Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Ryskor


Guest Gawar

Recommended Posts

Jo men Vilka kostnader :nono: Håller med om att Rysliga Ruskor kan vara riktigt granna o titta på. Men attityden på dem får även den pilskaste o slakna. Har flera kompisar och kollegor som varit med Rysliga Ruskor o sedan vart i fiskebyn.Samtlig föredrar de små chokladfärgade o inte de vita långbenta efter att ha provsmakat både choklad o vanilj. :nyam: :nyam:

Det är sant. Det är inga trevliga damer... Ett jävla pack rent ut sagt... Men granna å titta på... Men det är också de ända

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 96
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    9

  • hamnoi

    8

  • Highlander

    6

  • Tack och Hej

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

För att avsluta diskussionen om Rysliga Ruskor i Ryssland eller Thailand så vill jag med denna bild säga: Jag tar hellre geten än Ruskan, Geten visar åtminstone några känslor och är betydligt billigare i drift! :thumbsup:

post-9896-0-72902500-1349595044.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är sant. Det är inga trevliga damer... Ett jävla pack rent ut sagt... Men granna å titta på... Men det är också de ända

Man bör kanske tänka på vad man vräker ur sig i ett uppenbart försök att skaffa sig poäng i en aningslös pöbel.

/Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Amatörer!!

Det är inget fel på ryskor, det är bara det att de gör sig bäst i sin naturliga miljö...

I Öst och Ryssland fyller de sitt syfte mer än väl, men det blir ju liksom fel när de ska framstå som exotiska i Thailand!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Ja helt åt helvete fel , sänd hem hela flocken tillsammans med deras ryska pimpar.!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det står både thailänska,ryska och negress på önskelistan i december,ska man ta det i någon speciell ording eller ta det som det kommer :nyam:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

vi har en medlem vars darling är från Ryssland

Han tycker nog inte det är sant vad som skrivs i denna tråd

Hon är välldigt trevlig

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och Hej

vi har en medlem vars darling är från Ryssland

Han tycker nog inte det är sant vad som skrivs i denna tråd

Hon är välldigt trevlig

Inget är sant om thai och rysskor från lampaffärer heller. :crazy:

Ändrades av Lobuz
Link to comment
Dela på andra sajter

vi har en medlem vars darling är från Ryssland

Han tycker nog inte det är sant vad som skrivs i denna tråd

Hon är välldigt trevlig

Ryskor ÅR trevliga och bra, det är mest amatörer med endast erfarenhet från "ryskor i Thailand" som skriver i denna tråd.....dessa mindre vetande är inget att ta vikt vid.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det står både thailänska,ryska och negress på önskelistan i december,ska man ta det i någon speciell ording eller ta det som det kommer :nyam:

alla på en gång så blir det en färgstark blandning! :-)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Rysk snapsvisa:

Nere vid Volga..

Ligger Olga..

Skaaa du eller jag

k**lla Olga.

MVH NonkiI

Ändrades av Nonki
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest bangkokkille

alla på en gång så blir det en färgstark blandning! :-)

När jag gör mat så försöker jag alltid ta lite olika gronsaker i olika färger, ser snyggt ut och även gott, ta alla vet jag samtidigt. :nyam:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Avregistrerad clion

Aktuel optik Ryssland :thumbsup:

Beim_Optiker.wmv

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte storleken som räknas,det är meter per sekund

Fan jag som trodde det var nedslag/minut som räknades :wink:

Hellre liten o rapp än stor o slapp ...är en bra slogan för oss småkukar annars :giggle:

Du måste väl ha gått igenom "the switch" nu, dvs när pungen hänger längre ner än picken :rotfl: //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Fan jag som trodde det var nedslag/minut som räknades :wink:

Hellre liten o rapp än stor o slapp ...är en bra slogan för oss småkukar annars :giggle:

Du måste väl ha gått igenom "the switch" nu, dvs när pungen hänger längre ner än picken :rotfl: //Hn

Visste inte att det existerade en "the switch". Fyfan nu kommer jag att ta en årlig kontrollmätning

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan jag som trodde det var nedslag/minut som räknades :wink:

Hellre liten o rapp än stor o slapp ...är en bra slogan för oss småkukar annars :giggle:

Du måste väl ha gått igenom "the switch" nu, dvs när pungen hänger längre ner än picken :rotfl: //Hn

Heter fan stor å rapp än liten å slapp!

Fd agronomklepptoman

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Lite OT.

Men jag ser att det dyker upp en massa människor här i nightlife.

All cred till mig som har ordnat detta.

P3!

Var är min provision?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Heter fan stor å rapp än liten å slapp!

Den är inte så lång...MEN... den är smal.

Link to comment
Dela på andra sajter

Heter fan stor å rapp än liten å slapp!

Jo stora saker har ju en förmåga att vara rappa det ser man ju bland annat i boxningen när tungviktarna får flugviktarna att se ut som sengångare :rolleyes: //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo stora saker har ju en förmåga att vara rappa det ser man ju bland annat i boxningen när tungviktarna får flugviktarna att se ut som sengångare :rolleyes: //Hn

Hamnoi hmm?

Fd agronomklepptoman

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...