Jump to content
IGNORERAD

Ingen hyfs!


ragson

Recommended Posts

  • Svar 156
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • GammalDansken

    13

  • chiangmai

    12

  • andrejsdenruskige

    8

Mest aktiva i denna tråd

Kolla alla födelsedagar med ballonger & köpt Farangbar ??????

Satan att katten har nio liv & födelsedagar samma på 2:an!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar som Atom luktat på korken idag! Det gillar vi! :)

Lite mer än luktat har jag allt gjort men jag har väldigt strikta regler för när burken stängs av så några riktiga fylleinlägg hoppas jag undvika :)

Jag har ju trots allt haft 5 veckor nästan helt utan MPR så jag hoppas jag är förlåten för alla inlägg. Först var det en vecka i Stockholm med våra nya ägare, därefter 3 veckor i Tibro med tjocka släkten och gamla polare och därefter 1 vecka i Kina med vårt största projekt någonsin så utrymmet för att flippa har varit minst sagt begränsat och här på MPR känns det som att även en smådragen Atom åtminstonde kan få vara med i fjärdekedjan så här på försäsongen :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite mer än luktat har jag allt gjort men jag har väldigt strikta regler för när burken stängs av så några riktiga fylleinlägg hoppas jag undvika :)

Jag har ju trots allt haft 5 veckor nästan helt utan MPR så jag hoppas jag är förlåten för alla inlägg. Först var det en vecka i Stockholm med våra nya ägare, därefter 3 veckor i Tibro med tjocka släkten och gamla polare och därefter 1 vecka i Kina med vårt största projekt någonsin så utrymmet för att flippa har varit minst sagt begränsat och här på MPR känns det som att även en smådragen Atom åtminstonde kan få vara med i fjärdekedjan så här på försäsongen :)

Bara du släpper sargen vid bytena så vi slipper slänga ut dig!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

För att ingen skall ligga sömnlös ändrar jag min historia.

Då vi flyttade in i vårt område var det många som fixade och donade, bla extra elinstallationer för trädgårdarna...

Vår elektriker i området berättade en kul historia om en av våra grannar. Hen1 och Hen2

Hen2 bad elektriken salta alla räkningar och ge Hen2 mellanskillnaden. Syfte: eget sparande om Hen1 drog.

Obs detta var i land Hen,

Alla nöjda och kan sova,,,,

555555

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hur du kan få mitt inlägg till att jag tycker att Faranger som bor utanför Bangkok skulle vara mindre vetande är ett mysterium men det finns säkert en förklaring som har att göra med att du har lyset på alternativt är på lyset

Är dom inte mindre vetande?

Eller verkar det bara förhålla sig så?

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...