när man flyger Jag bytte från denna utstyrsel när jag gifte mig. Då fick man dra på sig tjock kostym i 40-gradig värme. 2 Thessalonikerbrevet 3:10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Första resan till Thailand var 1985 och då leta man alltid efter billigast biljett åkte med Airoflot,PIA och andra skitbolag,men har för mig jag betala mellan 4000-6000:- Så flygbiljetter har blivit billigare, “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Jag tror att det mest prisvärda jag köpt var biljett och boende för 11000, och då var boendet på Residence Kalim bay där Poffa har en lägenhet. 3 veckors boende där var bra för dom pengarna. Riktigt fint där på kalim bay. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kajjan Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Åker min 10:e resa till Thailand nu i September och det var den billigaste biljetten hitills. 4397kr. CPH-HEL-BKK. 12h dit, 14h tillbaka. Första gången jag åkte till Thailand var 2006, också med Finnair. Plantypen då var McDouglas MD-11. Sen dess har alltid valt andra flygbolag... Men jag såg nu innan jag bokade att de har nya fina A340 med skärmar i alla stolar. Fint. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 3900:- Aerosvit. Helt okej förutom kärran till Kiev som var minsta modell. Kunde inte stå raklång. 4200-4500:- med Qatar vid ett 2-3 tillfällen. Grymt prisvärt och bara några timmar i transfer. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Just under 4000sek maj 2006 med Thai. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Udon Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Bangkok-Stockholm tor i våras. 13400kronor i business, SAS. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 0 kronor 29 november 2004 med Thai,GOT-KPH-BKK-HKT,flygpoängsbijett,stannade 14 dagar,bodde på Harrys i Patong.Åkte alltså hem 13 december 13 dagar innan den fruktansvärda sunamin.Nu hinner det inte samlas några poäng längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 På 80 och 90 talet var det oftast PIA och Aeroflot som gällde, priserna för dessa låg väl runt 4500-5500 kr. Ett annat bolag som jag också ofta flög med var JAT, på den tiden Yoguslavien var ett land. Man flög till Singapore och så tog man sig till BKK själv via tåg och så flyg hem från BKK, tror priset var ca 5000 +- en 500 hundring. När Thai hade kampanjen 2- för 1 så var de inte så billiga i slutändan (om jag inte tar fel) när alla skatter och sådant var betalt och så gällde de bara utresa i maj eller något liknande. Fick åka till CPH för att komma iväg så det med alla avgifter så blev det i slutändan si sådär... Om jag inte mins fel... När millenium firandet var mest på tapeten så försökte många resebyråer göra sig en hacka på folk, sen visade det sig att de flesta ville stanna hemma med sina närmaste för att fira in 2000 talet, med resultat att många priser dumpades rejält, tror vi kom till Jomtien med hela familjen för ca 10 000 kr inkl hotel, frukost julbordsmat etc, inte billigaste biljetten men en bra biljett. Nu till den billigaste och det var när dot.com kraschen kom runt 2001 om jag inte tar fel, då inhandlades biljetten till BKK t.o.r för 1995:- //bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burpan5 Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 265kr när jag jobbade på SAS på 70talet Sk fritvåa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Putte45 Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Charter stol Arn-Phuket.3995:- I juli månad iår. Tui. Jobbig resa. mellan landa o lasta charter danskar i cph på vägen dit. O på hemvägen mellankrashning i suomi o lossade fulla finnar o bråkiga ryssar.. Bättre med reguljär flyg!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu