Fritz Inlagd Februari 8, 2017 Dela Inlagd Februari 8, 2017 56 minuter sedan, skrev Soengsang: Nowayagain utmärker sig, vilka sopor de är.http://www.aftonbladet.se/a/WGw2Q Sent from my SM-A910F using Tapatalk Man blir lite full i skratt när just du av alla länkar till Aftonbladet med tanke på hur många ggr du skrivit hur mycket du föraktar den tidningen pga allt skit den skriver. Men hittar du nåt negativt om Norwegian så duger tydligen även det du brukar kalla Aftonhoran som källa. Fritz. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd Februari 8, 2017 Dela Inlagd Februari 8, 2017 Flygvärdinnan får väl sparken, löneavdrag går väl knappt med dessa allmosor de får. För övrigt ämnar nog Johan Wendt nyttja de kunskaper han har - besserwisser, han om någon tror verkligen han är något, där ser man vad kunskap kan ställa till med. Måste också tillägga att han ingen typisk skåning - tvärtom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Februari 8, 2017 Dela Inlagd Februari 8, 2017 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Soengsang: Nowayagain utmärker sig, vilka sopor de är.http://www.aftonbladet.se/a/WGw2Q Sent from my SM-A910F using Tapatalk Jag har ju själv åkt med mina tre barn på långa flygresor tidigare men jag har aldrig haft problem med dem att de ska springa eller leka i gångarna. Det är bara att se till att de är trötta innan ombordstigning och sedan så sitter de på sina platser. Det gick bra då på 80 talet så varför ska det inte gå nu. Då fanns bara Walkman och några spel typ Gameboy. Nä jag tycker att det är föräldrarnas fel att deras barn har gången som lekplats. MEN Sedan så ska ju givetvis inte någon knuffa dem oavsett. Men att ha mage att ens begära skadestånd för något som de orsakat. Hmm //Robbanthai Ändrades Februari 8, 2017 av Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Februari 8, 2017 Dela Inlagd Februari 8, 2017 1 timme sedan, skrev Soengsang: Nowayagain utmärker sig, vilka sopor de är.http://www.aftonbladet.se/a/WGw2Q Sent from my SM-A910F using Tapatalk Är väl knappast flygbolagets fel att den lata pappan inte kan hålla rätt på ungen. Mittgången är väl ingen lekplats.... Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Februari 8, 2017 Dela Inlagd Februari 8, 2017 1 timme sedan, skrev frason: Han kan behöva pengarna fjanten. Hoppas han inte får ett öre. "Social entrepenör" kallar han sig. Har stött på den där nissen ett par gånger. Är han " social entreprenör" borde han väl kunna hålla koll på sin dotter. Speciellt under servering som det vedrkar ha varit. Tycker Norwegian ska polisanmäla honom för utpressning. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 8, 2017 Dela Inlagd Februari 8, 2017 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Nowayagain utmärker sig, vilka sopor de är.http://www.aftonbladet.se/a/WGw2Q Sent from my SM-A910F using Tapatalk Du verkar ha en personlig vendetta på sociala medier mot Norweigan ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 8, 2017 Dela Inlagd Februari 8, 2017 1 timme sedan, skrev Soengsang: Typisk Norwegian resenär Mycket underligt folk som åker med Nowayagain.....man kan se dem på flygplatsen, de ser ut som de ska ut på picknick..påsar med dryck o mackor 5555 Sent from my SM-A910F using Tapatalk Du verkar ha en väldigt gedigen kunskap och insikt om Norweigan Har du ens rest med dom någon gång ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 8, 2017 Dela Inlagd Februari 8, 2017 1 timme sedan, skrev Raggmunken: Jag vet inte jag. Har flugit med Norwegian 2 gånger och Thai 20+ gånger, tycker nog det är ungefär samma klientel. Jo jag vet , men man kan inte säga sååå..Detta är ett thai forum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd Februari 8, 2017 Dela Inlagd Februari 8, 2017 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev Soengsang: Nowayagain utmärker sig, vilka sopor de är.http://www.aftonbladet.se/a/WGw2Q Sent from my SM-A910F using Tapatalk Känns som att det kan finnas två sidor av den där historien..... Låter t ex konstigt att man låter sin 3-åring springa omkring på ett plan? Om nu barnen "måste" röra på sig följer man väl med både för barnets och övriga passagerares skull? /Krille Ändrades Februari 8, 2017 av Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Februari 8, 2017 Dela Inlagd Februari 8, 2017 10 timmar sedan, skrev Soengsang: Typisk Norwegian resenär Mycket underligt folk som åker med Nowayagain.....man kan se dem på flygplatsen, de ser ut som de ska ut på picknick..påsar med dryck o mackor 5555 Sent from my SM-A910F using Tapatalk Hade föräldrarna kunnat hålla reda på ADHD barnet eller valt en bussresa till Åmål så skulle ju detta aldrig ha hänt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 9, 2017 Dela Inlagd Februari 9, 2017 Hade föräldrarna kunnat hålla reda på ADHD barnet eller valt en bussresa till Åmål så skulle ju detta aldrig ha hänt. Exakt....men baggarna ska vara snälla med barn oavsett..... Men med det skitbolaget kan allt hända... Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Februari 9, 2017 Dela Inlagd Februari 9, 2017 12 minuter sedan, skrev Soengsang: Exakt....men baggarna ska vara snälla med barn oavsett..... Men med det skitbolaget kan allt hända... Sent from my SM-A910F using Tapatalk Du är på god väg att kvala in till samma haveristnivå som pigge när det gäller Thai airways och andra flygbolag. Det bor en liten BagdadBob i dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Februari 9, 2017 Dela Inlagd Februari 9, 2017 8 minuter sedan, skrev Raggmunken: Du är på god väg att kvala in till samma haveristnivå som pigge när det gäller Thai airways och andra flygbolag. Det bor en liten BagdadBob i dig Han är väl redan där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Februari 9, 2017 Dela Inlagd Februari 9, 2017 15 timmar sedan, skrev Raggmunken: Kräver man 100.000 i skadestånd för att inte gå till slaskpressen så är nog trovärdigheten inte den högsta. Hade det hänt mitt barn hade jag varken väntat 2 veckor eller gått till aftonbladet med historien. När får vi se en kommentar från dig om Thai airways oantastliga punktlighet i Thai airways-tråden? Tycker att den sociala entreprenören ska boka in sina ungar som ensamåkande barn nästa gång så tar flygbolaget hand om dem-någt som han själv uppenbarligen inte är kapabel till. Undrar vad han hade krävt om du eller jag råkat trampa ungjävelen på tårna under en flight? Ungen ska ha en ursäkt av flyvärdinnan och faderna ska ha en rejäl åthutning om att hålla kolla på sina ungar under flygningen. Inte en jävla spänn i avdrag eller skadestånd ska ha få! Jo förresten, de kan betala tillbaka biljettpriset men samtidigt boka av deras hemresebiljetter så kan de ju spendera Dubausemestern med att leta upp ett flygbolag som är villiga att flyga hem den här sociala entreprenören med tillhörande skara ungar. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 9, 2017 Dela Inlagd Februari 9, 2017 (ändrad) Fantastiskt att det är just på ett skitbolag som Norwegian detta händer... Konstaterar också att det är en öm tå för många det med Norwegian, dess då roligare Ändrades Februari 9, 2017 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 9, 2017 Dela Inlagd Februari 9, 2017 12 minuter sedan, skrev Soengsang: Fantastiskt att det är just på ett skitbolag som Norwegian detta händer... Konstaterar också att det är en öm tå för många det med Norwegian, dess då roligare Jag tycker att du är fantastisk som går "all in" på att denne Johan Wendt som kräver flygbolaget på 100 000 för händelsen är ett sanningsvittne. Själv tror jag på flygvärdinnan som säger att det var en olyckshändelse. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Februari 9, 2017 Dela Inlagd Februari 9, 2017 13 minuter sedan, skrev Soengsang: Fantastiskt att det är just på ett skitbolag som Norwegian detta händer... Konstaterar också att det är en öm tå för många det med Norwegian, dess då roligare Jag har flugit long-haul minst 100 gånger i mitt liv mellan skandinavien och Thailand och ibland är det "lite tivoli" i kabinen med barn som rusar runt som om de vore på ett dagis. Det är plågsamma resor. Men jag kan också säga att 95% av föräldrna har utmärkt koll på sina barn och det är hur lugnt som helst- Har själv fått säga till en unge på skarpen när han mer eller mindre höll på att slita omkull Thai Airways flygvärdinnan eftersom ha drog i hennes scarf. Ungen börjar böla, det är tydligt att han inte har några gränser hemma och hans far kommer fram lite lagom på örat och ska "göra upp med mig" för ingen annan ska tydligen säga till hans son vad han får och inte får göra. Lite dividerande uppstår och det slutar med att jag får flytta in i businessklass... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Februari 9, 2017 Dela Inlagd Februari 9, 2017 20 minuter sedan, skrev Soengsang: Fantastiskt att det är just på ett skitbolag som Norwegian detta händer... Konstaterar också att det är en öm tå för många det med Norwegian, dess då roligare Vet inte om det är öm tå hos oss som faktiskt flygit med Norwegian och inte har något att klaga på eller du som slåss med väderkvarnar i din svartmålningskampanj? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Februari 9, 2017 Dela Inlagd Februari 9, 2017 En flygning är ju värdinnans arbetsplats hen skall ju klara av sitt jobb på denna minimala yta att också ha en obstinat 3åring springandes i hälarna att hålla koll på är för mkt de skulle ha nödlandat och slängt av packet för allas säkerhet och denna mediekåta pappa skulle få ta notan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 9, 2017 Dela Inlagd Februari 9, 2017 1 timme sedan, skrev Fritz: Jag tycker att du är fantastisk som går "all in" på att denne Johan Wendt som kräver flygbolaget på 100 000 för händelsen är ett sanningsvittne. Själv tror jag på flygvärdinnan som säger att det var en olyckshändelse. Fritz.. Nja, vad han kräver är ointressant.....men frågan är om flygvärdinnan knuffade ungen, samt konstaterar att det just händer i Norwegian, vilket roar mig.....och att det sopbolaget kompenserade med två fria vatten Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Februari 9, 2017 Dela Inlagd Februari 9, 2017 2 timmar sedan, skrev Fritz: Själv tror jag på flygvärdinnan som säger att det var en olyckshändelse. Fritz.. Javisst är det så. Inte fasen har hon medvetet, i avsikt att skada ungen, knuffat omkull henne. Skulle hon ha velat det, så fanns det nog ett flertal andra alternativ hon kunde ha valt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 9, 2017 Dela Inlagd Februari 9, 2017 4 timmar sedan, skrev Soengsang: Nja, vad han kräver är ointressant.....men frågan är om flygvärdinnan knuffade ungen, samt konstaterar att det just händer i Norwegian, vilket roar mig.....och att det sopbolaget kompenserade med två fria vatten Ja, sånt skulle aldrig hända på ett fredagsflyg med Thai, där får flygvärdinnorna hålla sig undan för tafsande 14 dagars Pattaya-resenärer i apklassen. En ungens dåliga uppförande märks inte alls. Men du har rätt att sånt aldrig skulle förekomma på Norwegian, där är det bara ungen som märks. Bara pastorer och levnadskonstnärer åker med baggarna. Två vatten är mer än en öl med thai Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Februari 9, 2017 Dela Inlagd Februari 9, 2017 Är det ingen som har fällt någon ungen som springer omkring. Har gjort det både på flyg och restaurang. Konstigt nog så slutade de att springa efter det.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Februari 9, 2017 Dela Inlagd Februari 9, 2017 Det verkar ju alltid vara "vita" ungar som, skriker och lever rövare på flyg. Tycker att thai ungarna är mycket mer lugnaVad tycker ni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd Februari 9, 2017 Dela Inlagd Februari 9, 2017 Thaikärringar har bättre pli på sina "missfoster", där smäller det bara till om det inte passar. Svenskungar ska fostras med diplomati annars kan de få psykiska problem för resten av livet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu