Jump to content
IGNORERAD

Köpa Schäfervalpar. Finns Till Salu!


Nypan

Recommended Posts

Guest Chan2011

Sonens hund dyr rackare med alla papper som han har köpt i Sverige har andnings uppehåll och somnar var som helst,

dom har svårt att syresätta blodet.

Hälsningar

Hej,

Ja,dyra ar dom,aven i Thailand,har inget med syresattning av blod att gora,denna rasen ar helt enkelt valdigt lat och bekvam,alskar att sova nar och hur som helst.

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • janne_h

    20

  • jan53

    6

  • acdc

    5

  • Nypan

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Chan2011

Ja verkligen sköna varelser de där :) Har ingen större erfarenhet av just den rasen, men dom liksom den franska bulldogen är ju svårt charmiga som sagt. Fulsöta så det räcker. Hur funkar engelsk bulldog och vatten? Enda gången jag sett en engelsk bulldog i vatten var när en bekants vovve trillade i från bryggan, sjönk som en sten och fick bärgas. Kanske inte så konstigt med den kroppen och de benen :wink:

Lite inviduellt det dar,men vara bulldoggar gillar vatten,simmar hyffsat,men som namnts tidigare en mycket bekvam ras,gors sig inte nagot storre besvar for nagotting,bara jag far vara i fred med mina drommar ^_^
Link to comment
Dela på andra sajter

Lite inviduellt det dar,men vara bulldoggar gillar vatten,simmar hyffsat,men som namnts tidigare en mycket bekvam ras,gors sig inte nagot storre besvar for nagotting,bara jag far vara i fred med mina drommar ^_^

Ja simma är populärt i värmen för att svalka sig!

Vi har swimmingpool. Men den gillar han inte alls att bada i då han inte bottnar. Däremot har min svägerska en fiskdamm a.la Isaan style där vattnet är alldeles brunt av gyttjan på botten. Där hoppar i och tar en simtur en 5-6 gånger om dagen själv, så fort han känner sig varm. Och då simmar han allt som oftast från den ena till den andra sidan. Första gången som vi kom upp med honom till Yasothon. Så hoppade jag själv i poolen och ropade på Viper när jag var mitt i Poolen. Han tog sats och hoppade i. Men fick något av en chock då han inte kunde gå på vattnet och sjönk. Men simmade utomordentligt första gången han kom i vatten. Men panik att komma upp snabbt var det.

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...