Jump to content
IGNORERAD

Norwegian till Thailand?


stuart.b

Recommended Posts

Vet bara att det är mkt trångt ombord he he

 

Kommer det att vara trångt i deras  nya 787:or?.har du någon fakta till det, typ seatguru eller nått?

Vad jag har sett så har de att ha mycket prisvärd variant av PE, de går direkt från Sverige.ev wifi ombord, jag tycker det ser ut som ett intressant alternativ till Thai:s trippel 7:or isof.

 

post-3210-0-43339500-1363165484.png

 

 

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    109

  • Sam sip sam

    66

  • leifen

    57

  • Moritz

    55

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sam sip sam

Kommer det att vara trångt i deras  nya 787:or?.har du någon fakta till det, typ seatguru eller nått?

Vad jag har sett så har de att ha mycket prisvärd variant av PE, de går direkt från Sverige.ev wifi ombord, jag tycker det ser ut som ett intressant alternativ till Thai:s trippel 7:or isof

buisness kallar dom det ,thais pe är ju suverän nu med 170 gr ,vi får väl se vad dom kommer med för priser

mkt svårt att hitta deras avstånd på stolarna ,är väl lite som att dom inte vill att det ska synas och

det låter ju inte bra

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Vet bara att det är mkt trångt ombord he he

 

Jag har åkt med Thai CPH-BKK ett flertal gånger och ibland är det lika jävla trångt som i en charterkärra, så Thais benutrymme är en myt!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Thais benutrymme är en myt!!

 

Icke sa nicke, jag har alltid bättre benutrymme  hos Thai än hos andra bolag jag åkt med.

 

Nu åker ju jag bara från Arlanda så kanske dom har en annan config från mindre civiliserade platser

 

i europa  :crazy:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Icke sa nicke, jag har alltid bättre benutrymme  hos Thai än hos andra bolag jag åkt med.

 

Nu åker ju jag bara från Arlanda så kanske dom har en annan config från mindre civiliserade platser

 

i europa  :crazy:

 

Var citatet så långt att du bara fick med en del??

eller bara delen som du ville kommentera......

Link to comment
Dela på andra sajter

Det viktigaste är ju att ölmagen får plats.Brukar oftast vara benlös på semesterresor. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har åkt med Thai CPH-BKK ett flertal gånger och ibland är det lika jävla trångt som i en charterkärra, så Thais benutrymme är en myt!!

 

Det är ingen myt att benutrymmet är/var bättre på Thai i ekonomi än dom flesta andra flygbolag.Men det finns en liten hake, hela kabinen har inte det "stora" avståndet på 34 tum mellan stolarna utan det finns en hel del platser som har mer standard 32 tums pitch.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Var citatet så långt att du bara fick med en del?? eller bara delen som du ville kommentera......

 

Jag ville kommentera att du menade att benutrymmet hos Thai var en myt, varför då

 

citera nåt annat, än just det.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har åkt med Thai CPH-BKK ett flertal gånger och ibland är det lika jävla trångt som i en charterkärra, så Thais benutrymme är en myt!!

Det gäller att inte sitta i mitten på plats D E F G.

Det är trängre där!

A B C o G J K är bra 34" på B747-400.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Blev en julbokning 2013 med Norwegian. 32 dagar. 2 barn 2 vuxna. Direktflyg från Arlanda med Dreamliner. Bagage, platsbokning och måltider. Totalpris 13158 för hela familjen. Platser med extra långt benutrymme redan bokad. Bokad och glad. Ca 1 vecka kortare än vi tänkt oss men priset fick avgöra. Nöjd med detta. Med vänlig hälsning

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev en julbokning 2013 med Norwegian. 32 dagar. 2 barn 2 vuxna. Direktflyg från Arlanda med Dreamliner. Bagage, platsbokning och måltider. Totalpris 13158 för hela familjen. Platser med extra långt benutrymme redan bokad. Bokad och glad. Ca 1 vecka kortare än vi tänkt oss men priset fick avgöra. Nöjd med detta. Med vänlig hälsning

Hur bokade du? På hemsidan går det bara att boka resor fram t.o.m. den 13/12 vad jag kan se.

Ändrades av Tujtuj

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Hur bokade du? På hemsidan går det bara att boka resor fram t.o.m. den 13/12 vad jag kan se.

 

Till 20140131

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
Blev en julbokning 2013 med Norwegian. 32 dagar. 2 barn 2 vuxna. Direktflyg från Arlanda med Dreamliner. Bagage, platsbokning och måltider. Totalpris 13158 för hela familjen. Platser med extra långt benutrymme redan bokad. Bokad och glad. Ca 1 vecka kortare än vi tänkt oss men priset fick avgöra. Nöjd med detta. Med vänlig hälsning Hur bokade du? På hemsidan går det bara att boka resor fram t.o.m. den 13/12 vad jag kan se.
Bokade på Norwegians hemsida för 10 minuter sen. Vi har utresa före 13 december och hemresa efter. Jag fick även upp hemresor för januari. a8y2a6u6.jpg Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
skitbra pris
Passa på Towe finns fina priser i jan-feb också! I vårt pris ingick även platsbokning vid beställningen. Bokade 3 platser med extra benutrymme. Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Passa på Towe finns fina priser i jan-feb också! I vårt pris ingick även platsbokning vid beställningen. Bokade 3 platser med extra benutrymme. Med vänlig hälsning,

jo jag var nyss inne och kolla, hur bokar man sin speciella plats?

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
hur mycket baggage får man ta med?
10 kilo handbagage och 20 kilo incheckat per person. Dock endast 1 väska per person incheckat! Men det brukar vi ha. OBS att du måste boka pluspaketet för 549 kronor per väg få incheckat bagage. I pluspaketet ingår mat, incheckat bagage och platsbokning. OBS i vårat totalpris 13158 ingår detta pluspaket. Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
Passa på Towe finns fina priser i jan-feb också! I vårt pris ingick även platsbokning vid beställningen. Bokade 3 platser med extra benutrymme. Med vänlig hälsning, jo jag var nyss inne och kolla, hur bokar man sin speciella plats?
Den dyker upp vid bokning efter att du angivit namn men före betalning. Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Bokade på Norwegians hemsida för 10 minuter sen. Vi har utresa före 13 december och hemresa efter. Jag fick även upp hemresor för januari. a8y2a6u6.jpg Med vänlig hälsning,

Ja nu hittade jag! Finns några riktigt intressanta priser runt jul...

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Den dyker upp vid bokning efter att du angivit namn men före betalning. Med vänlig hälsning,

ok tack för infot. Ja nu börjar tom Norweigan  bli intressant, inga 18 500 där.Ska ta mig en allvarlig funderare.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 kilo handbagage och 20 kilo incheckat per person. Dock endast 1 väska per person incheckat! Men det brukar vi ha. OBS att du måste boka pluspaketet för 549 kronor per väg få incheckat bagage. I pluspaketet ingår mat, incheckat bagage och platsbokning. OBS i vårat totalpris 13158 ingår detta pluspaket. Med vänlig hälsning,

 

 

 

 

Men vad jag kan se här så har du bara bokat 1 person, inte 3, eller ser jag fel ???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

men menar du att resväskan får max väga 20 kg in i skuffen på planet och lilla ryggan på hyllan i kabin 10kg så långt hänger jag med , Men checkar dom in lillryggan också som ska in i kabinen? Jag kanske fattar trögt ber om ursäkt isåfall

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...