baver999 Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 (ändrad) Jag tänkte att alla kan skriva om sin billigaste biljett någonsin till Bangkok från Sverige (eller tvärtom). Flygbolag: Emirates Klass: Ekonomi Typ av biljett: 1 års öppen tur och retur biljett Rutt: Kastrup - Dubai - Bangkok Pris: 6500 kr Ändrades Augusti 18, 2012 av baver999 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Flygbolag: Qatar airlines Klass: Ekonomi Typ av biljett: 1:a till sista April 2012 Rutt: Arlanda - Qatar - Bangkok Pris: 4100 kr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 1995 kr vingresor slutet på 90 talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 arlanda-bkk-arlanda med vingresor 2 veckor i april 2003 tror jag .1900 sek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Travellink [size=5][size=3]kr.[/size]5 069 [/size]välj Price & time [size=5]10 [/size]Avg. time10tim 50min Find your best fit TG 961 [size=2]Thai Airways [/size]ARN 13:40 [size=2]Stockholm [/size]BKK +1 05:55B B[size=2]angkok [/size]10tim 15min direktflyg TG 960 [size=2]Thai Airways [/size]BKK 00:45 [size=2]Bangkok [/size]ARN 06:05 [size=3][size=2]Stockhom [/size][/size]11tim 20min direktflyg Det kommer att ske i november Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Min billigaste biljett är från den där Elgigantkampanjen som gick för ett par år sen. Ingen av kampanjvarorna var något jag igentligen ville ha men jag skulle köpa en digitalkamera så jag gick iväg med den till expiditen och frågade om man inte kunde lägga till lite på priset och så kunde jag ta den istället. Det funkad bra och för tusen kronor extra så skulle jag få med ett värdebevis på en resa ut i världen. Några månader senare åkte jag till Thailand för den tusingen plus 1500 i flyskatt och kameran använder jag fortfarande. And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 3200 vingresor 2005,restresa 3 veckor Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Min billigaste biljett är från den där Elgigantkampanjen som gick för ett par år sen. Ingen av kampanjvarorna var något jag igentligen ville ha men jag skulle köpa en digitalkamera så jag gick iväg med den till expiditen och frågade om man inte kunde lägga till lite på priset och så kunde jag ta den istället. Det funkad bra och för tusen kronor extra så skulle jag få med ett värdebevis på en resa ut i världen. Några månader senare åkte jag till Thailand för den tusingen plus 1500 i flyskatt och kameran använder jag fortfarande. Så är det också mig veterligen det enda Elgigantenvaruhus som har kursat också, det i Västervik som stod för denna förmånliga deal. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Så är det också mig veterligen det enda Elgigantenvaruhus som har kursat också, det i Västervik som stod för denna förmånliga deal. Njaa,det här har du nog fått om bakfoten,inte att dom kursade men att det var dom stog bakom kampanjen.det var nog mest ubåtskaptenen på det sjunkande forumet som försökte få det att framstå som så och att han hade fixat nån form av specialdeal till matroserna. Själva dealen som gällde i alla Elgiggantaffärer kom uppifrån och är nog inte orsaken ifall nån butik kursade. Själv köpte jag min på Backaplan i GBG och dom har inte kursat. Dessutom är dom numera min favvoaffär när det gäller elprylar och om jag ska köpa något skänker jag dom alltid en tanke innan jag går in på prisjakt istället och kollar priser And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 5700 kronor Finn airways. Detta var april förra året. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lostinisaan Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Om vi slutar att gagga om Elgiganten och går tillbaka till ursprungsämnet så kan jag berätta om bästa dealen jag vart med om: I maj 1997 så hade Thai en kampanj "flyg 2, betala för 1" Jag och polaren åkte t.o.r. Bangkok från Stockholm med Thai (inte någon trång charterkärra) för ca. 2300:- per person. Billig biljett pga lågsäsong och sedan halva priset. 2 Thessalonikerbrevet 3:10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Tja, Köpte en biljett för ca 8000 med finnair, fastnade i helsingfors p.g.a. Överbokning. Fick resecheckar till ett värde av 14000 sek. Hyfsad affär Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 (ändrad) Njaa,det här har du nog fått om bakfoten,inte att dom kursade men att det var dom stog bakom kampanjen.det var nog mest ubåtskaptenen på det sjunkande forumet som försökte få det att framstå som så och att han hade fixat nån form av specialdeal till matroserna. Själva dealen som gällde i alla Elgiggantaffärer kom uppifrån och är nog inte orsaken ifall nån butik kursade. Själv köpte jag min på Backaplan i GBG och dom har inte kursat. Dessutom är dom numera min favvoaffär när det gäller elprylar och om jag ska köpa något skänker jag dom alltid en tanke innan jag går in på prisjakt istället och kollar priser Nja..har nog för mig att det var en kampanj som den kursade butiken i Västervik stod bakom..Det gick att handla detta erbjudande varsom, men det var kopplat till Västervik..om jag nu inte har fått det helt om bakfoten, då. Ändrades Augusti 18, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Glömde min bästa,frugan bjöd en gång Men det tog hon igen på gungorna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Har aldrig åkt speciellt billig 6.300 kanske är det billigaste Gbg-Bkk med finnarna. Dyrt har jag åkt däremot.. 12.000 oneway ekonomi resa Gbg-Bkk/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 100 kr Vann pengarna på Thaitjejers berömda lotteri ala Bacon. Så 100 pix för en resa, slå det. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Tror att mina biljetter oftast kostar run 10.000. Jag har nog kommit ner på strax under 9k men jag har inga exakta siffror...eller för den delen, inte ens ett bra ungefärligt minne. Kom jus ihåg. En billig biljett (nåja, två eftersom frun också var med) Ja, Biz biljett för runt 700Sek/st med hjälp av bonuspoäng!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 100 kr Vann pengarna på Thaitjejers berömda lotteri ala Bacon. Så 100 pix för en resa, slå det. Snake Jag var väldigt nära att slå det priset en gång. Jag hade köpt en billig biljett med Thai på deras höstrea och fick betala 5100 kronor för en tur och retur till Bangkok. Jag skulle åka en lördag så min kompis hängde med upp till Arlanda för att i alla fall få insupa lite av atmosfären när man skall åka iväg ut i vida världen. Han stod med mig i kön fram till incheckningsdisken och när jag skulle checka in så sa fröken bakom disken att planet var överbokat, något som är ganska vanligt. Om jag istället för att åka med mitt bokade plan kunde tänka mig att ta en flygning till London med British Airways och sedan få flyga med Thai från London så skulle jag få 600 Euro för besväret. Jag hade flugit via London tidigare så rent spontant så tackade jag nej men min kompis övertalade mig att ta den möjligheten. Jag funderade ett slag och kom fram till att jag i så fall inte skulle betala någonting för min biljett utan istället skulle få 300 kronor för att flyga till Thailand. Jag ändrade mig och sa att jag kunde avvara min biljett och tjejen bakom disken gav mig ett papper och bad mig vänta vid boardingen tills alla hade gått ombord och sedan fråga boardingpersonalen om det blev fullt på planet. Nu blev planet inte helt fullt och jag kom med men jag var nöjd och glad ändå när jag hade fått tag i en biljett för 5100, min hittills billigaste resa till Thailand. // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Det var nog 1997 eller 98 med Aeroflot Kalmar - Arlanda - Moskva - Bangkok tur och retur 5300 kronor. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 2.300 med Thai på den tiden vi hade någon rabatt att tala om. 4.700 med Thai köpt på nätet september 2008 tror jag det var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Gratis 5 gånger om året från vilken plats på jorden som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Gratis 5 gånger om året från vilken plats på jorden som helst. Den vann Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Gratis 5 gånger om året från vilken plats på jorden som helst. Jag vill också jobba på sjön Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Jag trodde annars flygplans mat fotografen skulle va värre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 1600:-,,charterflyg till pukkan för länge sen.. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu