Jump to content
IGNORERAD

Sveriges chanser mot england ikväll?


Krafta

Recommended Posts

Jag själv är inte fotbollstokig men när det kommer till mästerskap så tänds ju intresset - vem minns inte 1994 när solen lyste hela sommaren och det fanns storbildstv på alla uteställena och det var fullproppat med folk!

Nu är ju frågan om vi kommer att få uppleva någonting i närheten av 1994 eftersom Sveige behöver vinna ikväll mot England - vad tror ni att det blir för resultat?

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 82
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Krafta

    11

  • bond1

    9

  • Tommy

    7

  • Khemmarat

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tror på 1-1 men hoppas givetvis på vinst.

In med P. Wernblom o kötta i andra, han är fan hårdare än Chuck Norris :dirol: och chippen för lite finess o fart så är det klart sen :) .

Trevlig kväll/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag räknar med att England som lirar samma tråk fotboll som Sverige känner av mer nerver än oss.Jag tror på 1-0 till oss .

Link to comment
Dela på andra sajter

Pratar vi hockey, eller boxning. Eller någon annan "riktig" sport?

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Pratar vi hockey, eller boxning. Eller någon annan "riktig" sport?

Mvh. borje222

Du menar slagsmål med eller utan käppar? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

547098_479608495389476_319195821_n.jpg

Klart dom vinner..

Skål Kjell,,

"Ett land vars ungdom inte gör uppror, det är ett land som det är synd om."

Fridde

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att engelsmännen har stor respekt för Zlatan.kommer att punktas o tas hårt.öppnar för Elmander som kan springa sönder deras backar..hoppas på 1-0 till Saveden... :14: men är lite osäker på backlinjen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att engelsmännen har stor respekt för Zlatan.kommer att punktas o tas hårt.öppnar för Elmander som kan springa sönder deras backar..hoppas på 1-0 till Saveden... :14: men är lite osäker på backlinjen.

Fotboll är väl fortfarande en lagsport ? En spelare mot ett landslag ?

Detta tycker jag är åt hel''''e vi har inte plats för divor ..men det sker hela tiden

och vad sker .

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Jag HOPPAS att Sverige vinner! Annars blir det en lång pina fram till Måndag! För då blir det Thailand istället! Kan man dränka sina sorger i Chang och Sang som, blir lättare i Thailand! :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Man har ju sett en del uttalande efter den senaste matchen att sverige inte är bättre än så här men det håller i alla fall inte jag med om.

Sverige är betydligt bättre om man kombinerar laget rätt som ger ett självförtroende i hela landslaget, dessutom så har ju vårat landslag varit urusla i tidigare matcher där dom har varit favoriter.

Men nu är dom ju underdogs igen och då kanske det kan ske underverk!

Go Sweden!!!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Har tyvärr inga höga tankar om denna match så länge divan ska styra och ställa.. Men jag äter gärna upp dessa ord om han skulle få för sig att börja prestera och sänka engeland :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tyvärr inga höga tankar om denna match så länge divan ska styra och ställa.. Men jag äter gärna upp dessa ord om han skulle få för sig att börja prestera och sänka engeland :)

Bra sagt Knasen..Jag gillar dig :thumbsup:
Link to comment
Dela på andra sajter

Har tyvärr inga höga tankar om denna match så länge divan ska styra och ställa.. Men jag äter gärna upp dessa ord om han skulle få för sig att börja prestera och sänka engeland :)

Håller med helt o hållet.Över till nåt mycket viktigare .Degerfors Bajen förra helgen :):14::17:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tyvärr inga höga tankar om denna match så länge divan ska styra och ställa.. Men jag äter gärna upp dessa ord om han skulle få för sig att börja prestera och sänka engeland :)

Ska sverige vinna så kan inte zlatan styra och ställa - dom andra spelarna i laget måste visa sig - dra åt sig försvarsspelarna ifrån zlatan och skapa möjligheter själva och gör dom det så kommer zlatan (eller ngn annan) får en minsta lilla chans och då kan det smälla i englands målbur!!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

England har ju aldrig slagit Sverige i en mästerskapsmatch, så varför idag. :)

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Pratar vi hockey, eller boxning. Eller någon annan "riktig" sport?

Mvh. borje222

Karma av Odin, skjuter vilt och har tveksamheter om era "Idla flickor"!

Odin uppgraderad till RIKTIG MAN.

Känn på den, fjollbolleälskare!

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Karma av Odin, skjuter vilt och har tveksamheter om era "Idla flickor"!

Odin uppgraderad till RIKTIG MAN.

Känn på den, fjollbolleälskare!

Mvh. borje222

Världens största sport kan inte älskas eller förstås av gubbar som har en förkärlek att ikläda sej ett förkläde och diskutera vilka tallrikar som passar till bordsduken :) .

Misstänker att du sitter ned och pissar med :P

Trevlig kväll/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Divan, är det nån från stöchölm det?

Hej

Nä det tror jag inte,jag sålde en soffa,och hon som köpte den sa att det var en divan,

och den betalade hon bra för :14:

MVH//Jocko

Link to comment
Dela på andra sajter

Världens största sport kan inte älskas eller förstås av gubbar som har en förkärlek att ikläda sej ett förkläde och diskutera vilka tallrikar som passar till bordsduken :) .

Misstänker att du sitter ned och pissar med :P

Trevlig kväll/Hn

Ha,ha roligt med känslor!

( har nog idrottat mer än de flesta av er i yngre år, även om man inte kan tro det nu! )

Ha det så roligt ikväll! Det förtjänar ni säkert, även om jag inte delar er passion! :14:

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Svensk vinst

En sådan skulle betyda mycket fest i sverige!!!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sverige 2-1 England

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...