Jump to content
IGNORERAD

Norwegian till Thailand?


stuart.b

Recommended Posts

Bra att senare än oktober har kommit ut.

Bokade en enkel för 1700 kr den 14 november.

Jag bokar en enkel hem senare då hemresor i april saknas nu.

Får man en hemresa i samma prisklass, är det svårslaget...

 

 

Leif

Ändrades av leifen

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    109

  • Sam sip sam

    66

  • leifen

    57

  • Moritz

    55

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

787 har flygforbud for narvarnde 

men dom ska provflyga 2 st nu med nya batterier, så med lite tur så är alla uppe snart

Link to comment
Dela på andra sajter

Annars hyr dom Airbus 340 till dess flygförbudet är hävt.

Fram kommer man.

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får skicka iväg Haj kaj på testrunda he he

om ni pyntar kan jag ta en 3 dagars ner för att kolla åt er.

men då gäller bara PE eller Bissenisse ;-)

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
10 kilo handbagage och 20 kilo incheckat per person. Dock endast 1 väska per person incheckat! Men det brukar vi ha. OBS att du måste boka pluspaketet för 549 kronor per väg få incheckat bagage. I pluspaketet ingår mat, incheckat bagage och platsbokning. OBS i vårat totalpris 13158 ingår detta pluspaket. Med vänlig hälsning, Bokade på Norwegians hemsida för 10 minuter sen. Vi har utresa före 13 december och hemresa efter. Jag fick även upp hemresor för januari. Med vänlig hälsning, Men vad jag kan se här så har du bara bokat 1 person, inte 3, eller ser jag fel ???
Det var ett exempel bara för att visa att man kan få fram hemresor i december .. Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
men menar du att resväskan får max väga 20 kg in i skuffen på planet och lilla ryggan på hyllan i kabin 10kg så långt hänger jag med , Men checkar dom in lillryggan också som ska in i kabinen? Jag kanske fattar trögt ber om ursäkt isåfall
Nejdå. Stora väskan Max 20 kilo in i skuffen och lilla Max 10 in i kabinen. Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
Det var ett exempel bara för att visa att man kan få fram hemresor i december .. (Och även januari) Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Nejdå. Stora väskan Max 20 kilo in i skuffen och lilla Max 10 in i kabinen. Med vänlig hälsning,

TACK :17:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bokade nyss; utresa 30/11, hemresa 25/12 (båda direkt) för 3600/person.

 

Kan bara säga att det gäller att boka omedelbart om man hittar något. Biljetterna på våra biljetter han öka med 800 kr/st. under tiden vi fyllde i bokningen.

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bokade nyss; utresa 30/11, hemresa 25/12 (båda direkt) för 3600/person.

 

Kan bara säga att det gäller att boka omedelbart om man hittar något. Biljetterna på våra biljetter han öka med 800 kr/st. under tiden vi fyllde i bokningen.

Jag tyckte jag var skitsnabb, men biljetterna ökade från 6700 till 9900 under tiden jag bokade. På andra boknings sidor brukar priset vara "låst" under tiden man skriver in sina uppgifter.

Så, det blir INTE Norwegian denna resa!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har åkt med Thai CPH-BKK ett flertal gånger och ibland är det lika jävla trångt som i en charterkärra, så Thais benutrymme är en myt!!

 

 

Ojojoj... Nu blir inte Pigge glad...

 

Kan du verifiera det?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet bara att det är mkt trångt ombord he he

 

Erfarenhet slår tekniska data, så är det!!

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det viktigaste är ju att ölmagen får plats.Brukar oftast vara benlös på semesterresor. :crazy:

 

Spineless menar du va?;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Kollade Norwegian nyss de datum vi kan åka 28770:- för oss tre ARN - BKK -ARN

 

Thai 28761:- ARN - BKK - UTH - BKK - ARN

 

Så Thai blir det :thumbsup:  och frugan blir såååååååååååå glad för det är viktigt

hur många kilo  man kan ta med sig både dit och hem :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollade Norwegian nyss de datum vi kan åka 28770:- för oss tre ARN - BKK -ARN

 

Thai 28761:- ARN - BKK - UTH - BKK - ARN

 

Så Thai blir det :thumbsup:  och frugan blir såååååååååååå glad för det är viktigt

hur många kilo  man kan ta med sig både dit och hem :crazy:

Så nu börjar dom ladda på Fytrispark inför julens resa :14:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Så nu börjar dom ladda på Fytrispark inför julens resa :14:

 

Tror inte han ska köpa fyrverkier för allt.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bibben ! Har du fått mens ???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bibben ! Har du fått mens ???

 

Ehhhh, nej Hur ska det gå till?

 

Har du?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta med en falukorv å kjecka in  en resveska för en hungring

så funkar det att resa med kjosen här borta i väster i allfall!

Fd agronomklepptoman

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja norwegian hyr Airbus 340 av Boeing!  Boeing har kopt dom avc Singapoe airways for att fa salja 777 flygbranschena'r inte latt att hanga med i.Stefantaby

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja norwegian hyr Airbus 340 av Boeing!  Boeing har kopt dom avc Singapoe airways for att fa salja 777 flygbranschena'r inte latt att hanga med i.Stefantaby

Det är inbytesplan från Emerate som Norwegen får låna.

Dessa gamla 340.300 sålde Singapore tidigare till Emirate.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja norwegian hyr Airbus 340 av Boeing! Boeing har kopt dom avc Singapoe airways for att fa salja 777 flygbranschena'r inte latt att hanga med i.Stefantaby

Norwegian hyr dom av HI-Fly på ett så kallat wet lease (dom hyr planen med besättning och allt annat) mest troligt blir det att Boeing får stå för kostnaden tills 787 kommer i trafik igen eller kraftigt rabatterade inköp av 787

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

Bibben ! Har du fått mens ???

 

 

Verkar bara så, du beter dig som en kärring,  du är å hackar på allt å alla, eller du kanske behöver en snickers så du blir som folk igen :crazy:

Ändrades av husse

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för  korrigeringen Pigge och Snömannen men då var jag inte helt fel i alla fall, passar på att fråga varför inte Thai Airways köper senaste versionen av 747, det måste ju vara en kanonmaskin med den bakgrund som 747 har.

Stefantaby

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
Tack för  korrigeringen Pigge och Snömannen men då var jag inte helt fel i alla fall, passar på att fråga varför inte Thai Airways köper senaste versionen av 747, det måste ju vara en kanonmaskin med den bakgrund som 747 har.

Stefantaby

Kanske har med bränsleförbrukning att göra ,Jag gissar bara

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...