Jump to content
IGNORERAD

EM-Tipset 2012, sista sekunden!


Gorocco

Recommended Posts

Ska vi inte dra ihop ett EM-Tips nu när fotbollen startar.

Jag vet att jag är ute i sista sekund men det vore skoj.

Det finns färdiga mallar på nätet för matcherna i gruppspelet eller om vi skulle hoppa på någon befintlig grupp.

Denna grupp verkar intressant.

http://www.emtipset2012.com/

På deras sida står det:

"Alla tips ska vara inne SENAST den 7 juni. De ska vara godkända SENAST 7 juni kl 23.00"

och

"Du har fram till den 8e juni (kl 12:00) på dig att lämna in samt godkänna ditt tips."

Som jag fattar det är det gratis och man vinner inget där förutom äran men de har en tabell på hemsidan med de aktuella ställningarna. De har också en facebooksida

Jag tror jag hoppar på där med mitt MPR-nick.

Vad säger ni ska vi köra där med våra MPR-nick om det är tillåtet, kanske nån intern betting? Typ en hundring, hur vi nu löser det.

Snabba puckar nu! Vad säger ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

Länken till tipset ovan var inte gratis utan varje tips kostar en hundring.

Fick detta mejl efter att fyllt i raden och skickat in:

"

Hej och tack för att du har tippat hos oss.

VIKTIGT! Ange namnet som du tippade med som referens!

Pengarna ska vara inne SENAST den 7e juni. Har inte pengarna kommit in så blir inte ditt tips godkänt. Så se till att ha god marginal och tänk på att vissa banköverföringar kan ta några bankdagar.

Prissumman som vi spelar om ligger på 40%, 25%, 20%, 10%, 5% = 5 priser. 90% går in i potten och att vi tar 10% per tips som administrationsavgift."

Jag orkar inte kolla om det är helt seriösa annars får jag väl förlora en hundring men det verkar okej.

Jag kör, inlämnad som Gorocco, nu ska jag bara dega av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har mejlat Anders och det verkar vara förlängd inlämning och betalning till fredag så det finns tid kvar.

Så kom igen och tippa nu och skriv dit era MPR-namn så vi kan ha en litet internt EM-tippande här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...