Jump to content
IGNORERAD

Thai Airways dumpar priser!


Burken

Recommended Posts

Handla Julklapp i BKK med Thai >>

Julhandla i Bangkok! Flyg med Thai Airways direktflyg

Ut 06,07,08,09,10dec Hem senast 31dec08 (valfritt)

Totalpris SEK6350 Stockholm-Bangkok inkl alla skatter

Och avgifter. Kombinera gärna med inrikesflyg i Thailand.

BOKA ONLINE eller skicka Bokningsförfrågan>>

Jade.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Då får vi hoppas att den svenska kronan hämtar sej till dec.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Handla Julklapp i BKK med Thai >>

Julhandla i Bangkok! Flyg med Thai Airways direktflyg

Ut 06,07,08,09,10dec Hem senast 31dec08 (valfritt)

Totalpris SEK6350 Stockholm-Bangkok inkl alla skatter

Och avgifter. Kombinera gärna med inrikesflyg i Thailand.

BOKA ONLINE eller skicka Bokningsförfrågan>>

Jade.se

var en månad sedan dom gick ut med den ,dom hde samma kampanj förra året

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på er, är inte detta att anses som reklam för jade travel? Eftersom massa andra resebyråer som har tillgång till MPR är tillsagda att inte skriva inlägg i detta forum med priser och annat.

Mvh, André

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej på er, är inte detta att anses som reklam för jade travel? Eftersom massa andra resebyråer som har tillgång till MPR är tillsagda att inte skriva inlägg i detta forum med priser och annat.

Mvh, André

Jobbar burken på jade :neutral:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Enis, Kim brukar vara snabb på att ta bort inlägg som kan liknas med reklam här inne eftersom detta forum drivs i kommersiellt syfte och det får man ju respektera. Gränsen är verkligen hårfin vad som kan ses som rent reklam eller att när en medlem här inne rekommenderar sin resebyrå med priser och kontaktinfo. Undrar hur man bäst löser det i inläggen...

/André

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Enis, Kim brukar vara snabb på att ta bort inlägg som kan liknas med reklam här inne eftersom detta forum drivs i kommersiellt syfte och det får man ju respektera. Gränsen är verkligen hårfin vad som kan ses som rent reklam eller att när en medlem här inne rekommenderar sin resebyrå med priser och kontaktinfo. Undrar hur man bäst löser det i inläggen...

/André

Vi har ju diskuterat det där via pm men jag kan väl nämna igen att gränsen som du säger är just hårfin. Skulle jag t ex få reda på att Burken har några ekonomiska intressen i Jade så skulle meddelandet åkt fortare än kvickt. Men i just det här fallet har jag ingen anledning att misstänka detta. ännu!

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej på er, är inte detta att anses som reklam för jade travel? Eftersom massa andra resebyråer som har tillgång till MPR är tillsagda att inte skriva inlägg i detta forum med priser och annat.

Mvh, André

Sicket trams Andre, så länge man som privatperson kan tipsa om olika kampanjer o liknande så är det väl kanonbra!?

Skulle MPR stoppa det så grävde man sin egen grav till viss del...

Och att just du kommer med detta är ju väldigt kul faktiskt... som har ekonomiska intressen i en resebyrå som man inte hör ett dyft ifrån på 5 dagar ang prisförfrågan på flygbiljetter...

Kan ju säga som så att när kontakt upprättades så satt biljetterna i mailen för länge sen...

Där gick x antal kronor till annan näringsidkare  :lol:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vi har ju diskuterat det där via pm men jag kan väl nämna igen att gränsen som du säger är just hårfin. Skulle jag t ex få reda på att Burken har några ekonomiska intressen i Jade så skulle meddelandet åkt fortare än kvickt. Men i just det här fallet har jag ingen anledning att misstänka detta. ännu!

Nej, Burken har inte några som helst intressen i flygbiljetter. Jag jobbar med bilar: Mazda, Peugeot, Jaguar. Köp inte dessa bilar!!!  :neutral:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...