Jump to content
IGNORERAD

Tyskland - Portugal


smilet

Recommended Posts

Njaaa, tyskarna har haft stora problem hemåt, men nu har dom med hela offensiva linjen i kväll så nog hoppas jag dom knyter upp svansen på Portugiserna, 4-1 som igår kanske!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Tyskarna vinner lika enkelt som danskarna vann över flumland

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Tyskarna vinner lika enkelt som danskarna vann över flumland

Hoppas du har rätt!.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Jag går all in på Tyskland!

Nu gäller det att vinna tillbaka den ekonomiska förlusten från dagens första match! :crazy:

Ändrades av Palmer
Link to comment
Dela på andra sajter

Hjärtat och hjärnan säger Tyskland men tipset blev 1-3 :crazy: . Multipla personligheter :whoco5:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror på Tyskland , dom tipas ju att bli mästare i år . Jag kan verkligen inte med Ronald , retar mig på honom :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

En som går i gång :crazy: på fotboll med frågor frågor frågor och mer frågor va spelar han hur gammal mm mm mm

post-3713-0-87192000-1339270486_thumb.jp

post-3713-0-07144600-1339270514_thumb.jp

post-3713-0-03902700-1339270636_thumb.jp

post-3713-0-87192000-1339270486_thumb.jp

post-3713-0-07144600-1339270514_thumb.jp

post-3713-0-03902700-1339270636_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror på Tyskland , dom tipas ju att bli mästare i år . Jag kan verkligen inte med Ronald , retar mig på honom :)

Ronaldo är verkligen gay!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ronaldo är verkligen gay!

Han har iallafall gjort en unge , som han köpte och förbjöd mamma att träffa . Sedan skickade hem barnet till sin egen mor . Han är inte svår att avsky !

Link to comment
Dela på andra sajter

Blek match...mycket nerver i första och tyskarna kommer ingenstan, potugiserna hade NÄSTAN en danmark på G, men den studsa ut iställer för in, inte mer än nervdaller, få se om oktorn fixar till skallen på dom i pausvilan, annars går det åt fanders!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Blek match...mycket nerver i första och tyskarna kommer ingenstan, potugiserna hade NÄSTAN en danmark på G, men den studsa ut iställer för in, inte mer än nervdaller, få se om oktorn fixar till skallen på dom i pausvilan, annars går det åt fanders!

Sitter du i Udon och glor på matchen :ahh:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det nog nära för Klose...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det nog nära för Klose...

Förhoppningsvis så avgör han också!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter du i Udon och glor på matchen :ahh:

Japp! Med kinesisk kommentator...synd man inte kan språket, men namnen låter kul!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp! Med kinesisk kommentator...synd man inte kan språket, men namnen låter kul!

Blir det för osyncat om du tar den P4 på webben?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Japp! Med kinesisk kommentator...synd man inte kan språket, men namnen låter kul!

:thumbsup::rotfl:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir det för osyncat om du tar den P4 på webben?

Haltar betänkligt, vet inte om kineserna eller radion är online, skitsamma för jag gillar mina egna kommentarer bäst i alla fall! :crazy:

Tyskland.lite tur att dom höll nollan, men varfö, varför kan inte potugiserna spela anfallsfotboll hela matchen utan väntar tills dom ligger under, innan va det bara kontra som gällde!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

IsaanWarrior

Tack Tyskland, ett par burkar/flaskor Chang rikare blev jag...svettigt på slutet dock.

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...