Jump to content
IGNORERAD

Sveriges chanser mot england ikväll?


Krafta

Recommended Posts

Ja ja, tänk positivt, Blågula T-shirts är det REA på i morgon...

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 82
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Krafta

    11

  • bond1

    9

  • Tommy

    7

  • Khemmarat

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Fiasko. :(

Men, men Swe är ingen stor fotbollsnation. Har aldrig varit. Men man VILL ju det :)

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart, ställer man upp med Isaksson i mål trots att man har 2 bättre målvakter i truppen får man skylla sig själv...

Många bänkade/halvskadade/formsvaga spelare orsakade detta haveri, hoppas att Hamrén lär sig av detta fiasko!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har ej sett matchen eller läst de uppförstorade reportagen i aftonblaskan.Em tog slut i första matchen.och tyvär fick jag rätt.Nä ta bort pelejönsen med kostymerna .och sätt in Lenartsson från det tidigare u21 så förhoppningsvis får vi nåt å hejja på :15: Hej då Hamren :loc:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Jag hoppas Erik Hamrén lämnar nu!

Hoppas.. har han lite jävla insikt så ska han avgå den jävla sopan! Det är inte norsk jävla tuppliga han träna nu!! Sen den där halvsenila Lagrell, vafan gör han kvar på posten?!?!

Aja... jag tror Zlatan kommer tacka för sig när det gäller landslagspel! ;(

England hade tur ikväll! Sverige spelade bra!

FAN!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas.. har han lite jävla insikt så ska han avgå den jävla sopan! Det är inte norsk jävla tuppliga han träna nu!! Sen den där halvsenila Lagrell, vafan gör han kvar på posten?!?!

Aja... jag tror Zlatan kommer tacka för sig när det gäller landslagspel! ;(

England hade tur ikväll! Sverige spelade bra!

FAN!

Det var inte Lagrell som spelade

Zlatan med sin lön vad gjorde han ?

Sverige spelade bra ?

vem vann ?

Ändrades av Khemmarat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Khun Lung Pung

Taktiksnack nu

b0442960-8623-e698.jpg

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

För mycket snack och för lite verkstad, som vanligt1 :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ej sett matchen eller läst de uppförstorade reportagen i aftonblaskan.Em tog slut i första matchen.och tyvär fick jag rätt.Nä ta bort pelejönsen med kostymerna .och sätt in Lenartsson från det tidigare u21 så förhoppningsvis får vi nåt å hejja på :15: Hej då Hamren :loc:

Ej sett matchen och inte läst media men se in i framtiden kan du + Vet vem och vad som skall till. Negertjut måste vara bra det :rotfl:

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ej sett matchen och inte läst media men se in i framtiden kan du + Vet vem och vad som skall till. Negertjut måste vara bra det :rotfl:

Jepp är alldeles för hettsig.Ej bra för darlingen (gapar och skriker ) därför är det lika bra och skita i EM.För så länge primadonnan å kostymen har hand om det så kan det kvitta

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi är röde, vi är gule :thumbsup:

Och ??

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Det var inte Lagrell som spelade

Zlatan med sin lön vad gjorde han ?

Sverige spelade bra ?

vem vann ?

Var du bara full eller bara fattar du inte hur fotboll spelas?

Link to comment
Dela på andra sajter

Som upplysning så har redan Lars-Åke Lagrell avgått, långt innan EM också. SvFF´s ordförande heter numer Karl-Erik Nilsson...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Var du bara full eller bara fattar du inte hur fotboll spelas?

Jo jag fattar ,och som jag ser det så torskade Sverige har du någon annan förklaring? Zlatan med sin miljonlön

missuppfattade nåt eller ?

Torsk får miljoner i bonus kallar jag det

Vad tycker du ?

Ändrades av Khemmarat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Som upplysning så har redan Lars-Åke Lagrell avgått, långt innan EM också. SvFF´s ordförande heter numer Karl-Erik Nilsson...

Och sen påstår antagonisterna att MPR består av pölsiga alkoholromantiker?

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag fattar ,och som jag ser det så torskade Sverige har du någon annan förklaring? Zlatan med sin miljonlön

missuppfattade nåt eller ?

Torsk får miljoner i bonus kallar jag det

Vad tycker du ?

Så det är Zlatans fel att Swe inte gick vidare?

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

pensionaren

Walcotts skott från 30 m singlade som ett höstlöv ner mitt i målet...Hade den svenska målvakten stått still hade han fått den i huvudet.

Samma gamla spelare som misslyckas tunering efter tunering men får chansen ändå...några undantag finns det ju förstås...Kanske är det så att svensk fotboll inte är bättre än så här??!!

mvh pensionaren

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tyvärr inga höga tankar om denna match så länge divan ska styra och ställa.. Men jag äter gärna upp dessa ord om han skulle få för sig att börja prestera och sänka engeland :)

Sätt igång och käka, planens gigant!

Ska sverige vinna så kan inte zlatan styra och ställa - dom andra spelarna i laget måste visa sig - dra åt sig försvarsspelarna ifrån zlatan och skapa möjligheter själva och gör dom det så kommer zlatan (eller ngn annan) får en minsta lilla chans och då kan det smälla i englands målbur!!

Just så, och det va jävligt nära!

Sätt Kim "blyröv" Källström på bänken så kan det gå vägen.

Nja, det finns nog inte så mycket bättre att ta till i "lilla" Sverige!

Fiasko. :(

Men, men Swe är ingen stor fotbollsnation. Har aldrig varit. Men man VILL ju det :)

I alla fall blad de 16 som gick till slutspelet!

För att vara en "liten" fotbollsnation har "vi" varit i väldigt många VM o EM slutspel!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag fattar ,och som jag ser det så torskade Sverige har du någon annan förklaring? Zlatan med sin miljonlön

missuppfattade nåt eller ?

Torsk får miljoner i bonus kallar jag det

Vad tycker du ?

Vad har Zlatans miljonlön i milan med landslaget att göra?

Han var inte som bäst igår,lite nonchalant och sökte svåra inspel. Lite för bollkär. Tror även han känner av att "det är han som skall göra det".

Isaksson...vad gör han på kvitteringen???? Slagit rot i gräset? Annars några härliga ingripande, men det är dags för skifte nu.

Byte Elmander till.Rosenberg som då fan inte har rosat landslaget någon gång. Hur tänkte dom där????

P.Wernblom i det läget...en som kan skicka energi och låsa fast bollen i offensivt. (jojo jag har lite blåvita ögon)

Djupledslöpningar och mål gör han ju bra mycket bättre än Rosenberg med. Och inställningen på Wernblom behöver man väl knappast nämna.

Helt otroligt korkat byte, blev helt matt när jag såg det.

Annars tyckte jag Sverige var mycket bra, Taco-Anders var kanon . .Mellberg gör en Hysenare

Så här med facit i hand hade jag spelat ihop det här laget INNAN EM.

P Hansson.= Fantastisk och ung målvakt som är bra med fötterna.

A.Granqvist O. Mellberg J.Olsson M.Olsson

K.Källström A.Svensson

S.Larsson P.Wernblom R. Elm

Zlatan

Nu hoppas jag att Tyskland tar hem det, Danmark hade vart en dröm men jag tror inte dom räcker till tyvärr.

Mvh Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har Zlatans miljonlön i milan med landslaget att göra?

Han var inte som bäst igår,lite nonchalant och sökte svåra inspel. Lite för bollkär. Tror även han känner av att "det är han som skall göra det".

Isaksson...vad gör han på kvitteringen? ??? Slagit rot i gräset? Annars några härliga ingripande, men det är dags för skifte nu.

Byte Elmander till.Rosenberg som då fan inte har rosat landslaget någon gång. Hur tänkte dom där? ???

P.Wernblom i det läget...en som kan skicka energi och låsa fast bollen i offensivt. (jojo jag har lite blåvita ögon)

Djupledslöpningar och mål gör han ju bra mycket bättre än Rosenberg med. Och inställningen på Wernblom behöver man väl knappast nämna.

Helt otroligt korkat byte, blev helt matt när jag såg det.

Annars tyckte jag Sverige var mycket bra, Taco-Anders var kanon . .Mellberg gör en Hysenare

Så här med facit i hand hade jag spelat ihop det här laget INNAN EM.

P Hansson.= Fantastisk och ung målvakt som är bra med fötterna.

A.Granqvist O. Mellberg J.Olsson M.Olsson

K.Källström A.Svensson

S.Larsson P.Wernblom R. Elm

Zlatan

Nu hoppas jag att Tyskland tar hem det, Danmark hade vart en dröm men jag tror inte dom räcker till tyvärr.

Mvh Hn

Bajrami o Safari som antingen start eller inhoppare är inte heller uppåt väggarna, sen väntar jag med spänning på Guidetti!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bajrami o Safari som antingen start eller inhoppare är inte heller uppåt väggarna, sen väntar jag med spänning på Guidetti!

Man kan laborera med startelvan hur man vill bara man håller Lustig och Rosenberg utanför :crazy:

Guidetti känns som det enda man har o hoppas på, ser tunt ut underifrån.

Får hoppas på nya genombrott och VM i Brasilien :nyam: . Elfsborg har en del spännande unga spelare.

Mvh Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Jo jag fattar ,och som jag ser det så torskade Sverige har du någon annan förklaring? Zlatan med sin miljonlön

missuppfattade nåt eller ?

Torsk får miljoner i bonus kallar jag det

Vad tycker du ?

Vad yra du om? Zlatan var ok igår.. inte hundra. Men som lag spelade Sverige bra mycket bättre än England som hade grymt flyt. Sen håller jag med Hamnois analys. k*kren byter in Rosenberg och Lustig?!?!?!? AVGÅ och träna tippeligan igen det är den nivån sopan håller!!!

Sen orka jag inte höra detta jävla gnäll om Zlatans milijoner och att han inte skulle vara bra! Han spelar i Milan och regerar i en av världens bästa ligor. Dom som säger att han inte är en bra spelare har inte en jävla aning om fotboll.

Som halvitalienare så lever ju Em kvar för mig! :) Dock är det Sverige hjärtat slår hårdast för!

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Zlatan her vunnit i de stora ligorna i Europa, utom England, men efter gårdagen borde dollarstinna Araber och Ryssar som storköper allt o alla till Englan nog börja fundera lite, det går inte att i samma vecka jmf Zlatan med t.ex. Tevez som är en av spetsarna? i Man City! Tevez skulle inte ens få käka resterna efter BigZ.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Man lyckades igår igen. Var på ett litet sillparty hemma hos en svensk och tänkte ta det lugnt för att orka med fotbollen, det gick ju bra ända tills man börja dricka den där förbannade Skånen. Kom tillbaka till rummet i god tid för att se matchen, men redan vid nationalsångerna kände jag grus i ögonen och efter 0-1 så däcka jag ihop. Vaknade till i 86:e minuten men var tvungen att springa på muggen så inte ens slutminuterna fick jag se :rotfl:

Sverige torskade, jag missade större delen av matchen och idag blir det en sån där påtvingad nykter dag spenderad till sängs :spy:

Fy fan för att ha semester!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...