Matte14 Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Hej alla! Idag boxas ju thailänaren ( Kaeo Pongprayoon ) final i 49 kg klassen. är det många som skall se den och vad tror ni. Och en fråga till från en okunnig. Jamaica sprang med b-laget i försöken i 4x100 meter men kommer ju med a-laget till finalen. Får även b-laget ochså guldmedaljen om nu a-laget vinner ? Matte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 http://www.london2012.com/athlete/pongprayoon-kaeo-1069751/ 21.30 tror jag han ska boxas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Stämmer bra det. Kl 21,30 möter han Kinesen Shiming Zou som är regerande världs och OS mästare. Det kan bli tufft men jag tycker Kaeo Pongrayoon sett bra ut. เชียร์ไทย Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Hoppas han vinner då.. han lär ju inte bli fattig om han vinner. Ägaren av Oishi har redan plockat ut 10milj tbh som han ska ge Pongprayoon på suvvan om han vinner. http://www.facebook.&type=1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 glöm inte boxningen...borjar snart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jobbe Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Det gick inte... Kinesen vann med 2 poäng. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 2 dåliga ronder då vinner man inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aasoiskawbeach Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Skandal tycker dom i Thai.. http://www.bangkokpost.com/breakingnews/307283/kaew-robbed-of-gold Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Skandal tycker dom i Thai.. http://www.bangkokpo...-robbed-of-gold Hade någån vänat sig nån annan kommentar från Thailand när "deras" idrottsmän/kvinnor inte vinner? Självgodhetens ansikte, Thailändska bortförklaringar, same same! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Frugan väckt mig strax för 3 imorse och sa att vi skulle se matchen. http://www.youtube.com/watch?v=7-QOzaSSjsc&feature=plcp Skandal kanske är att ta i, men ett väldigt underligt domslut var det! Men nu laddar vi för kvällens handboll, borde bla gå att se här. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Hade någån vänat sig nån annan kommentar från Thailand när "deras" idrottsmän/kvinnor inte vinner? Självgodhetens ansikte, Thailändska bortförklaringar, same same! Pongprayoon var ju bättre än kinesen och att domaren drog en poäng av Pongprayoon när det bara var sekunder kvar märkligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Pongprayoon var ju bättre än kinesen och att domaren drog en poäng av Pongprayoon när det bara var sekunder kvar märkligt Absolut märkligt, och hur kunde poängsammanställningen och domslutet gå så snabbt?... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Absolut märkligt, och hur kunde poängsammanställningen och domslutet gå så snabbt?... Kineserna har gott ställt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Tittade man på kinesen så verkade det som han redan vunnit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Tittade man på kinesen så verkade det som han redan vunnit Ingår i spelet, boxningen idag är väldigt svår att fuska till sig domslut i då det är 5 domare som skall ge poäng/knapptryckning samtidigt vid en träff (3 st måste vara stort sett samtidiga), visst va det en jämn match men det vi inte ser är den öppna bedömningen, de som är på arenan har hela tiden den aktuella poängställningen anslagen och det är knappast troligt att just denna match skulle vara annorlunda bedömd än andra, dock har som jag skrev den personliga attityden möjligen en inverkan på domarnas bedömning! Det poängavdrag som gavs föregicks av såvitt jag fattade av ett flertal tillsägelser, sen kan man ju diskutera om det var av välvilja mot kinesen eller ej, som tur va var det ju 2 poäng som skilde, inte den enda som gavs av ringdomaren! En liten brasklapp dock, jag har för mig att när det nuvarande poängsystemet infördes gavs motsåndaren 2 poäng vid en varning, om det är så blir ju dialogen en helt annan, men det vet jag inte! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Trevligt att skiten tog slut...man lyckades sopa världens problem under mattan C.a. 2 veckor igen ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.