Jump to content
IGNORERAD

Vad tycker era fruar/flickvänner om den svala Svenska sommaren ?


smilet

Recommended Posts

Det är ju den 15 juni om en timme och midsommar om en vecka.

Termometen visar +11 grader i mälardalen

Smilet

Link to comment
Dela på andra sajter

Nau maak!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

frugan blev svettig av dagens trädgårdsarbete, men det är klart hon har ju bott här i 25år. själv klippte jag gräsmattan i badbyxor o svetten lackade...

Link to comment
Dela på andra sajter

frugan blev svettig av dagens trädgårdsarbete, men det är klart hon har ju bott här i 25år. själv klippte jag gräsmattan i badbyxor o svetten lackade...

Speedo´s ? :ahh:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju den 15 juni om en timme och midsommar om en vecka.

Termometen visar +11 grader i mälardalen

Smilet

Tror det är flera som jublar eftersom många thailändskor helt enkelt inte törs vara ute när solen lyser. Tror de soltörstande svenska folket är mycket mer besvikna faktiskt.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jak fruser! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Det är inte helt ovanligt att jag har kortbyxor och T-shirt och hon har jeans och vinterjacka men hon gillar den svenska sommaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Speedo´s ? :ahh:

självklart!! grannarna brukar gå in när jag startar gräsklipparen o jag tror inte det beror på oljudet.. :crazy: det är ingen vacker syn om man säger så!
Link to comment
Dela på andra sajter

Får hoppas det blir varmare till tjejen kommer hit den 28:e. :mda:

"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don't have to waste your time voting."

Charles Bukowski

Link to comment
Dela på andra sajter

Ställ frågan : Vad tycker du om den så kallade Svenska sommaren ?

svar : :13::13::13:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Min tjej tycker om den svenska sommaren,pga att risken att bli brun är minimal.Vi är inte bortskämd med vackert väder på sommaren precis.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min tjej tycker om den svenska sommaren,pga att risken att bli brun är minimal.Vi är inte bortskämd med vackert väder på sommaren precis.

Jag har ett elände med att försöka övertyga frun om att jag gillar brunt skinn och att det är fint. Det hjälper inte ens när jag påpekar att alla svenska tjejer försöker bli så bruna som möjligt under sommaren.

Sen tycker hon inte att jag skall förstöra mitt vita vackra skinn genom att bli brun i solen men jag brukar trösta henne med att min rumpa kommer fortfarande att vara kritvit så hon kan få titta på den emellanåt...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo,frugan har ställt om helt till klimatet i Sverige..sist vi var i Thailand så var det jäv-t varmt(april),,efter nåra dar sa hon till mig,"pappa vi åker hem,det är så varmt här,bättre hemma"...så jag blev väldigt förvånad,men efter nåra dar så sa hon ingenting mer om värmen..

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker Thailand 3/7 uff väntar som fan bir 4- veckor ingen vet hur swed. sommar blir.

Åker runt först. Bangkok Hon har Barn i Bangkok 2 st.duktigapluggar som FAN bra!. Sedan till Fruns By Kabin buri , ev. till Fruns kompis Lup buri sedan vete fan snurra runt lite i Thailand bl. Bangkok

ska försöka se om jag fixar lite foto till er i Höst FAN JAG ÄR KASS PÅ DATA .

Får ta lite hjälp annars .

SKA BLI KUL SOM FAN !!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj glömde ämnet Hon tycker Sverige Solen bara luras ingen värme

typ i reklamen som ska vinsurfa KALLT springer till bilen . Det är vad

hon säger hela tiden ...Har 22 + LGH kallt + EL filt , så kommer

tycka vag gött .

Link to comment
Dela på andra sajter

I kväll var det fint, 18 grader och sol, frugan gillar!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Det sket sig helt!

Hon tvingade mig till Thailand så hon kan sitta inne med AC.

På så vis riskerar hon inte att bli lurad ut av det taskiga vädret i Sverige och blir brun.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...