Jump to content
IGNORERAD

Tandläkare i Udon Thani


falukorven

Recommended Posts

falukorven

Jag ska till Udon nästa vecka och tänkte då fixa några risiga tänder tänkte jag. Jag har tidigare vart hos två tandläkare där. Först en som ligger precis vid busstationen. Den var bra på att fixa alla småhål och så. Men för att rotfylla en tand rekade hon mig att gå till AEK Udon. Jag gick dit och rotfyllde min tand där. Visst det var billigare än i Sverige men inte sådär jättemycket. Vill minnas att jag betalade ca 12.000 Baht för att göra två rotkanaler i en tand på AEK udon. Då fick jag även en väggklocka på köpet.

Är det någon här som vet någon annan bra tandläkare i Udon som kan göra rotfyllningar och tandkronor som är bra och billigare än AEK Udon. AEK är väl extra dyra bara för att de haft Carabao som kund/gäst.

Det kanske finns i Bangkok de som är bättre och så. Men det är i Udon som man får jävla långtråkigt och jag ska vara där i en vecka, så då är ju ett par tandläkarbesök perfekt att slå ihjäl lite tid med där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Väggklocka ??

Kan du inte hitta en som ger dig åtminstone ett golvur ?

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Vi går till samma varje år..en riktig hårding men både duktig och billig. Vill du ha adressen så fixar jag den..

Link to comment
Dela på andra sajter

falukorven

Vi går till samma varje år..en riktig hårding men både duktig och billig. Vill du ha adressen så fixar jag den..

Ja tack. Lägg ut den här eller be frugan din skicka den på Fäcebook :)

Link to comment
Dela på andra sajter

aasoiskawbeach

Dra ut gaddarna på en gång,så slipper du framtida problem

Link to comment
Dela på andra sajter

falukorven

Dra ut gaddarna på en gång,så slipper du framtida problem

Haha, jag trodde du var han ovanför. Hahaha

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...