Jump to content
IGNORERAD

Tatuera knogarna


Guest Gawar

Recommended Posts

Guest Gawar

Som vanligt när man fått i sig lite flödar ideerna med nya tatueringar upp som då är min hobby :). (hitta ingen bättre kategori)..

Letar efter någon text att köra på knogarna... Kanske går få lite tips från folk här?? Max 8 tecken.. Antingen 1 eller 2 ord... INTE love/hate. / jimmy!

post-9642-1342878402,12_thumb.jpg

post-9642-1342878402,12_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Thai...land

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Som vanligt när man fått i sig lite flödar ideerna med nya tatueringar upp som då är min hobby :). (hitta ingen bättre kategori)..

Letar efter någon text att köra på knogarna... Kanske går få lite tips från folk här?? Max 8 tecken.. Antingen 1 eller 2 ord... INTE love/hate. / jimmy!

Innan någon norrifrån gör det så föreslår jag Apple på ena handen och Jobs på den andra.

Kap Khun Kap på thailändska om det får plats kan ju vara roligt om det är det sista någon ser innan han blir golvat.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Innan någon norrifrån gör det så föreslår jag Apple på ena handen och Jobs på den andra.

Kap Khun Kap på thailändska om det får plats kan ju vara roligt om det är det sista någon ser innan han blir golvat.

Matte var aldrig din starka sida?

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Matte var aldrig din starka sida?

Han får väl skriva MAC då om han är för mesig att nyttja mellanrummen mellar knogarna :-)

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Lena / Ulla

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ulla- Bella :thumbsup:

Ändrades av Khemmarat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Thai...land

Har redan Thailand på armen. gjorde sån där bambu tatuering... Harley davidson loggan fast med "Thailand" i mitten istället för harley davidson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Ting tong

<det kan ju faktiskt vara lite kul att ha =). Säger som polarn: Tatueringar behöver inte va snyggt, bara det är mycket

Link to comment
Dela på andra sajter

pensionaren

Som vanligt när man fått i sig lite flödar ideerna med nya tatueringar upp som då är min hobby :). (hitta ingen bättre kategori)..

Letar efter någon text att köra på knogarna... Kanske går få lite tips från folk här?? Max 8 tecken.. Antingen 1 eller 2 ord... INTE love/hate. / jimmy!

post-9642-1342878402,12_thumb.jpg

Borde val inte framja traden med tips, da jag tycker att tattueringar ser billigt och smutsigt ut..Men sag en gammal sjoman en gang som hade tattuerat in TRUE pa hogerhanden...MVH pensionaren.
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Borde val inte framja traden med tips, da jag tycker att tattueringar ser billigt och smutsigt ut..Men sag en gammal sjoman en gang som hade tattuerat in TRUE pa hogerhanden...MVH pensionaren.

Jag vaknade upp mitt på vetlanda speedway bana en gång med en fågel i pannan. DET såg billigt ut. hahaha

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Jag vaknade upp mitt på vetlanda speedway bana en gång med en fågel i pannan. DET såg billigt ut. hahaha

Om det är du i din avatar så måste jag ge komplimangen att en pipfågel i pannan var en klar förbättring.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Om det är du i din avatar så måste jag ge komplimangen att en pipfågel i pannan var en klar förbättring.

Hehe fågeln e väck... De va bara dra till en tatuerare å be dom göra något åt det här... Så det vart till å köra över den med en döskalle å lite spindelnät... ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

På höger handen: ADHD..

På vänster,4 fingrar och din tumme:Jimmy.

Blir ju kul om du faktist skulle ha ADHD.

:14:

Ändrades av mytoman
Link to comment
Dela på andra sajter

Kiss my as, du får väl spreta lite med fingrarna

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

På höger handen: ADHD..

På vänster,4 fingrar och din tumme:Jimmy.

Blir ju kul om du faktist skulle ha ADHD.

:14:

Får korta ner Jimmy till Jim... Brukar presentera mig som det i Thailand för det reder dom ut att säga.. Å sen får man ett sms "Hello Him..". :13:

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

1Misstag

Bra förslag. En liten apostrof kan nog dela knog med ett "I", så vad med

I'mStupid

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...