Jump to content
IGNORERAD

Thailändskor i sverige...


scorpio63

Recommended Posts

Jag försöker på min andra hälft att inte posta bilder på facebook då dom bilderna är facebooks egendom sedan.

Hur gör ni.

Vi har haft ett jättebråk ikväll då hon inte verkar förstå skillnaden mellan att sända upp bilder och länka dom.

Jag vill inte finnas med min bild på facebook.

Personligen så länkar jag alla bilder då jag kan ändra eller ta bort dom efter behag.

den här bilden är länkad, blir jag sur så kan jag byta ut den till ett par ekorrar,

vadrdet.jpg

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Men du har ju inte full kontroll på bilden för det, bara för vem som helst att spara bilden och sen har du ingen kontroll längre.. Tar du bort din bild nu så kommer denna ligga kvar...

5fc71522-5e07-af89.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte så insatt men bilder man lagt in FC kan man ta bort själv

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta mig.. Blir lite förvirrad.. Heter tråden thailändskor i sverige?

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta mig.. Blir lite förvirrad.. Heter tråden thailändskor i sverige?

Rock on!

Det är inne nu, med att rubrik och innehåll inte matchar varandra.

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Annars tycker jag att den ska heta,

"Thailändslor i Sverige, bl.a. min har inte en susuning om hur mina ekorrars bilder sprids på facebook och det har inte jag heller fast jag är svensk, kan Ni hjälpa oss att förstå hur det går till?"

Då blir den mer lagom i längd.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl bara att köpa aktier i Facebook så blir du ju delägare till dina bilder igen, typ...

Förresten, finns det ett speciellt län i Sverige för Thai?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl bara att köpa aktier i Facebook så blir du ju delägare till dina bilder igen, typ...

Förresten, finns det ett speciellt län i Sverige för Thai?

Pssst!

Det är lite hemligt, men ung. 30% av de trettiotusen som finns i landet kommer att invadera Borlänge, då slipper dom flytta så ofta.

Där ska man instifta "Tambon Bolange"

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag försöker på min andra hälft att inte posta bilder på facebook då dom bilderna är facebooks egendom sedan.

Hur gör ni.

Vi har haft ett jättebråk ikväll då hon inte verkar förstå skillnaden mellan att sända upp bilder och länka dom.

Jag vill inte finnas med min bild på facebook.

Personligen så länkar jag alla bilder då jag kan ändra eller ta bort dom efter behag.

den här bilden är länkad, blir jag sur så kan jag byta ut den till ett par ekorrar,

Jag kan inte förstå detta, men det är kanske en generationsfråga, mina barn, jag själv och ett par 100 miljoner människor har inga problem med att lägga ut bilder direkt på facebook och allt vad det nu heter. Och så har man din typ Scorpio63 som går igång helt på sådana saker. Du tror inte att folk har nog med sig själva och orkar inte bry sig om en bild på dig när du tex badar eller något liknande, självklart skall det typ inte vara en nakenbild, men en helt vanllig bild.

Nej detta är något jag INTE bryr mig om vad min fru gör... och så tycker jag också ”farbror” skall göra...

//bob

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag försöker på min andra hälft att inte posta bilder på facebook då dom bilderna är facebooks egendom sedan.

Hur gör ni.

Vi har haft ett jättebråk ikväll då hon inte verkar förstå skillnaden mellan att sända upp bilder och länka dom.

Jag vill inte finnas med min bild på facebook.

Personligen så länkar jag alla bilder då jag kan ändra eller ta bort dom efter behag.

den här bilden är länkad, blir jag sur så kan jag byta ut den till ett par ekorrar,

vadrdet.jpg

Bra och snitsig rubrik

Hälsningar

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag försöker på min andra hälft att inte posta bilder på facebook då dom bilderna är facebooks egendom sedan.

Hur gör ni.

Vi har haft ett jättebråk ikväll då hon inte verkar förstå skillnaden mellan att sända upp bilder och länka dom.

Jag vill inte finnas med min bild på facebook.

Personligen så länkar jag alla bilder då jag kan ändra eller ta bort dom efter behag.

den här bilden är länkad, blir jag sur så kan jag byta ut den till ett par ekorrar,

vadrdet.jpg

Förstår att det blir osämja i förhållandet när ena parten inte begriper sklillnaden med att länka och ladda upp.

Nu finns det tack och lov relationsterapefter med datakörkort, kontakta en sådan.

Nu väntar vi alla på att du skall ändra motivet till ekorrar.

Ändrades av TingTong
Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, det kanske bara jag då som är lite för känslig.

.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä det är inte bara du. Jag är också väldigt försiktig med bilder på internet. Min fru la upp väldigt mycket när jag träffade henne men efter att jag förklarat att dessa bilder kan komma att cirkulera på internet för alltid tog hon bort de flesta.

Nu finns jag med på en del bilder från Maitan och från några MPR träffar i Bangkok men det tycker jag är ok.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Annars tycker jag att den ska heta,

"Thailändslor i Sverige, bl.a. min har inte en susuning om hur mina

ekorrars bilder sprids på facebook och det har inte jag heller fast jag är svensk,

kan Ni hjälpa oss att förstå hur det går till?"

Då blir den mer lagom i längd.

Det är ett känt problem att ekonomi korrespondenter snor bilder av varandra.

Det som ena stunden publiceras i "wall street journal", hamnar snart i "DI",

för att sedan dyka upp på fejan eller i något obegripligt inlägg av "erik-sson" här på MPR. :crazy:

SN

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Han menar säkert vad t.e.x. thailändskor gör i Sverige(misstag etc.)

Ja dom kör grävmaskin juh! :thumbsup:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Var F*n tog ekorrarna vägen ???

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vägrar använda facebook samt google tjänster, och jag tycker synd om alla naiva människor som gör så.

Det finns ett uttryck "Om du inte betalar för produkten, är det du som är produkten". Frågan är, vem betalar för dig och varför?

Istället, lägg upp en egen hemsida och maila en länk till dem som du vill kommunicera med. Kolla t.ex. one.com

Sen kan man också fråga sig, hur är det med MPR egentligen?

/Siamkap

Ändrades av Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vägrar använda facebook samt google tjänster, och jag tycker synd om alla naiva människor som gör så.

Ja, stackars oss.

Använder du en betal-sökmotor också?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag försöker på min andra hälft att inte posta bilder på facebook då dom bilderna är facebooks egendom sedan.

Hur gör ni.

Vi har haft ett jättebråk ikväll då hon inte verkar förstå skillnaden mellan att sända upp bilder och länka dom.

Jag vill inte finnas med min bild på facebook.

Personligen så länkar jag alla bilder då jag kan ändra eller ta bort dom efter behag.

den här bilden är länkad, blir jag sur så kan jag byta ut den till ett par ekorrar,

vadrdet.jpg

Ja, en bild på ett par ekorrar hade nog varit att föredra framför ovan publicerade mudderverk. :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en massa bilder på mej och mina vänner på facebook. vad gör det?

kontroll över bilder? Det är ju bara bilder när vi dricker bira, fiskar, åker hoj etc...

Har du så stora hemligheter som du måste skydda?

Är du spion? eller nån brottsling?

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...