Nemo Inlagd Juli 19, 2015 Dela Inlagd Juli 19, 2015 Sant, men för 2000kr som jag har sett skillnader på i priset så blir det en jäkla dyr filt. Just saying. Därnere har jag ett eget värmepaket. så fryser jag lite på flyget så fixar hon det sen. Hur mycket drar ett sånt där värmepaket per månad? Filten är i alla fall bara en engångskostnad, man får ju va knipslug, och räkna på allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 19, 2015 Dela Inlagd Juli 19, 2015 Hur mycket drar ett sånt där värmepaket per månad? Filten är i alla fall bara en engångskostnad, man får ju va knipslug, och räkna på allt. Det är sant, kanske skulle köpt mig den där jäkla filten i alla fall . ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 19, 2015 Dela Inlagd Juli 19, 2015 dessutom är det dina hörlurar och din filt (vad man nu skall med ett par till hörlurar och en filt med till i Thailand) Hörlurar är nog dina men filten betalar man hyra endast och ska lämnas kvar i planet när man bordar out. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 19, 2015 Dela Inlagd Juli 19, 2015 Hörlurar är nog dina men filten betalar man hyra endast och ska lämnas kvar i planet när man bordar out. Åfan, jag har inte testat deras produkter så väl. Men ölen lämnar jag lite processad på dasset efter nån timme i alla fall. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 19, 2015 Dela Inlagd Juli 19, 2015 Kan ju nämna att de snåla skitbolaget tar 5eur för filt och 3eur för hörlurar. Filten använder jag bara som haklapp när jag äter. Men just ja, det ingår ju ingen mat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd November 11, 2016 Dela Inlagd November 11, 2016 kollar just biljetter till Thailand med några vänner som vill hänga med oss i april. Vad ser jag ARN - CNX med Thai 6055 sek inkl allt och 30 kg bagage/ person samma dagar med Norwegian ARN - BKK vill de ha 6899 exkl. mat och bagage endast handbagage. Ukraina Air vill ha 3600 med mellan landning i Kiev. 13 timar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd November 11, 2016 Dela Inlagd November 11, 2016 Hur är baggarns premiumklass?//G Tillräckligt bra för att inte jag skulle betala mer för att åka bättre. Åkte Norwegian PE när jag åkte ner för 4200 kr, och är mycket nöjd Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rowa Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 On 2015-07-19 at 10:48, skrev Gustav: Hur är baggarns premiumklass? //G Bra med tanke på priset, bagage 2 x 20 kg plus 10 kg handbagage. Fast track och lounge ingår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sakhon Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 (ändrad) Min sambo vill åka ensam i Februari. Hon kan flytande svenska + Thai. Men vill åka med Thai för att hon är orolig p.g.a. språket. Jag påstår att det finns både svensktalande och thaitalande personal på Norwegian. Har jag rätt? Jag har aldrig själv åkt med Norwegian. Ändrades Januari 7, 2017 av Sakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 Min sambo vill åka ensam i Februari. Hon kan flytande svenska + Thai. Men vill åka med Thai p.g.a. språket. Jag påstår att det finns både svensktalande och thaitalande personal på Norwegian. Har jag rätt?Ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 (ändrad) 24 minuter sedan, skrev Sakhon: Min sambo vill åka ensam i Februari. Hon kan flytande svenska + Thai. Men vill åka med Thai för att hon är orolig p.g.a. språket. Jag påstår att det finns både svensktalande och thaitalande personal på Norwegian. Har jag rätt? Jag har aldrig själv åkt med Norwegian. Jorå, mestadels thailändsk personal. Dessutom direkt (till Arn). Säg att hon kan åka thai, men att merkostnaden dras från hennes som tam-konto Ändrades Januari 7, 2017 av frogfish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 När vi reste med Norwegian i julas så hade de några som pratade danska till Köpenhamn och från Köpenhamn till Mallorca spansktalande. Hemresan gick via Helsingfors och då fanns det finsktalande och mellan Helsingfors och Stockholm svensktalande. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 Jag har åkt med Norwegian en gång, det hände när jag flyttade hit .Åkte i premium med allt vad det innebär för oss tre var det typ 150kg bagage god mat schysta säten för ett pris som ingen kunde matcha. Överlägset.... Thai ville ha dryga 40k för vad vi betalade 13k för Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: När vi reste med Norwegian i julas så hade de några som pratade danska till Köpenhamn och från Köpenhamn till Mallorca spansktalande. Hemresan gick via Helsingfors och då fanns det finsktalande och mellan Helsingfors och Stockholm svensktalande. Intercontinentala flighter är det thai på norwegian. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 9 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Intercontinentala flighter är det thai på norwegian. De kanske har någon policy att alltid ha någon av besättning som pratar språket på destinationen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 2 minuter sedan, skrev Kenneth4618: De kanske har någon policy att alltid ha någon av besättning som pratar språket på destinationen Nja. Åkte till L.A med dom en gång och då var det bara thai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Nja. Åkte till L.A med dom en gång och då var det bara thai. Nu är de som är väll de som jobbar på long haul anställda i England och Thailand. Kanske skillnad på Norwegian shuttle Ändrades Januari 7, 2017 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Nu är de som är väll de som jobbar på long haul anställda i England och Thailand. Kanske skillnad på Norwegisn shuttle Helt riktigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 Vad kostar en öl på Norwegian? We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 8, 2017 Dela Inlagd Februari 8, 2017 Nowayagain utmärker sig, vilka sopor de är.http://www.aftonbladet.se/a/WGw2QSent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Februari 8, 2017 Dela Inlagd Februari 8, 2017 8 minuter sedan, skrev Soengsang: Nowayagain utmärker sig, vilka sopor de är.http://www.aftonbladet.se/a/WGw2Q Sent from my SM-A910F using Tapatalk Kräver man 100.000 i skadestånd för att inte gå till slaskpressen så är nog trovärdigheten inte den högsta. Hade det hänt mitt barn hade jag varken väntat 2 veckor eller gått till aftonbladet med historien. När får vi se en kommentar från dig om Thai airways oantastliga punktlighet i Thai airways-tråden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 8, 2017 Dela Inlagd Februari 8, 2017 Kräver man 100.000 i skadestånd för att inte gå till slaskpressen så är nog trovärdigheten inte den högsta. Hade det hänt mitt barn hade jag varken väntat 2 veckor eller gått till aftonbladet med historien. När får vi se en kommentar från dig om Thai airways oantastliga punktlighet i Thai airways-tråden? [emoji4] Typisk Norwegian resenär Mycket underligt folk som åker med Nowayagain.....man kan se dem på flygplatsen, de ser ut som de ska ut på picknick..påsar med dryck o mackor 5555Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Februari 8, 2017 Dela Inlagd Februari 8, 2017 16 minuter sedan, skrev Soengsang: Nowayagain utmärker sig, vilka sopor de är.http://www.aftonbladet.se/a/WGw2Q Sent from my SM-A910F using Tapatalk Han kan behöva pengarna fjanten. Hoppas han inte får ett öre. "Social entrepenör" kallar han sig. Har stött på den där nissen ett par gånger. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Februari 8, 2017 Dela Inlagd Februari 8, 2017 5 minuter sedan, skrev Soengsang: Typisk Norwegian resenär Mycket underligt folk som åker med Nowayagain.....man kan se dem på flygplatsen, de ser ut som de ska ut på picknick..påsar med dryck o mackor 5555 Sent from my SM-A910F using Tapatalk Jag vet inte jag. Har flugit med Norwegian 2 gånger och Thai 20+ gånger, tycker nog det är ungefär samma klientel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Februari 8, 2017 Dela Inlagd Februari 8, 2017 On 2017-01-08 at 00:55, skrev Kenneth4618: De kanske har någon policy att alltid ha någon av besättning som pratar språket på destinationen Norwegian har baser på flera ställen och det är ofta det är helspansk besättning på flighter till Spanien och helengelsk till England. Prefixet för skandinaviskbaserade flighter är DY medan utomskandinaviska är D8. Longhaul är det dock DY-prefix. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu