acdc Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Hur kan man göra så? http://www.expressen.se/kvp/polisen-jagar-djurplagaren/ Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Blir även jag så ledsen då jag läser eller hör om sådant. Nej, jag kan inte svara på din fråga. Jag tror faktiskt inte någon här kan ge något svar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Förmodligen kommer han att klara sig från djurmisshandeln, om inte någon vittnar att han bundit hunden och kört iväg. Nu åker han väl dit för en del annat. Det hade ändå kännts bättre om han åker dit ordentligt för djurplågeri. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Jag är inte säker på detta... Men jag har en svag aning om att det är olagligt att binda ett djur vid ett motorfordon. Jag är ssv. inte säker men ngt. säger att jag hört det nån stans. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nypan Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Jag är inte säker på detta... Men jag har en svag aning om att det är olagligt att binda ett djur vid ett motorfordon. Jag är ssv. inte säker men ngt. säger att jag hört det nån stans. Hundägare skulle förbjudas att ha dragkrok. "Nypan" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Att snuten sköt hunden Brutus i hans egen trädgård i Höganäs är väl höjden? Vad hade man där att göra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Jag är inte säker på detta... Men jag har en svag aning om att det är olagligt att binda ett djur vid ett motorfordon. Jag är ssv. inte säker men ngt. säger att jag hört det nån stans. Jag är inte säker på detta... Men jag har en svag aning om att det är olagligt att binda ett djur vid ett motorfordon. Jag är ssv. inte säker men ngt. säger att jag hört det nån stans. Hejsan Jag är inte heller säker men undrar hur det är med en lös husvagnstrappa? Hur blir det om hunden löper amok och skadar någon med den vidhängande husvagnstrappan?? Vem skall man ställa till svars? MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Jag är inte säker på detta... Men jag har en svag aning om att det är olagligt att binda ett djur vid ett motorfordon. Jag är ssv. inte säker men ngt. säger att jag hört det nån stans. Mannen som utförde detta illdåd är på fri fot. Men han har inte något körkort, så något liknande kan ju inte upprepas. http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/mannen-misstankt-for-djurplageri-ar-slappt(3371430).gm /biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.