Jump to content
IGNORERAD

Akta er för Flappeland... ;)


Bibben

Recommended Posts

ROFL

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tokotha Thong

Oh my Buddha!

Har länge funderat på att åka till "Flappeland" men Thailand har "alltid" dragit det längsta stråt utav någon anledning.

Efter att ha klickat på Bibbens länk, läst, begrundat och avfyrat skratt-salvor av rang kan jag konstatera att

jag missat något...

Tack Bibben - you make my day! :14:

TT

Pattaya - "Lite finare", "Lite bättre".

It`s nice to be important but it`s more important to be nice

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Kul story men den får mig att fundera en del också. Först så gillar jag både barer och tjejer men nu för tiden så tillhör jag de som han beskrev som 50-60 åringarna på minst 0,1 ton även om jag är just över gränsen i båda fallen. Jag har dock ingen förståelse eller draging till tjejer i åldern 18-25 år. Har svårt att hitta något attraktivt (om man undantar gulligt) på en kvinna under ca 35 år. Undrar just om jag kommer att flytta den gränsen uppåt när jag blir äldre, så att jag gillar kvinnor från 55 år när jag själv är 70 år?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul story men den får mig att fundera en del också. Först så gillar jag både barer och tjejer men nu för tiden så tillhör jag de som han beskrev som 50-60 åringarna på minst 0,1 ton även om jag är just över gränsen i båda fallen. Jag har dock ingen förståelse eller draging till tjejer i åldern 18-25 år. Har svårt att hitta något attraktivt (om man undantar gulligt) på en kvinna under ca 35 år. Undrar just om jag kommer att flytta den gränsen uppåt när jag blir äldre, så att jag gillar kvinnor från 55 år när jag själv är 70 år?

Tack för att du är en riktig karl som tar ansvar för ditt agerande ang KVINNOR och skiter i småtjejerna.

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...