Jump to content
IGNORERAD

Kim


Guest 113BOM

Recommended Posts

Quote

kollade lite

[attachment=1][attachment=2]

Se där Ronny, där står ju faktiskt det gamla priset kvar. På finnairs egen sida var det höjt betydligt. Däremot är det avgångar som är lite knepiga på din skärmdump, en sjujäkla lång transfertid i Helsinki. Men det kanske fanns bättre lite längre ned utanför din dump.

Ser att du sökt på reseguiden och där brukar jag också söka och det jag sedan hittar vara bästa alternativet söker jag sedan b la på bolagens egna bokningssidor. Men självklart, går det att få ett billigare pris genom att boka via en researrangör så är det naturligtvis att föredra.

Jag får hålla ögonen öppna och söka på olika sajter när det blir aktuellt att boka skarpt nästa vecka.

Quatar går tyvärr bort eftersom flygtiderna är allt för knepiga för oss som reser med småbarn. Annars har jag kompisar med goda erfarenheter av just det bolaget.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

kolla nedre skärmdumpen höger sida 1 timma i helsinki på nervägen blir väl bra

hoppas det lyckas för dig

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

kolla nedre skärmdumpen höger sida 1 timma i helsinki på nervägen blir väl bra

hoppas det lyckas för dig

Jo där fanns ju dom rätta tiderna ser jag nu. :) Är precis den resan jag tittat på som på finnairs sajt stigit från 25 700 till över 30 000 på bara någon vecka. Men på travellink finns den tydligen kvar för runt 26 000 förvånande nog.

Vi får se hur det ser ut nästa vecka, vi ska på ultraljudsundersökning den 21 okt och först då vet vi lite mer om beräknad nedkomst. Och vi måste som nämt tidigare hinna hem innan 7:nde månaden då flygförbud för gravida inträder.

Kan ju passa på att fråga om det är någon som blivit avkrävd graviditetsintyg vid flygning när det redan gått så långt att det syns rejält?

Har för mig att flygbolagen kan kräva intyg på hur långt gången graviditeten är för att ta med en högggravid på planet.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp,när vi åkte från Thailand fick vi visa läkarintyg på vilken månad hon befann sig i  :lol: Mvh Måne PS hon var i 7:e månaden DS

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...