Jump to content
stuart.b

Norwegian till Thailand?

Recommended Posts

stuart.b

Har hört en massa rykten om att Norwegian snart ska börja flyga från Svedala till LOS?

Någon som kan bekräfta detta? När isåfall och ifrån vilka flygplatser?

Hörde senast idag att dom skulle börja i sep.Men hittar ingen info om detta på deras hemsida..

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
leifen

Har läst om Boing 787 Dreamliner från 2013 till Bangkok. Men ingenting om vilken månad.

Nowegian har inga långdistansplan ännu.

Leif

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
mussemannen

Jag har också hört talas om 2013 men inte läst något som styrker det ännu

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
leifen

Nu är flygskatten ca 2500 kr till Bangkok, och med ett biljettpris på 2500 kr, så kommer det att kosta 5000 kr tor Arlanda.

Leif

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Oregistrerad

Nu är flygskatten ca 2500 kr till Bangkok, och med ett biljettpris på 2500 kr, så kommer det att kosta 5000 kr tor Arlanda.

Leif

Ja då kan man ju lika bra lägga till några hundralappar och flyga bekvämt med en bra service och allinclusive så att säga. Som tex Thai eller annat bra bolag.

Ändrades av genesis
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Oregistrerad

Leif

Få se vad det blir för pris, kanske 2500 SEK + skatter för en enkel. Airberlin slutade ju flyga till BKK med egna plan.

Då steg priset också och är inte prisvärda längre. I början fick man en enkel för ca 3 000 SEK och et var helt OK

Vet inte hur mycket hade stängning av Tegel med saken att göra. (är den stängt eller ska den stängas?)

Ändrades av Lemoni

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tack och Hej

Få se vad det blir för pris, kanske 2500 SEK + skatter för en enkel. Airberlin slutade ju flyga till BKK med egna plan.

Då steg priset också och är inte prisvärda längre. I början fick man en enkel för ca 3 000 SEK och et var helt OK

Vet inte hur mycket hade stängning av Tegel med saken att göra. (är den stängt eller ska den stängas?)

Tegel är förfarande öppet. som det ser ut idag minst ett halv år till.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Nineteen68

Det finns på flygmarknaden en hel del gamla 767:or som är i storleken likvärdig 787:an som Norwegian säkert sätter in tills dom får sina Drömflyg...

Ändrades av R_Thai68

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
mamma bäng fan pappa käng

Ett smart sätt att åka med Norwegian?

1 Köp Enkel till BKK utan bagage och service till BKK

2. Köp en tor biljett från BKK med Thai ..

3 Köp en enkel med Norwegian från BKK

Vet inte om någon förstod vad jag mena men har exprimenterat lite med att kombinera lågprisbolag med saxade biljetter vilket funkat bra och tjänat några tusingarna men kostat tid så ..

Med vänlig hälsning,

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Changfi Fa

20 juni tror jag. det ar bara boka, 1700 kr enkel i juli.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang

Ett smart sätt att åka med Norwegian?

1 Köp Enkel till BKK utan bagage och service till BKK

2. Köp en tor biljett från BKK med Thai ..

3 Köp en enkel med Norwegian från BKK

Vet inte om någon förstod vad jag mena men har exprimenterat lite med att kombinera lågprisbolag med saxade biljetter vilket funkat bra och tjänat några tusingarna men kostat tid så ..

Med vänlig hälsning,

Hmmm. Det där var säkert nått listigt, men jag fattar inte riktigt poängen...sorry.

Sent by my flintaphone and Tapatalk

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Issanbonde

Hmmm. Det där var säkert nått listigt, men jag fattar inte riktigt poängen...sorry.

Biljetten BKK_ARL ToR billigare

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang

Biljetten BKK_ARL ToR billigare

Nja snarare tvärt om, den vägen kommer man ju sällan över några kampanjbiljetter. Runda slängar 10K den vägen, medan man ibland kan hitta 5-6K andra vägen.. men det är väl jag som är trög ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy