Jump to content
stuart.b

Norwegian till Thailand?

Recommended Posts

Tujtuj
31 inch var det mellan sätesraderna ,nej tack

Vad har övriga bolag? Åker med finnarna i vår, hade varit intressant att veta om någon har koll...

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Sam sip sam
Vad har övriga bolag? Åker med finnarna i vår, hade varit intressant att veta om någon har koll...

finnpajsarna

Business Class

60.0 21.0

42 angle-flat seats

Economy Class 32.0 18.0

221 standard seats

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Guest BpaijingKatai
Flög med Thai aug-12 för under 5000:-.Så varför flyga med Norw.Betala för bagage,skrikiga flygvärdinnor som ska sälja massa skit hela tiden.Ok kan Norw. hålla dom priserna på en 6mån biljett då e de lönt inte annars :wai:

attachicon.gif20130126_101854.jpg

4987 SEK eller NOK?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Sam sip sam

Vet bara att det är mkt trångt ombord he he

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang

Kommer det att vara trångt i deras  nya 787:or?.har du någon fakta till det, typ seatguru eller nått?

Vad jag har sett så har de att ha mycket prisvärd variant av PE, de går direkt från Sverige.ev wifi ombord, jag tycker det ser ut som ett intressant alternativ till Thai:s trippel 7:or isof.

post-3210-0-43339500-1363165484.png

Ändrades av tomurdoc

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Sam sip sam

Kommer det att vara trångt i deras  nya 787:or?.har du någon fakta till det, typ seatguru eller nått?

Vad jag har sett så har de att ha mycket prisvärd variant av PE, de går direkt från Sverige.ev wifi ombord, jag tycker det ser ut som ett intressant alternativ till Thai:s trippel 7:or isof

buisness kallar dom det ,thais pe är ju suverän nu med 170 gr ,vi får väl se vad dom kommer med för priser

mkt svårt att hitta deras avstånd på stolarna ,är väl lite som att dom inte vill att det ska synas och

det låter ju inte bra

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Sam sip sam

Vi får skicka iväg Haj kaj på testrunda he he

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Guest BpaijingKatai

Jag har åkt med Thai CPH-BKK ett flertal gånger och ibland är det lika jävla trångt som i en charterkärra, så Thais benutrymme är en myt!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Khemmarat

Thais benutrymme är en myt!!

Icke sa nicke, jag har alltid bättre benutrymme  hos Thai än hos andra bolag jag åkt med.

Nu åker ju jag bara från Arlanda så kanske dom har en annan config från mindre civiliserade platser

i europa  :crazy:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Guest BpaijingKatai
Icke sa nicke, jag har alltid bättre benutrymme  hos Thai än hos andra bolag jag åkt med.

Nu åker ju jag bara från Arlanda så kanske dom har en annan config från mindre civiliserade platser

i europa  :crazy:

Var citatet så långt att du bara fick med en del??

eller bara delen som du ville kommentera......

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
B747

Det viktigaste är ju att ölmagen får plats.Brukar oftast vara benlös på semesterresor. :crazy:

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
L64
Jag har åkt med Thai CPH-BKK ett flertal gånger och ibland är det lika jävla trångt som i en charterkärra, så Thais benutrymme är en myt!!

Det är ingen myt att benutrymmet är/var bättre på Thai i ekonomi än dom flesta andra flygbolag.Men det finns en liten hake, hela kabinen har inte det "stora" avståndet på 34 tum mellan stolarna utan det finns en hel del platser som har mer standard 32 tums pitch.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Khemmarat

Var citatet så långt att du bara fick med en del?? eller bara delen som du ville kommentera......

Jag ville kommentera att du menade att benutrymmet hos Thai var en myt, varför då

citera nåt annat, än just det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
pigge01

Det gäller att inte sitta i mitten på plats D E F G.

Det är trängre där!

A B C o G J K är bra 34" på B747-400.

Hälsar pigge01

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy