Jump to content
IGNORERAD

Norwegian till Thailand?


stuart.b

Recommended Posts

4 timmar sedan, skrev Soengsang:

 

Nja, vad han kräver är ointressant.....men frågan är om flygvärdinnan knuffade ungen, samt konstaterar att det just händer i Norwegian, vilket roar mig.....och att det sopbolaget kompenserade med två fria vatten :)

Ja, sånt skulle aldrig hända på ett fredagsflyg med Thai, där får flygvärdinnorna hålla sig undan för tafsande 14 dagars Pattaya-resenärer i apklassen. En ungens dåliga uppförande märks inte alls.

Men du har rätt att sånt aldrig skulle förekomma på Norwegian, där är det bara ungen som märks.

Bara pastorer och levnadskonstnärer åker med baggarna. 
Två vatten är mer än en öl med thai ;)

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    109

  • Sam sip sam

    66

  • leifen

    57

  • Moritz

    55

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Är det ingen som har fällt någon ungen som springer omkring.

Har gjort det både på flyg och restaurang.

 

Konstigt nog så slutade de att springa efter det....

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar ju alltid vara "vita" ungar som, skriker och lever rövare på flyg. Tycker att thai ungarna är mycket mer lugnaVad tycker ni

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar ju alltid vara "vita" ungar som, skriker och lever rövare på flyg. Tycker att thai ungarna är mycket mer lugnaVad tycker ni



Så är det, märks även i Thailand. Ungarna där har nog en mer "traditionell" uppfostran där de får lära sig att hålla käften o sitta still när det behövs, något vi övergav i Sverige för massor av år sedan...


Sent from fiskebyn using Tapatalk HD
Link to comment
Dela på andra sajter

Thaikärringar har bättre pli på sina "missfoster", där smäller det bara till om det inte passar. Svenskungar ska fostras med diplomati annars kan de få psykiska problem för resten av livet:sick:

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev evert 1:

Thaikärringar har bättre pli på sina "missfoster", där smäller det bara till om det inte passar. Svenskungar ska fostras med diplomati annars kan de få psykiska problem för resten av livet:sick:

Nja, lite utanför ämnet, men thaikärringar fostrar bara tjejer, sönerna skiter dom i. 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev mooton:

Är det ingen som har fällt någon ungen som springer omkring.

Har gjort det både på flyg och restaurang.

 

Konstigt nog så slutade de att springa efter det....

 

Varför då?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev mooton:

Det verkar ju alltid vara "vita" ungar som, skriker och lever rövare på flyg. Tycker att thai ungarna är mycket mer lugnaVad tycker ni

 

Jag tycker nog att det är värre när "vita" vuxna män saknar uppfostran och tycker att det är ok att fälla barn. ;)

 

/Krille

Ändrades av Krille
Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev SatanG:

 

Varför då?

 

/ SatanG

För det gör ont och trilla med huvudet in i tex flyg stols armstöd 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Soengsang:

 

Nja, vad han kräver är ointressant.....men frågan är om flygvärdinnan knuffade ungen, samt konstaterar att det just händer i Norwegian, vilket roar mig.....och att det sopbolaget kompenserade med två fria vatten :)

Så det roar dig att en flygvärdinna på Norwegian kanske knuffat till en unge som kanske blivit skadad? Jag menar..äsch..glöm det.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så det roar dig att en flygvärdinna på Norwegian kanske knuffat till en unge som kanske blivit skadad? Jag menar..äsch..glöm det.

Fritz..


Naturligtvis inte kul om ett barn blir skadat, men så typiskt att att det händer på en Norwegian flight. Och att stolle fadern vill försöka få 100k.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:


Naturligtvis inte kul om ett barn blir skadat, men så typiskt att att det händer på en Norwegian flight. Och att stolle fadern vill försöka få 100k.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Jag fattar noll, kan du förklar din kommentar till mitt inlägg för en som int begrip?

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fattar noll, kan du förklar din kommentar till mitt inlägg för en som int begrip?

 

 

 

Fritz..

 

Det är nog inte lönt.

Om du inte förstår att det inte är bra om flygvärdinnor skadar barn....eller om du är så tråkig så du tror jag tycker det är kul.

Men det roar mig att all skit händer på Nowayagain.....särskilt när tex du kommenterar.

 

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

 

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Fritz:

Jag fattar noll, kan du förklar din kommentar till mitt inlägg för en som int begrip?

 

Fritz..

Fritz är du på glöggen, vad förstår du inte,? 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Rätt självklart att det är på ett lågprisbolag just sådant här sker. Prismedvetet folk som jagar billiga biljetter ser alltid sin chans att kunna dryga ut semesterkassan. För övrigt brukar sådant folk ha lite dålig disciplin på sina barn, är moderna och tillhör inte sällan gruppen som premierar modern uppfostran.

Tror nog Norwegian är van vid sådan här incidenter och har säkert rutin på att handlägga även detta klagomål.

Johan Wendt har nog tagit större tugga än vad han kan svälja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rätt självklart att det är på ett lågprisbolag just sådant här sker. Prismedvetet folk som jagar billiga biljetter ser alltid sin chans att kunna dryga ut semesterkassan. För övrigt brukar sådant folk ha lite dålig disciplin på sina barn, är moderna och tillhör inte sällan gruppen som premierar modern uppfostran.

Tror nog Norwegian är van vid sådan här incidenter och har säkert rutin på att handlägga även detta klagomål.

Johan Wendt har nog tagit större tugga än vad han kan svälja.


Hammaren på skruven [emoji106]

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev Stoneys:

För det gör ont och trilla med huvudet in i tex flyg stols armstöd 

 

Ja det var just därför jag frågar? Varför fälla/skada andras barn?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Soengsang:


Det är nog inte lönt.
Om du inte förstår att det inte är bra om flygvärdinnor skadar barn....eller om du är så tråkig så du tror jag tycker det är kul.
Men det roar mig att allt skiten händer på Nowayagain.....särskilt när tex du kommenterar.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Det förstår jag mycket väl..Men det roliga är ju att du refererar till det du brukar kalla för Aftonhoran som nu plötsligt i din värld förmedlar sanningar på löpande band. Hur ända in i hum-hum kan du tro att jag inte skulle tycka att det är bra att flygvärdinnor skulle skada barn, jag bara frågar?

 

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Fritz:

Det förstår jag mycket väl..Men det roliga är ju att du refererar till det du brukar kalla för Aftonhoran som nu plötsligt i din värld förmedlar sanningar på löpande band. Hur ända in i hum-hum kan du tro att jag inte skulle tycka att det inte är bra att flygvärdinnor skulle skada barn, jag bara frågar?

 

Fritz..ö

 

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Folk skyller mycket nu skriver jag inte allt på skolan, men uppfostran är föräldrarnas jävla skyldighet, inte att dom vill göra arbets karriär. 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Stoneys:

Fritz är du på glöggen, vad förstår du inte,? 

Alltså...jag ställde en fråga direkt till Soengsang, vad har du med det att göra?

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det förstår jag mycket väl..Men det roliga är ju att du refererar till det du brukar kalla för Aftonhoran som nu plötsligt i din värld förmedlar sanningar på löpande band. Hur ända in i hum-hum kan du tro att jag inte skulle tycka att det är bra att flygvärdinnor skulle skada barn, jag bara frågar?

 

Fritz..


Tack gärna fram ett inlägg där jag skrivit aftonhoran, iom du skriver "brukar" kan kanske gjort det en gång, men det med att kalla nått för hora är inte min grej.
Så påvisa gärna var/när jag "brukar" slänga mig med hor-utryckett.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Fritz:

Alltså...jag ställde en fråga direkt till Soengsang, vad har du med det att göra?

Fritz..

Trodde man fick kommentarer allt i ett öppet forum. Men förlåt. Vad fan hade du och göra med tex vilken sås Broskan fick till sin mat, han vet väl vad han äter själv, men det gick bra och kommentera. 

Sry vill inte blanda in Broskan i detta 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad fan hade du och göra med tex vilken sås Broskan fick till sin mat,

Sry vill inte blanda in Broskan i detta 


LOL.
[emoji38] [emoji38] [emoji38] [emoji38] [emoji38]


Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...