Jump to content
IGNORERAD

Norwegian till Thailand?


stuart.b

Recommended Posts

27 minuter sedan, skrev JJC:

Vad som är bra med Norwegian? Jag har aldrig hittat  billigare resa än Thai har. Dessutom direkt samt ingen problem med anslutning till CNX.

Med tanke med alla andra kostnader som tillkommer med Norwegian så tycker de är skit.BKK1.thumb.jpg.ee6ec6c5a83697b155591f734d475325.jpgBKK2.thumb.jpg.020a1ff23fb1665bfa8f61879b87218b.jpg

Fanns inget Norwegian ledigt 13 september. Kanske utsålt. 🤣

Alltid billigare på Norwegian.se

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    109

  • Sam sip sam

    66

  • leifen

    57

  • Moritz

    55

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

10 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Fanns inget Norwegian ledigt 13 september. Kanske utsålt. 🤣

Alltid billigare på Norwegian.se

 

Med tanke på mellanlandning och priset så är det inte intressant med Norwegian. Har aldrig hittat bra priser med de. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Norwegian en av värstingarna på Råd & Röns svarta lista, det var ju en högoddsare.......not.

http://www.aftonbladet.se/minekonomi/a/62XLL/har-ar-de-senaste-svartlistade-foretagen

59a841ed8fa39_Skarmavbild2017-08-31kl_19_01_54.png.8099d9da4898563c33fc39fded2a1f01.png

Och att just du skulle länka in detta är heller ingen högoddsare !

 

"Norweigan Longhaul" är dock inte med på listan

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Fanns inget Norwegian ledigt 13 september. Kanske utsålt. 🤣

Alltid billigare på Norwegian.se

 

Norweigan flyger inte alla dagar så kolla att dom ens flyger den dagen

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Sickna busar :doubt:

Norwegian Air Shuttle              Reso.                      Norge

Två ärenden där ARN rekommenderar flygbolaget att ersätta försenade resenärer med totalt 7 000 kronor.

 

https://www.radron.se/svarta-listan/

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Har åkt Norwegian i Europa  många gånger och bara de senaste 8 månaderna 8 sträckor och har inget att klaga på.

När vi åkte hem från Gatewick senast så fick jag ett sms strax innan avgång att det var försenat 20 min och ytterligare ett att det skulle bli 10 minuter till.

Drygt 45 minter sena lyfte vi och en del av förseningen berodde på att det var kö ut till startbanan.

 

Däremot föredrar jag Thaiair till Thailand vilket det nu blir i december. 

 

Sedan finns det alltid några snällspikar med på varje resa. Folk som igentligen borde hålla sig hemma ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Har åkt Norwegian i Europa  många gånger och bara de senaste 8 månaderna 8 sträckor och har inget att klaga på.
När vi åkte hem från Gatewick senast så fick jag ett sms strax innan avgång att det var försenat 20 min och ytterligare ett att det skulle bli 10 minuter till.
Drygt 45 minter sena lyfte vi och en del av förseningen berodde på att det var kö ut till startbanan.
 
Däremot föredrar jag Thaiair till Thailand vilket det nu blir i december. 
 
Sedan finns det alltid några snällspikar med på varje resa. Folk som igentligen borde hålla sig hemma [emoji6]

Samma här de är helt ok på shorthaul.....så länge allt funkar tydligen.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:


Samma här de är helt ok på shorthaul.....så länge allt funkar tydligen.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Flög Norwegian PE senast till Thailand. Hur nöjd som helst. Blir därför samma igen när vi åker ner i år :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Flög Norwegian PE senast till Thailand. Hur nöjd som helst. Blir därför samma igen när vi åker ner i år [emoji4]

Helt klart prisvärt....

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och att just du skulle länka in detta är heller ingen högoddsare !


Givetvis tar man chansen o hacka på girburken som har i system att inte följa gängse regler, som du annars väl brukar gilla att hänvisa till ;)


Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Senast så flög jag hem med Norwegian för vi var tvungna att köpa singel biljetter pga namnbyte. Dagflyg hem var nog det näst värsta jag vart med om och vill inte göra om det, men nu när jag nu söker biljetter för februari så är biljetterna dyra som fan eller så är det dagflyg hem. Kluven och vet ej hur jag ska göra.

 

Det värsta var nog ändå att precis allt var slut i snackbaren efter 5 timmars flyg, halva resan kvar och inget fanns att (köpa). Flög ekonomi men det behöver jag nog inte nämna.  

Köper jag premiumbiljetter för februari resan för att kunna äta något gott mellanmål så är det fortfarande dagflyget hem!! Så jag unviker nog Norwegian i framtiden...

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev fiskarn:

Senast så flög jag hem med Norwegian för vi var tvungna att köpa singel biljetter pga namnbyte. Dagflyg hem var nog det näst värsta jag vart med om och vill inte göra om det, men nu när jag nu söker biljetter för februari så är biljetterna dyra som fan eller så är det dagflyg hem. Kluven och vet ej hur jag ska göra.

 

Det värsta var nog ändå att precis allt var slut i snackbaren efter 5 timmars flyg, halva resan kvar och inget fanns att (köpa). Flög ekonomi men det behöver jag nog inte nämna.  

Köper jag premiumbiljetter för februari resan för att kunna äta något gott mellanmål så är det fortfarande dagflyget hem!! Så jag unviker nog Norwegian i framtiden...

Tycker dagflyg hem.är suveränt. Jag kan i alla fall inte sova, så det blir bara längre n lång dag. Flyger man nattflyg, blir det ju en dubbeldag innan man får sova.

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev Soengsang:

 


Givetvis tar man chansen o hacka på girburken som har i system att inte följa gängse regler, som du annars väl brukar gilla att hänvisa till ;)


Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

 

Du har med andra ord inte koll och kontroll på dina manier....

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev Tallviking:

Du har med andra ord inte koll och kontroll på dina manier....

Koll på vad, de är ju uppenbart att girburken inte följer ARN:s anvisningar o rekommendationer.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev gst:

Tycker dagflyg hem.är suveränt. Jag kan i alla fall inte sova, så det blir bara längre n lång dag. Flyger man nattflyg, blir det ju en dubbeldag innan man får sova.

Håller med, dagflyg trivs jag bäst med. Däremot inte avgångstiden för Norwegian, det innebär en extra hotellnatt att lägga på priset. Första gången jag flög dag hem hade jag förstås väldigt stora problem med jet-lag men sen har det gått väldigt smidigt.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Esspe:

Håller med, dagflyg trivs jag bäst med. Däremot inte avgångstiden för Norwegian, det innebär en extra hotellnatt att lägga på priset. Första gången jag flög dag hem hade jag förstås väldigt stora problem med jet-lag men sen har det gått väldigt smidigt.

Ska ju alltid handlas i Bangkok innan vi åker hem, så för oss blir det ingen extra hotellnatt, snarare tvärtom. När vi flyger med Thaiair, får vi betala för en natt extra som vi inte utnyttjar, för att ha tillgång till hotellrummet tills vi åker till flygplatsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Soengsang:

Koll på vad, de är ju uppenbart att girburken inte följer ARN:s anvisningar o rekommendationer.

Det är mycket som är uppenbart men alla måste inte lägga ner en massa tid och energi för att "förmedla" det till övriga världen i parti och minut

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt är givetvis individuellt vad som passar med tider, för mig är det bra att komma till Arlanda tidigt, då kan jag i princip ta mig vart jag vill och vara på jobb kring lunchtid.
Åkt hem en gång med Norwegian, då åkte jag givetvis på en hotellnatt vid ank, så en missad lönedag och hotell....

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev gst:

Ska ju alltid handlas i Bangkok innan vi åker hem, så för oss blir det ingen extra hotellnatt, snarare tvärtom. När vi flyger med Thaiair, får vi betala för en natt extra som vi inte utnyttjar, för att ha tillgång till hotellrummet tills vi åker till flygplatsen.

Samma här, då får man ju dessutom en kväll till i Bkk:big_smile:

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev samet:

Alla är vi saliga i vår egen tro :big_smile:

Amen :rabbi:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tallviking:

Det är mycket som är uppenbart men alla måste inte lägga ner en massa tid och energi för att "förmedla" det till övriga världen i parti och minut

 

Det är inte särskilt ansträngande, och tydligen retar det någon ;)

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

 

Det är inte särskilt ansträngande, och tydligen retar det någon ;)

 

Folk med tvångsbeteenden brukar inte tycka det är ansträngande

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Tallviking:

Folk med tvångsbeteenden brukar inte tycka det är ansträngande

att "få sista ordet" 

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...