Jump to content
IGNORERAD

En Arbetande Investerare Sökes - Elektronik/Spärrtjänst


MPR Annonser

Recommended Posts

MPR Annonser

Till salu

Sökes: En arbetande investerare med erfarenhet av management och försäljning.

Finnes: Unik Elektronikpryl/System.

Peter Persson heter jag och är 43år. Jag har arbetat med maskin- och produktutveckling i egen regi i 22år. Jag har under de senaste två åren tagit fram ett system som effektivt spärrar telefonsäljare, telefonintervjuare och proffstiggare som ständigt terroriserar oss via våra telefoner.

Systemet består av en klient i form av en hårdvara (dosa) eller mjukvara (app) ute hos användaren som kommunicerar med en eller flera av våra centrala servrar ute på nätet som via unika algoritmer håller klienterna ”up to date”. Systemet är patentsökt och designskyddat i Sverige. I dagsläget finns ett fullt fungerande system med en förserie om 20 klienter (dosor) och en server som kan demonstreras för rätt person.

Klienten lånas ut ”gratis” till kunden men kunden betalar för tjänsten där klienten flera gånger per dag ”pratar” med servern. Kunden får gratis prova tjänsten i 2 veckor innan avtalet görs aktivt. Är inte kunden nöjd, skickar de tillbaka materialet och allt är ur värden för dem. Låg tröskel för kunden, lätt att sälja. Om kunden väljer att fortsätta, betalar kunden därefter mellan 49-99 kr i månaden under en bestämd kontraktstid om 12, 24, 36 månader.

Lyckas man sälja till 1% av alla hushåll och företag med fast telefoni, betyder det att vi kommer att ha 90 000 abonnemang som varje månad betalar in 49-99kr…. Detta bara i lilla Sverige…. Till detta kommer alla mobiltelefoner som vi ännu inte har påbörjat bearbeta. Till detta kommer marknaderna i vår grannländer, EU mm. Marknaden är enorm.

Jag söker nu kapital och en GLAD OCH ENERGISK samarbetspartner som gärna är ansiktet utåt för vår produkt/service. Någon som kan driva en grupp säljare hela vägen till uppsatta säljmål. Någon som har talets gåva och älskar att prata för vår produkt inför vem som helst. Någon som är en god vän av tangentbordet som inte räds att skriva produktmaterial, presentationer, affärsplaner, mm.

Kapitalbehovet är lite beroende på vilka kontakter och färdigheter som du besitter, men uppskattas till ca US$120 000 som återinvesteras i vårt gemensamma bolag i Hong Kong för verksamheten, plus ca US$30 000 för lösa befintliga skulder.

Till RÄTT person och totalt US$150 000 överlåter jag 30% av verksamheten. Alternativt 15% till RÄTT person och US$30 000 men som vet hur man skaffar investerare.

Intresserad? Berätta om vem du är via PM och vad du har sysslat med i ditt yrkessamma liv. Jag har mera att visa och berätta....

Peter Persson

Baht: 5.00

Se hela annonsen

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...