Jump to content
IGNORERAD

Tråkig historia....igen....


noBuzz

Recommended Posts

Kompisen träffade en tjej på jobbet och blev kär.

Tjejen ville såklart ha hus i byn och moppe och efter att ha jobbat och slitit i några år så fixade han det åt henne.

Två veckor efter att huset är på plats ringer tjejen och berättar att hon hittat en ny snubbe och gör slut.

Dom jobbar fortfarande kvar på samma plats och nu har hennes nye snubbe har börjat jobba där också.

Polaren som ser dom varje dag och tänker på hur de bor i huset han jobbat ihop till mår naturligtvis skit. Själv har han ingen kåk.

Livet är bra jävla orättvist ibland och det är de snälla, naiva eller dumma som blir blåsta. Som vanligt.. :(

Nu har kompisen börjat supa regelbundet och är inte helt sig själv... :(

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 68
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    14

  • andrejsdenruskige

    7

  • Baa

    5

  • GammalDansken

    4

Mest aktiva i denna tråd

Kompisen träffade en tjej på jobbet och blev kär.

Tjejen ville såklart ha hus i byn och moppe och efter att ha jobbat och slitit i några år så fixade han det åt henne.

Två veckor efter att huset är på plats ringer tjejen och berättar att hon hittat en ny snubbe och gör slut.

Dom jobbar fortfarande kvar på samma plats och nu har hennes nye snubbe har börjat jobba där också.

Polaren som ser dom varje dag och tänker på hur de bor i huset han jobbat ihop till mår naturligtvis skit. Själv har han ingen kåk.

Livet är bra jävla orättvist ibland och det är de snälla, naiva eller dumma som blir blåsta. Som vanligt.. :(

Nu har kompisen börjat supa regelbundet och är inte helt sig själv... :(

Är han ägare till huset ensam så det finns papper på det???

Om så är fallet så skulle jag resa ner och hyra en traktorgrävare och jämna det med marken, det vet jag dom som gjort för inte så länge sedan.. Hurra riv skiten. Skulle bra vilja se tjejens min då hon får veta detta. :14::_russian:

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Kompisen träffade en tjej på jobbet och blev kär.

Tjejen ville såklart ha hus i byn och moppe och efter att ha jobbat och slitit i några år så fixade han det åt henne.

Två veckor efter att huset är på plats ringer tjejen och berättar att hon hittat en ny snubbe och gör slut.

Dom jobbar fortfarande kvar på samma plats och nu har hennes nye snubbe har börjat jobba där också.

Polaren som ser dom varje dag och tänker på hur de bor i huset han jobbat ihop till mår naturligtvis skit. Själv har han ingen kåk.

Livet är bra jävla orättvist ibland och det är de snälla, naiva eller dumma som blir blåsta. Som vanligt.. :(

Nu har kompisen börjat supa regelbundet och är inte helt sig själv... :(

Ja, vissa människor har inget samvete.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kompisen träffade en tjej på jobbet och blev kär.

Tjejen ville såklart ha hus i byn och moppe och efter att ha jobbat och slitit i några år så fixade han det åt henne.

Två veckor efter att huset är på plats ringer tjejen och berättar att hon hittat en ny snubbe och gör slut.

Dom jobbar fortfarande kvar på samma plats och nu har hennes nye snubbe har börjat jobba där också.

Polaren som ser dom varje dag och tänker på hur de bor i huset han jobbat ihop till mår naturligtvis skit. Själv har han ingen kåk.

Livet är bra jävla orättvist ibland och det är de snälla, naiva eller dumma som blir blåsta. Som vanligt.. :(

Nu har kompisen börjat supa regelbundet och är inte helt sig själv... :(

Det händer hela tiden om detta. Hoppas att någon som åker till Thailand och vill träffa thaitjej har läst den här och blivit klokare och försiktigare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är han ägare till huset ensam så det finns papper på det???

Allt står i hennes namn och huset byggdes på hennes föräldramark.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Allt står i hennes namn och huset byggdes på hennes föräldramark.

Är båda boendes i Sverige eller Thailand?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är båda boendes i Sverige eller Thailand?

Båda är thai och boendes i Thailand..

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Båda är thai och boendes i Thailand..

Så det är inte bara faranger som blir blåsta.

Otäcka häxor det finns. Tror inte att det är så vanligt att bli blåst i Sverige av en svenska.

Kan det vara så?

EDIT:

Ursäkta min idi*tiska fråga.

Det var väl ingen bar dom jobbade i?

I så fall, finns det avskräden i alla samhällsklasser?

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Är båda boendes i Sverige eller Thailand?

Jag undrar också då texten lämnar alltför mycket åt gissnings hållet..Är det ett Thai-farang förhållandet i Thailand eller Sverige...?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag undrar också då texten lämnar alltför mycket åt gissnings hållet..Är det ett Thai-farang förhållandet i Thailand eller Sverige...?

Svaret var Thai-Thai i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Båda är thai och boendes i Thailand..

Ok,då är det Thai och så vitt jag förstått så är det oklokt att låta en Thailändare förlora ansiktet. Det borde hon och den nye mannen ta med i beräkningen

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ok,då är det Thai och så vitt jag förstått så är det oklokt att låta en Thailändare förlora ansiktet. Det borde hon och den nye mannen ta med i beräkningen

Finns pengar att tjäna för en thai så kan dom tydligen glömma alla seder och moral.

EDIT: Finns nog även svenskar som är likadana.

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Så det är inte bara faranger som blir blåsta.

Otäcka häxor det finns. Tror inte att det är så vanligt att bli blåst i Sverige av en svenska.

Kan det vara så?

EDIT:

Ursäkta min idi*tiska fråga.

Det var väl ingen bar dom jobbade i?

I så fall, finns det avskräden i alla samhällsklasser?

Ingen av dem jobbade i bar. Båda jobbar i en fabrik.

Ändrades av noBuzz
Link to comment
Dela på andra sajter

Känns som lite legitimt trollande detta, även om jag inte alls tvivlar på sanningshalten i topic, men inledningsinlägget lämnar en del åt "eget gissande"

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte ett skvatt på detta..inte kan väl en Thai blåsa en Thai, och inte gör väl damer utanför baren så, i alla fall inte om dom är från nån annan stans än Issan!

Är du säker på att han inte är LookKrung och hon har vickat i en bar!

Annars faller ju hela generaliseringsprocessen ihop!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Är denna historia sann , så kommer det snart bli ett mord i byn

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns som lite legitimt trollande detta, även om jag inte alls tvivlar på sanningshalten i topic, men inledningsinlägget lämnar en del åt "eget gissande"

Tyckte inte att nationalitet eller ursprung hade så stor betydelse. Det är väl lika illa oavsett vem som drabbas?

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns som lite legitimt trollande detta, även om jag inte alls tvivlar på sanningshalten i topic, men inledningsinlägget lämnar en del åt "eget gissande"

TS vill nog att det skall dampas loss ala´ farang man och thai dam.

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyckte inte att nationalitet eller ursprung hade så stor betydelse. Det är väl lika illa oavsett vem som drabbas?

Kanske exakt den diskussionen du söker?, inget dåligt i det iofs.

Hur som, så är det alltid en tråkig historia när den "snälle" drabbas.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är denna historia sann , så kommer det snart bli ett mord i byn

Snarare så kan resultatet bli att han super ihjäl sig. Han visar ganska allvarliga tendenser åt det hållet och häller i sig Lao Kaao varje dag.

I går fick han för sig att han skulle ut och köpa blommor klockan 3 på natten. Han har dessutom en äldre bror som söp ihjäl sig av ungefär samma orsak.

Han är en tyst, försynt och snäll kille som aldrig gör något väsen av sig och jag tror inte att han är kapabel till något våldsamt. Såvida det inte slår slint.

Kommer att träffa honom om några dagar och hoppas att det inte är så illa som det verkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är jättetråkigt att hända så. Man är blind när man älskar någon. Det brukar ta tid att veta om man har träffat en rätt person.

Ändrades av ladygaga
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är jättetråkigt att hända så. Man är blind när man älskar någon. Det brukar ta tid att veta om man har träffat en rätt person.

Dom jobbade ihop i fabriken i två år som ett par innan han började jobba som en idi*t, och låna pengar, för att kunna få huset byggt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske inte är så dumt att ha papper på vad som repspektive har betalt för, nu menar jag förståss småsummor, utan när det kommer till husbygge osv...

Mycket trist när detta händer...

Troligtvis inte den sista heller..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja fittans makt är stor (ursäkta ordvalet)

Tråkigt när sånt händer,får hoppas han repar sej.

Mvh Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ofta att fattiga människor är hungriga. Dom bryr sig inte om kärlek eller moral längre. Det är pengar som gäller. Tyvärr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...