Jump to content
IGNORERAD

Carryboy eller Cityboy?


Don Went

Recommended Posts

Nån som vet var man får tag på såna i Udon Thani , Nong Khai trakten?MVH Don Went

Link to comment
Dela på andra sajter

?

Är det hytterna/locken på pickisflaken du menar?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, just det . Förlåt om jag var otydlig?

Täcka flaket på min pickis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, just det . Förlåt om jag var otydlig?

Täcka flaket på min pickis.

Det vimlar av verkstäder i såväl Udon som NongKhai, de ligger i huvudsak vid utfarterna /infarterna till tätorten men i Udon finns de även mitt i stan, bara att kolla efter en som ligger bra till för din kommunikation för oftast vill dom ha kärran kvar över natten, lite limjobb som ska härda typ!

Ingen aning om prisbilden, de av mina bekanta som gjort detta har i alla fall inte klagat på priset!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ledarsvinet

Priserna är nog snarlika över hela landet och ligger runt 25-30K inkl lackering för båda typerna

Link to comment
Dela på andra sajter

Du ska inte ha en ladyboy då? En muskulös sådan, Då blir det nog en "carryboy"... Eller oxå är han väl en "carryboy of deceases";)

Link to comment
Dela på andra sajter

Carryboy görs i plast. Det finns också ett alternativ i stål. Titta på www.sammitr.com. Fabriken ligger i Bangkok men de har en verkstad även i Kong Khaen. Pris omkrring 33-34 tusen tror jag. OCH man kan även få AC i den. Bra om man t ex har hundar. Då ligger priset runt 47t tror jag. Lackas i bilens färg.

Det är väl som vanligt i Thailand, man får det man betalar för.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...