Jump to content
IGNORERAD

Sveriges chanser mot england ikväll?


Krafta

Recommended Posts

Vad yra du om? Zlatan var ok igår.. inte hundra. Men som lag spelade Sverige bra mycket bättre än England som hade grymt flyt. Sen håller jag med Hamnois analys. k*kren byter in Rosenberg och Lustig?!?!?!? AVGÅ och träna tippeligan igen det är den nivån sopan håller!!!

Sen orka jag inte höra detta jävla gnäll om Zlatans milijoner och att han inte skulle vara bra! Han spelar i Milan och regerar i en av världens bästa ligor. Dom som säger att han inte är en bra spelare har inte en jävla aning om fotboll.

Som halvitalienare så lever ju Em kvar för mig! :) Dock är det Sverige hjärtat slår hårdast för!

Jag är ju halvtysk så då kan vi ju förhoppningsvis ha lite gott tjöt i fortsättningen då (om Italien hittar vidare :giggle: ).

Jag spelade en slant på Kroatien (50ggr) som vinnare så jag är lite splittrad. Men ångrar att jag inte la slanten på Italien till 18ggr som jag tänkte först.

Men förmodligen står det mellan Tyskland eller Spanien tillslut ändå.

Forza Italia/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 82
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Krafta

    11

  • bond1

    9

  • Tommy

    7

  • Khemmarat

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Walcotts skott från 30 m singlade som ett höstlöv ner mitt i målet...Hade den svenska målvakten stått still hade han fått den i huvudet.

Samma gamla spelare som misslyckas tunering efter tunering men får chansen ändå...några undantag finns det ju förstås...Kanske är det så att svensk fotboll inte är bättre än så här??!!

mvh pensionaren

Det var mitt i prick, Sverige är inte bättre än så här.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

där påtvingad nykter dag spenderad till sängs :spy:

Fy fan för att ha semester!

Med eller utan data-supporten ? :crazy:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3103-0-00763200-1339842052.jpg

C;D

post-3103-0-00763200-1339842052.jpg

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Med eller utan data-supporten ? :crazy:

Behöver väl ingen data-support när jag ligger fyllsjuk eller :whoco5: Och som nurse är hon direkt oduglig, som nam na är det enda hon säger när jag försöker förklara att jag ligger för döden :13:

Link to comment
Dela på andra sajter

Man lyckades igår igen. Var på ett litet sillparty hemma hos en svensk och tänkte ta det lugnt för att orka med fotbollen, det gick ju bra ända tills man börja dricka den där förbannade Skånen. Kom tillbaka till rummet i god tid för att se matchen, men redan vid nationalsångerna kände jag grus i ögonen och efter 0-1 så däcka jag ihop. Vaknade till i 86:e minuten men var tvungen att springa på muggen så inte ens slutminuterna fick jag se :rotfl:

Sverige torskade, jag missade större delen av matchen och idag blir det en sån där påtvingad nykter dag spenderad till sängs :spy:

Fy fan för att ha semester!

Man måste inte hetsdricka hela flarran själv

:-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och Hej

Det var inte Lagrell som spelade

Zlatan med sin lön vad gjorde han ?

Sverige spelade bra ?

vem vann ?

[size=2]

Landslagen ses väl fortfarande som ett "hedersuppdrag" och betalar inte ut löner i den meningen.

[/size]

[size=2]

Handlar om bonusar beroende på prestationer.

[/size]

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...