Jump to content
IGNORERAD

Två dödade på en buss - ett folknöje


Tackzhin

Recommended Posts

Välkommen in i bussen.

Ett halvdussin personer är skjutna , 2 sitter kvar döda i stolarna på en buss. Polisen har dykt upp men journalister, TV team och allmänhet har inga problem att få gå in och ta sig en titt på liken. Och filma det hela. Det sändes sedan i Kanal 3 senare på dagen.

Inga avspärrningar för att t.ex leta efter bevis. Snarare ett folknöje. Kanske någon hittade någon patron att ta hem som trofe.

Har de någon utbildning överhuvudtaget – poliserna? Titta på en amerikansk deckare skulle ju räcka?

Tydligen är det vanligt med dessa attacker på ungar som pistolbeväpnade skjuter genom bussfönster på andra ungar från annan skola.

Var är vi någonstans? I Mogadishu ? Nääh mitt i Bangkok i rusningstid en vanlig morgon. Närmare bestämt igår morse. Bangkok Post skriver en liten notis om saken.

[size=2]http://www.bangkokpost.com/lite/breakingnews/298050/school-closed-7-days-after-shooting[/size]

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka amatörer :(

Du tog inga bilder att dela med dig ?..

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Herregud det sker massor av mord varje dag runt om i landet ,och bara bråkdelen kommer fram

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...