Jump to content
IGNORERAD

Dagens Thai-hus


mikedo58

Recommended Posts

  • Svar 293
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    22

  • mikedo58

    22

  • ByggareBob

    21

  • Songkran

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vi bor i ett radhus i Min Buri BKK.

Det är ett gated comunity och ingen genomfartstrafik. På kvällen kan jag sitta på balkongen och höra syrsorna.

AHHAHA,du är oxå stenbordsexpert :crazy::thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har vi gått och blivit med gräsmatta också, Enl byggaren ska det va färdigt i månads skiftet, men fan trot.post-7892-0-10539100-1349119717.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser bra ut roffe :)

Jo det ska bli kul att komma ner och se det i verklighet. Funderar på att byta ut några av träden som dom planterat bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det ska bli kul att komma ner och se det i verklighet. Funderar på att byta ut några av träden som dom planterat bara.

När kommer du ner ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

När kommer du ner ?

Skulle tro att det blir 10-15 Dec, sitter just nu och väntar på att resebyrån ska ringa :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle tro att det blir 10-15 Dec, sitter just nu och väntar på att resebyrån ska ringa :)

Se där ja,hade missat denna tråden nu det senaste.Fint hus Roffe,de får vi titta närmare på sedan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Se där ja,hade missat denna tråden nu det senaste.Fint hus Roffe,de får vi titta närmare på sedan.

Säkert kommer du göra det, Ni är så välkommna.

Har nu fått flybiljetterna och landar i Bangkok den 11 Dec.

Så nu blir det till att spurta med att bygga packlådor och fylla dom.

mvh Rolf

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle tro att det blir 10-15 Dec, sitter just nu och väntar på att resebyrån ska ringa :)

Kul. Jag åker ner 30 november - 22 december

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Här kan man snacka om strandtomt.

Bilden är tagen på södra Koh Chang.

Det där huset tror jag att jag har bott i. Visst är det just "till vänster" (med ansiktet mot vattnet) om "bryggan ut i vattnet" vid Bang Bao?

Hyrde av lokal polisman en eller två nätter.

Kan missta mig men ser väldigt likt ut. Men vad har hänt med bryggan till huset?

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där huset tror jag att jag har bott i. Visst är det just "till vänster" (med ansiktet mot vattnet) om "bryggan ut i vattnet" vid Bang Bao?

Hyrde av lokal polisman en eller två nätter.

Kan missta mig men ser väldigt likt ut. Men vad har hänt med bryggan till huset?

mvh

Ja du ha rätt, vad som hänt med bryggan vet jag inte men skulle tro att dom inte vill lägga pengar på underhåll, då går det som det går.
Link to comment
Dela på andra sajter

Kul. Jag åker ner 30 november - 22 december

Det blir den 10 dec nere den 11 på morgonen. Fick bokningen just nu.

Ska vi se om Uncen kan få flyttlasset att komma den veckan också, men det fixar han säkert.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

8035669241.jpg

 

Har ni glömt tråden ?

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

RoiET, vad odlar dom utanför ?

Vore grymt med fler bilder !

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses.

En madrass med små gulliga nallar verkar det som:-)

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Det var som fan, frugan är ju från Khon Kaen så man kanske skulle slå till.

Vilken julklapp till frugan..inte ett utan tre hus i Thailand, snacka om att jag blir poppis :nyam:

 

God jul //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var som fan, frugan är ju från Khon Kaen så man kanske skulle slå till.

Vilken julklapp till frugan..inte ett utan tre hus i Thailand, snacka om att jag blir poppis :nyam:

 

God jul //Hn

Inte att förglömma. med pool också :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte att förglömma. med pool också :thumbsup:

 

Vet inte om det är ett +.Har man (o)tur får man se svärmor i bikini :giggle: //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...