Jump to content
IGNORERAD

Jobba i Dubai som elektriker.


smilet

Recommended Posts

Har ni hört om elektrikern som slog en volt och fick sladdbarn?

Nej nu kopplar jag inte riktigt :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • smilet

    14

  • mamma bäng fan pappa käng

    6

  • Bibben

    3

  • hamnoi

    3

Mest aktiva i denna tråd

andrejsdenruskige

Gillar man inte rasism så är inte Saudi något land man bör vistas i. Dubai kanske är annat, men skulle inte tro det.

Har en del kollegor som jobbat i arabländerna och svaret är "never again" om man snackar med dom.

Men visst, kanske om det är tillräckligt bra med pengar så.

Just idag har i alla fall inte jag något behov att dra till något arabland. Det ska nog till en riktigt hopplös personlig ekonomikris innan jag drar ditåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni hört om elektrikern som slog en volt och fick sladdbarn?

Nä men om Begravningsentrepenören som vart liknöjd. Och elektrikern som vart proppmätt.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Saker som att bli arresterad för att ha kysst sin fru i en Taxi eller varit berusad i allmän miljö, kanske?

Dåliga arbetsvillkor i form av att arbetskontrakt kan brytas lätt?

Men varför inte försöka?

Och det borde väl avskräcka 82% av MPR:s medlemmar :P

Link to comment
Dela på andra sajter

[size=3]

hamnoi[/size]

Är du i maskopi med acdc???Hn

[size=3] audirs2[/size]

[size=3][size=4]Har ni hört om elektrikern som slog en volt och fick sladdbarn?[/size][/size]

[size=3] Changnoi[/size]

[size=3]Ohm[size=4] jag har hört, det var Herr [/size]Ström [size=4]som berättade den för mig, och jag lyssnade med [/size]spänning[size=4]. [/size][/size]

[size=3] MickeSurin[/size]

[size=3][size=4]Nej nu kopplar jag inte riktigt [/size] :crazy:[size=4] [/size][/size]

[size=3] janne_h[/size]

[size=3][size=4]Nä men om Begravningsentrepenören som vart liknöjd. Och elektrikern som vart proppmätt. [/size][/size]

[size=3][size=4]Är ni bara avunsjuka lr ?[/size][/size]

[size=3][size=4]Smilet[/size][/size]

Ändrades av smilet
Link to comment
Dela på andra sajter

Avundsjuka på?

En seriös tråd och bara svammel,

"Avundsjuka på?"

De kan svara på det

Smilet

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Hej.

Kommer inte ihåg vilka forum jag kollade in då. (2007)

Googla på forum Dubai expat, så dyker några upp..

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

[size=3]

hamnoi[/size]

Är du i maskopi med acdc???Hn

[size=3] audirs2[/size]

[size=3][size=4]Har ni hört om elektrikern som slog en volt och fick sladdbarn?[/size][/size]

[size=3] Changnoi[/size]

[size=3]Ohm[size=4] jag har hört, det var Herr [/size]Ström [size=4]som berättade den för mig, och jag lyssnade med [/size]spänning[size=4]. [/size][/size]

[size=3] MickeSurin[/size]

[size=3][size=4]Nej nu kopplar jag inte riktigt [/size] :crazy:[size=4] [/size][/size]

[size=3] janne_h[/size]

[size=3][size=4]Nä men om Begravningsentrepenören som vart liknöjd. Och elektrikern som vart proppmätt. [/size][/size]

[size=3][size=4]Är ni bara avunsjuka lr ?[/size][/size]

[size=3][size=4]Smilet[/size][/size]

Avundsjuka på vaddå?

För några veskor sedan ställde du några blåbärsfrågor ang arbetsförhållanden och lön i Norge, och nu ska du ut på den internationella marknaden som knegare med verktyg i handen.lycka till!!

Har du aldrig varit i ett arabland utanför turiststråken så lär ju den kulturella överraskningen bli en skaplig käftsmäll...du är nämligen inte värd skiten under skorna för en arab i tex Saudi!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej jag är inte avundsjuk på dina drömmar. Hoppas det går bra för dig.

Min fråga var mer för att du startat 5-7? nya trådar om allt möjligt på några timmar. Och du har ju för vana att göra så.

Din "partner in crime" har ju oxå för vana att göra så. Själv så tycker jag bara att det blir inflation i pisstrådar/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

En fråga på t.ex. ett forum med ett vettigt svar, är inte bara för mig som frågar, utan även för de som inte har vågat fråga denna dumma fråga.

Smilet

Link to comment
Dela på andra sajter

En fråga på t.ex. ett forum med ett vettigt svar, är inte bara för mig som frågar, utan även för de som inte har vågat fråga denna dumma fråga.

Smilet

Du har ju fått div svar av medlemmar med erfarenhet från arabland...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej jag är inte avundsjuk på dina drömmar. Hoppas det går bra för dig.

Min fråga var mer för att du startat 5-7? nya trådar om allt möjligt på några timmar. Och du har ju för vana att göra så.

Din "partner in crime" har ju oxå för vana att göra så. Själv så tycker jag bara att det blir inflation i pisstrådar/Hn

Nej jag är inte avundsjuk på dina drömmar. Hoppas det går bra för dig.

Min fråga var mer för att du startat 5-7? nya trådar om allt möjligt på några timmar. Och du har ju för vana att göra så.

Din "partner in crime" har ju oxå för vana att göra så. Själv så tycker jag bara att det blir inflation i pisstrådar/Hn

Vad vill du att jag ska skriva om då ?

Skicka ett PM, så andra inte vet att det är egentligen är din tråd som jag

startar senare

Smilet

Ändrades av smilet
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad vill du att jag ska skriva om då ?

Skicka ett PM, så andra inte vet att det är egentligen är din tråd som jag

startar senare

Smilet

Om du seriöst vill ha ett svar så.

Ta din tråd 13 rätt tex. När man klickar in så är det en halvpissig bil och lite text. I andra så är det bara en länk eller en textrad med en fråga.

Varför inte ta en riktig bild? Berätta varför du spelade som du gjorde, vilka resultat du hoppas på för att det skall ge mest pengar.

Ställ lite frågor vad andra tror, har någon annan varit i samma sits mm.

Och framförallt uppdatera tråden kontinuerligt med resultat,potentiell utdelning mm.

Nu har jag inte kollat i den så du kanske har gjort det ovan :giggle:

Det gör en tråd seriös och rolig enligt min åsikt(som du frågade efter) men var o gör som man vill.

Trevlig dag och lycka till på spelet/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bra Smilet öppna du trådar det rör om lite i grytan,och vipps så är tråd maffian igång igen,är dom så känsliga kanske dom ska öppna ett forum som handlar om kloster miljö lugnt och städat.Eller om dom är lös i magen.

Ha det

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...