Jump to content
IGNORERAD

Världens svåraste sudoku


andrejsdenruskige

Recommended Posts

andrejsdenruskige

De hade jag inte.

Skicka valfri så ska jag lösa den inom 20 minuter

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket imponerande Ruskprick! Den löste jag oxå, oj vad för lätt den va. Skulle gärna ha din åsikt om strängteorin...

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Mycket imponerande Ruskprick! Den löste jag oxå, oj vad för lätt den va. Skulle gärna ha din åsikt om strängteorin...

Kvantfysiskt och påtvingad hokuspokus teori

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

En av mina kollegor gjorde ett program som löser alla Soduko på sekunder.

Väldigt enkelt sa han att det var

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

En av mina kollegor gjorde ett program som löser alla Soduko på sekunder.

Väldigt enkelt sa han att det var

Och vad skulle vitsen vara med det? :rolleyes:

Även solen har sina fläckar

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Och vad skulle vitsen vara med det? :rolleyes:

Han gjorde det för att visa hur enkelt det var mest tror jag. har inte frågat varför han gjorde det.

Använde Excel.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Han gjorde det för att visa hur enkelt det var mest tror jag. har inte frågat varför han gjorde det.

Använde Excel.

Angående excel och sudoku så är det inte alltid det mest effektiva.

Det blir en del VB kodande och sedan blir excel arket trögt som fan och det är inte säkert att det kan lösa sudokun (om man nu inte har lagt ner väldigt mycket tid på arket). Med många olika variationer så bör man vara väldigt duktig och hålla tungan rätt i mun.

Men det går med all säkerhet att göra det. Dock långt över mina kunskaper (svenssonkunskaper+)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har jag inte ens tänkt på...

Kunde vara sköj att ha som projekt när jag väl får tid över efter flytten till Thailand...

Om någon har intresse av krypto så har jag ett som jag o mina arbetskamrater gick bet på trots att vi fick ledtråden "High nybble hex".

Så här ser det ut:

[size=2]QgBIUFUAU1AgQgBIUFUAU1AgUABXAFJQWQBSUFUAUVAKNlBYACBJUFVQVQBYAFcAVVBUAFdQIFgA[/size]

[size=2]UgBQUCBVUFgAUgBQUFcACjJQVwBQUCBgUFVQWFAgSVBYUFcAUlBVUFhQV1AKNlAgWVBSUFQAVAAg[/size]

[size=2]VQBVUFgAIFRQSFBTUFBQIGBQVVBYUCBQAFJQV1BIUFYAVgBVUFJQVQBYAFBQUAAKCjZQWAAZUFdQ[/size]

[size=2]IElQSFBUAFQAUFBQACBUAFVQWQBQUCBYAFIAUFAgUlBQAFBQSFAKMlBVAFAAIEkAUFBUAFVQVQBR[/size]

[size=2]UCBYAFVQIElQSFBXAFAAUlBIUElQIDMASFBVAFNQCjZQV1AgSFAgSVBVUFRQVFBVUFUAIFgAUgBX[/size]

[size=2]AFBQSFBQAApYAFIAVwBVUFhQUVBSACBUAFJQUQBQUAoKQlBVAFEAVVBXAFgAWFBVAEhQWABQUFQA[/size]

[size=2]YFAiACBSUFgAIFJQV1AgVQBVUFgAIEhQVABZUEhQYFBXUCBRUFJQWQBQUFUACjZQV1AgVVBRAFgA[/size]

[size=2]UFBVACBRAFVQVwBRUFVQWABYAFBQVQAKNlBVACBUUEhQVQBgUCBZUFBQVABUACJQUgBSUFAAUABQ[/size]

[size=2]UFUACjJQVQBQACBXUFVQVFBQUFgAUlBUUFBQV1AgUQBXAFVQVFAgVgBQUFVQVgBUAFBQGVBXUCBU[/size]

[size=2]UFJQVQBQAFdQIFBQVFBWAFgAYFAK[/size]

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...